Çocuğu orda bıraktığım da arkamda oluşan orduyu bırakıp müdürün odasına gittim.
Kapıyı çalıp içeri girdim.Girdiğim de dedem de beni bekliyodu.Sınıfımı öğrenip müdürün odasından çıktım.
Derse geç kalmıştım sanırım ortalıkta kimse yoktu.
Sınıfa kapıyı tıklatıp girdim hoca beni görünce "Yeni öğrenci sensin galiba"dedi.
Kafamı salladım.Hoca gülüp "Kendini tanıt"dedi.
Neyimi tanıtıyım yaa.
"Tanıtılcak bişey yok adım Gece bu yeterli"dedim.
"Sınıfımıza bir gizemli daha"dedi hoca .Ne dediğini anlamadaım ama kafama da takmadım.
Sınıfa göz attığımda arka sıralardan birinde oturmuş Deniz ve Işıkı gördüm.En azından tek değildim.
Arka sıralardan biri "Ne bu tavırlar gizem mizem koruma falan görende okulun sahihi sancak"dedi.Bu çocuk karşı komşum 'öküzün trene baktığı gibi' bakan çocuktu.
Bu dediğine güldüm ve Deniz gilin önümde ki sıraya oturdum.
Ön sıralardan biri "Sen hiç mi magazin haber falan izlemiyosun kız zaten okulun sahihibi"dedi o çocuğa.
Çoçuk bi an g*t gibi kaldı.Ama toparlandı.
Ben okun sahibi diyen çocuğa "Niye söylüyosun bilinmesi gerekeni söylüyorum"dedim sinirli hir şekilde.
En sonunda hoca araya girip dersi anlatmaya devam etti.
Tenefüs çaldığında arkamda oturan Işık ve Deniz çiftine döndüm.
Sohbet ederken yine ökızüm trene baktığı gibi bakan çocuk bana dönüp yüksek sesle "Yeni gelen kızda korkak baksana okul kadar korumayla gelmiş."dedi.
Korkak kelimesini sevmiyordum."Ordaki korkak ben oluyorum galiba"dedim.
"Ta kendisi "dedi gülerek.
Ayağa kalktım.Tam bişey dicekken Deniz kalkıp "uğraşma uğraşırsan sonucunu fazlasıyla katlanırsın" dedi.
"Bana koymaz"dedi bilmiş bilmiş.
Denize fırsat vermeden hemen ben atladım.
"Bence senin gibi bir insanın bir kızdan sonucunu alması her erkeğe koyar.Haa bu arada erkek,insan falan diyorum da alınma"dedim.Sınıf ooo'larken.O çocuğun bişey demesine izin vermeden yanına minik adımlar gidip konuşmaya başladım.
"Hani şimdi sen bana korkak dedin ya gel senle korkaklığımı ölçelim"dedim.
"Hay hay benim için senin ne mal olduğunu kanıtlamak büyük bir zevk sınıf hadi bu kızın korkak olduğunu kanıtlayacak bişey söyleyinde görsün kimle uğraştığını."dedi.
Orta sıradan birisi" bence bu kız sana tek dalamaz "dedi.
Işık "Sıçtın şimdiden"dedi uğraşan çocuğa.
"Tamam bana uyar"dedi çocuk.
Gülümsedim ve ilk hamlenin gelmesini bekledim.
Çocuk bana cerme takıcakken ayağımı havaya kaldırıp ayağına vurdum.Sınıf şaşkınca bizi izlerken.
Çocuğun sinirlenmiş olması her halinden belliydi.Tam yumruk atıcakken bileğinden kavrayıp büktüm ve elini omzuna sabitleyip diz kapağının arkasına vurup diz çökmesini sağladım.Sınıfın önünde diz çökmüş şekilde dururken "Bence bir kadına el kaldırmadan bir daha düşün"diyip sırtına tekme attım.Ve yere kapaklandı.Bu bölüm baya kısa oldu farkımdayım ama burda bitmadi diğer bölüm için daha iyi;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
РазноеGece çok yorulmuştu.O herkezin bildiği "Gece" yaşıyomuş gibi davranmaktan çok yorulmuştu.Her şeyin üst üste gelmesinden çok yorulmuştu. İlk annesi sonra ablası en sonda tek tesellisi babası... Oda herkes gibi gitti... Artık kimseye güvenemeyecekt...