22.Bölüm

234 10 16
                                    

Bu gün okul vardı.Dün çok yorgun düştüğüm için hâla uykum vardı.Aslında bu günde okula gitmesem olur ama bizimkilere ayıp olurdu.Çünkü bizim çete ve Ateş,Arda,Ege Bulut var.

Hemen okul formamı giyinip saçlarıma çekindüzen verdim.Birkaç işimi daha yapıp aşağıya indim.

Çete de burdaydı.

Çeteyle selamlaştıktan sonra abilerimi tek tek öptüm.

Çetede ki ikizlerle de baya kaynaşmıştık.Hatta aşkımlı cicimli bile konuşuyorduk.

Yerime oturdum ve ağzıma salatalık attım.Ama karşımda Deniz Buse ve Ela Efe çiftini yapış yapış götünce yüzümü ekşittim.

Demir ve Talha abim halime gülerken saplar olarak herkes benim gibi bakıyo.

Ela bize dönüp "Ne var sevgililer gününde de mi tadını kaçırmayalım."

Öğk bu gün sevgililer günümüymüş.Kusupda geleyim.

"Ben de bu gün niye böyleyim ters tarafımdan mı kalktım diye düşünüyordum.Meğer sevgililer günüymüş."dedim.

Herkes gülerken.Araz malı bön bön bakıyodu.Ben bu çocuğu hiç mi gülerken göremicem acaba?

Yok yani meraklısıda değilim ama Allah var yakışıklı çocuk.Ölmeden nasıl güldüğünü görürdüm en azından.Biliyosunuz bu hayatta şans eseri yaşıyorum.

Yemek yiyesim kalmayınca ayağa kalktım ve çantamı almaya odama doğru gittim.

Merdivenleri çıkarken Arda abimin sesiyle durdum "Nereye Gecem"dedi.

Aklıma bişey gelmesiyle güldüm.Hep şeytana uyuyorum ama hadi neyse.

"A aaa sevgililer günü değil mi süslenicem"dedim.

Ateş lafa atladı hemen "Allah aşkına kime süslencen ya"diyip güldü.
Arazda gülünce kaşlarımı çattım.

Anaa güldü lan.Allah duydu galiba beni.

"Size süslencek halim yok ya sevgilime süsleniyorum"dedim.Erkeklerin kaşları çatılırken kızlar durumu anlayıp tepkilerine bakıyolar.

"Yeme bizi Gece sen değil miydin aşka inanmam diye"dedi Bulut.

"Aşık değilim zaten akıllım hoşlanıyorum.Aaaa yoksa size söylemedim mi?Tüh"dedim

Herkes bir ağızdan "SÖYLEMEDİN"diyince kızlarla kahkaha atmaya başladık.

Abim gil durumu anlayınca yukarı doğru kaçmaya başladım.

Şuan maçın ortasındayız ve baya heycanlı gidiyo.Bizden üç kişi eksik aslında ben demiştim eksiği kapatırım ama izin vermediler.Sanki incilerim dökülcek.

Mola verilince sıkıntıyla etrafıma baktım ve kuytu köşede tükürük alışverişi yapan çiftleri takmamaya çalışarak nasıl takmayım ya çocuk kızı yedi yedi.Kız ömrünün geri kalanını dudaksız hatta çenesiz devam edicek bu gidişle.

Aklıma gelen şeyle ikizlere baktım.Benim onlara dönmemle onları da bana dönmeleri bir oldu.Birbirimize bakıp gülümsedik.

Emreyi kantine soğuk su ve ıvır zıvır alması için yolladık.Emiri de maske bulması için ben yolladım.Ben de kıyafet çorap ve poşet bulmak için soyunma odasına gidiyorum.

Soyunma odasına giderken arkadan Emirin de bana yetişmesiyle gülümsedim ve soyunma odasının kapısını açtım.

Ama açtığımda karşıma çıkan görüntüye 5 sn bakıp "Oww Harammm"diyip geri kapattım.

Emir de bana gülüyordu.

Aaaa bana niye gülüyo be.

Sinirlenim gözümü ellerimle kapatıp kapıyı tekrar açtım.

Ve "E yani tamam okulu boş buldunuz da bunuda yapmazsınız be.Ayıp ayıp.Bak hâla burdalar lan gidin yoksa abime ispitlerim"dedim.

Yanımadan gittiklerini anlayınca mazemeleri alıp avımızı bulmaya başladık.

Efrafta yediye yakın öpüşen çift vardı.

Bizde en sapığını seçip elimde çöp poşetiyle ilerledim.Artık kendilerini ne kadar kaybetmişlerse ruhları bile duymadı.Kızın kafasına poşeti geçirdim.Emrede kullanılmış çorabı çocuğun ağzına tıktı.Emir kalırmı hayır kimin olduğu belli olmayan pantolonu kafasına geçirdi.Tabi biz o an toz olduk.

Sırada ki çifte kaylaşıp üstlerinde ki pencerenin bulunduğu sınıfa gittik.E yuh yani.

Çocuğu sömüren kıza dönüp "Yavaş lan yedin yuttun çocuğu"dedim

Sapık çiftler bişey demeden korkuyla sınıftan çıkarken Emir "E daha karpuz kescektik"dedi.Bu dediğine gülerken.

Emre "Çocuk kızı yemediyse son hamlemizi de yapalım"dedi.

Pencereden sarkıp altta öpüşen çiftlerin kafalarına önce tükürdüm.Emre tahta kaleminin mürekkebini döktü.Emirde soğuk suyu döktük.

Tabi çiftimiz şok.

"Al böyle mal olursunuz işte"dedim ve Emir Emreyle yumruklarımızı tokuşturduk.

Maç tekrer başlamış bizlerde haycanla izliyoruz yani Emir ben Ve Emre okuldan da birkaç kişi.Ela Buseye zorla fotoraf çektiriyordu.

Emre ve Emirde futbol oynamıyormuş.

Ela yanıma oturdu birden.Sanırım sıradaki kurban benim.

"Gecemm hadi resim çekinelim"dedi.

"Tamam ama sadece bir tane"dedim.

"Söz"diyip fotoraf çekindik.Tam ikinciyi çekinicekken sahadan gelen kırılma sesiyle o tarafa döndük.

Çüş.Emir Emre Buse Ela ve ben koşarak sahaya girdik.Sanırım Arazın biyeri kırıldı.

Yerde omzunu tutan Arazın yanına gidip çömdüm.

Ateş etrafımızda ki halkayı dağırtmaya çalışıyodu.Efe ve Bulut bir çocukla kavga ediyordu.Poyraz da her zamanki gibi küfür ediyirdu.

Arazın omzunda ki kolunu omzundan çekip Poyraza bağırdım "Poyraz!Buraya gel"

Poyraz ve Arda abim yanıma geldi.

Tahminlerime göre omzu çıkmıştı.

"Araz sen düz durmaya çalış.Poyraz ve Arda abi sizde Arazı tutun"dedim

Arda abim "Aklımdan geleni yapcağını söyleme lütfen"dedi.

O arada Arazın omzunda eklem yerine yavaşca baskı uyguladım.Kasılınca acıdığını anladım.

Yanlış birşey yapmamak için kırılıcak yerlere dokunup "Acıyor mu?"dedim.

Kafasını 'Hayır'anlamında sallayınca omzunun çıktığına emin oldum.

Arda abime ve Poyraza dönüp "Çıkmış"dedim.

Bulutun ve Ateşin ağzından "Oha"çıkınca ters bir bakış atıp.

Arazın omzunu yerine yerleştirmek için tutup "Tutun"dedim ve omzunu yerine yerine yerleştirdim.Kemik sesinin gelmesi başardığımın habercisiydi.Gülümseyip ayağa kaltım ve alnımda ki terleri sildim.

Herkes bana şokla bakıyodu.

Abimlere dönüp "Gerisi doktorların işi"dedim.

İyi ve eğlenceli bir bölümdü bence.Bir önce ki bölüm ve bu bölümde olanların çoğunu bizzat yaşadım;)

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin