Boş boş sahili izliyordum.Şekilden şekile giren bulutları,insanların attığı simit parçalarını tutmaya çalışan martıları, denizi,dalgaları,ıslanan kumları...
Herkesi herşeyi yorumlaya bilirim ama kendimi yorumlayamam.Çünkü ne yorumlanacak bir hayatım ve ne de kelimeler.Ben öyle bir çıkmazdayım ki bulunduğum anı yada hissettiğim duyguyu anlatacak kelimelerim var.Biri sorsa "Noldu?"
anlatamam.Artık bittim.Bitik bir durumdayım.
Öyle bir mucize olması gerek ki ben yeniden ayağa kalkıyım.Gerçekten düşüp kalkmaktan çok yoruldum.Bu sefer kalkamayacaktım.
Zaten kalkmak için bir nedenim yok."Hayır var"diye arkamdan gelen sesle arkamı döndüm.Arkamdan okula yeni gelen öğretmenler ve öğrenciler var.Yani toplam 7 kişiler.Bi dakka ben bunları dışımdan mı söyledim?
"Lütfen bana bütün bunları dışımdan düşündüğümü söylemeyin "dedim.
Teki gelip "Tamam söylemeyiz"dedi.
Allahım niye hiç birşeyi beceremiyorum ben.İçimden bile düşünemiyorum.
"Noldu ölüyorum da haberim mi yok"dedim.
"Biz senle bişey konuşucaz ama bişey demeden dinle"dedi.
Kafamı salladım
"Biz dörtümüz senin abin diğer üçü de kuzenin"dedi.20 sn yüzlerine baktım.Çünkü anca idrak edebildim.Kendime gelip"Ne!" diye bağırdım.
"Biliyoruz çok saçma geliyo sana ama değil"dedi birirsi.
"Hayır baya baya saçma"dedim.
"Senin saçma dediğin şeye biz ömrümüz boyunca gecemizi gündüzümüzü edip araştırdık bir iz aradık."dedi diğeri.Ama çok ciddiydi sanırım doğru söylüyorlar.
"Size niye inanıyım"dedim.
"Tamam şimdi sana her şey anlatcaz."dedi kafamı sallıyıp dinlemeye başladım.
"Bizim babamız tabi buna bin şahit gerekir.Neyse bizi hiç diğer ailelerin amaçları gibi dünyaya getirmemişler.Yani o adam işten güçten düşünce oğullarının işine geçmesi için bizi dünyaya getirmiş.Tabi bundan annemizin haberi yokmuş.Biz daha minicikken geleceğe hazırladı babamız.Annem senin olduğundan heberdar olunca.Babam yurtdışından doktorlar getittirmiş cinsiyetini önceden anlayabilmek için.Doktorlar kız olduğunu söyleyince babam cinsiyetini değiştirebilmek için ilaçlar içittirmeye başlamış anneme.Annem de içiyomuş gibi yapıp babam gidince tükürüyormuş.Sonra sen doğunca babam sinirlenip seni Alev ailesine satmış.Babamla baban bildiğin adam yakından arkadaşlarmış.Baban bilduğin adamda seni seve seve kabullenmiş.Annemi de biz okuldayken evde yangın çıkarttırarak ö- öldürtmüş.Bizi de annen kardeşiniz yüzünden öldü diyip kötüledi.Biz de çocuk aklı ve anne acısıyla inandık"dedi.
Şuan içimden herşeye herkese küfür ediyorum.Benim niye hiç normal hayatım yok acaba.Adama bak kızını satıp karısını öldürtüyor.Çocuklarını da hem anne hem de kardeş özlemiyle bırakıyor.Ben böyle babanın ta a-
"Şey Gece söylememizi istemiştin ama iş kötü yerlere gidiyor.Yine dışından konuşuyorsun "dedi biri.
"Ben deliriyorum galiba"dedi kafamı kaşıyarak.
"Hayır güzelim yaşadıkların ağır geldi"dedi.
"Bir dakika o zaman nasıl gerçekleri öğrendiniz ve beni nasıl buldunuz?"dedim.
"Şöyle biz yani ben 12 yaşında annemin öldüğü evin bahçesinden bir kağıt buldum orda gerçekler yazıyordu.Sadece senin kime verdikleri yazmıyordu.Yani annemin bildikleri.Biz yani ben aranızdan en büyüğü olarak 12 yaşından beri arıyorum seni ama baban bildiğin adam ve Alevler seni çok iyi sakladığı için bulamadık.1 hafta önce de zar zor bir ipucu bulduk gerisi de ip söküğü gibi geldi.Senin karşına nasıl çıkacağımızı bilemedik.İlk senin okuluna gelip yakından tanımak istedik.O gün sen sınıfa gelince çantandan düşen DNA testini görünce yani ikizin Bulut neyse işte o zaman senin de öğrendiğini öğrendik gerisini biliyosun zaten."
Ben şuan şoktayıp 1 ikizim 3 abim ve 3 kuzenim var.
"Bu ortam çok ciddi şuan biz kendimizi tanıtalım.Ben en küçük kuzenin Ege senle aynı yaştayım."dedi Ege.
"Bende ortanca kuzenin Arda senden 2 yaş büyüğüm"dedi Arda.
"Ben en büyük kuzenin Talha aramızda 4 yaş var."dedi Talha.
"Ben de Demir en büyük abinim ve 23 yaşındayım"dedi.
"Ben Kaan Demir abinden sonra en büyük abinim 20 yaşındayım. "dedi.
"Ben de Ateş senden 1 yaş büyüğüm"dedi.
Bulut yani ikizim de "Beni öğrendin zaten biricik ikizinim"dedi.Bu dediğine kendimi tutamayıp güldüm.
Sanırım hayata tutunmak için bir sebebim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
عشوائيGece çok yorulmuştu.O herkezin bildiği "Gece" yaşıyomuş gibi davranmaktan çok yorulmuştu.Her şeyin üst üste gelmesinden çok yorulmuştu. İlk annesi sonra ablası en sonda tek tesellisi babası... Oda herkes gibi gitti... Artık kimseye güvenemeyecekt...