10. Bölüm

243 18 5
                                    

Sabah, akşam açmış olduğum
şarkı hâla çalıyordu.

Yatakta biraz oyalanıp üstümü giyinmeden rutin işlerimi halletdim.

Evde olduğuma göre pijamalarım durabilirdi.

Mutfağa inip sabahları yemek yiyemediğim için bir bardağa kakaolu süt hazırlayıp telefonumdan sosyal medyaya bakmaya başladım.

Yaklaşık 20 dk sonra sütümü bitirmiştim.

Tabi yan evden inleme seslerini yok sayarsak.
Sanki yan evde değilde neyse.

Bardağımı kaldırdıktan sonra sesler gitgide yükseliyodu.
Ya adam deşiyolar ya da birilerini amacı çok başka.

En sonun da dayanamayıp ikinci kata cıkıp balkondan içeri girdim.

Anlaşılan dün ki çocukta rahatsız olmuş çünkü aynı anda balkona çıktık.

2 sn bakıştık sinra kendimi toparlayıp kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim Oha Ben ŞOK.

Çüş yaa. Evin içinde değillermiş ki.
Bahçe nedir yaaa ıyyy.

Görür görmez birden arkamı döndüm ve sinirle içeri geçip balkonun kapısını sertçe kapattım.

Uyarmaktan zarar gelmez bence.

Evin kapısını açıp dışarı çıktım dün ki oğlanda film izlermiş gibi hâla izliyo.

Tabi kapının kapanma sesiyle dikkatini bana verdi tabi bana mı dikkatini verdi yoksa pijamalarıma mı tartışılır.

Ne!! Ben çilekli kısa şortumla ve çilekli gögeği baya açık thirtimle mi çıktım.

Ama umrum da ama değil.

Ama hâla sesler gelmeye devam ediyordu.

Bir hışımla yan evin yani sesin geldiği evin bahçesine atladım ve arka bahçeye gittim.

Iyy.İyice midem bulandı.

O kadar ses geliyo ki benim geldiğimi  bile duymadılar.
Yalandan öksürdüm duymadılar daha sert öksürdüm yok.

En sonun daha çok sinirlendim ve;
"Hani diyorum saat daha sabahın köründe sesiz mi olsanız"dedim ve tüm dikkat üzerime toplandı.Sonunda!

Kızın erkeğin önümden çekilmesiyle hemen arkamı döndüm ve böğürmeye başladım.

"Ooo noldu yoksa ana kuzusu beğenmedi mi?"dedi oğlan.

Ana kuzusu kelimedini duyduğum da annem aklıma geldi ama hemen topladım kendimi.

"Üstünü giyin de gösteriyim ana kuzusunu"dedim fesat anlayacağını biliyodum.

"Oww hemen"dedi. Salak başına gelceklerden haberi bile yok.

Birden bileğimden döndürülmemle oğlanın elime tutan elini çevirim kasığına tekmeyi bastım.Tabi ordan havuza geçiş yaptı çocuk .
Kız da öküzün trene baktığı gibi bizi izliyo çocuk havuza düşünce tiz bir çığlık attı.
Yüzümü buruşturup
"Bu ev hanginizinse ona söylüyorum eğer bu evden benim evime televizyon sesi bile gelsin burayı başınıza yıkarım!"diye bağırdım.

Arkamı döndüm ve yine öküzün trene bakarmış gibi bizi izleyen dünkü çocuk bide gülüyo.

Gülmesine daha çok kızıp hemen eve gittim.Ve hemen spor odasına.

●○●○●○●○●○

Spordan sonra uzun bir duşa girip havanın hafif kararmasından yararlanıp dışarı çıktım.

Sahile gidicektim birden kolumdan tutulup bir ara sokağa çekildim.

Kolumdan iki tutmuş karşımda da elinde çakıyla duran kavga ettiğim oğlan yani havuz mevzusu.

"Seni aptal bırak beni kime bulaştığını bilmiyosun sen!!"dedim bağırarak.

"Bak sen kimmişsin sen?"dedi.

Sağ kolumdan tutan adamın ayağın çerme atım yere düşmesi sağladım sol elime tutan da harekete geçerken boynun hasas yerinden tutup sıktım ve diğer adamın üzerine attım.

Adını bilmediğim çocuğa tam geçiyoken arkada bize doğru koşan köpeği gördüm.

Çocukta dalgınlığımdan yararlanım beni yere atmıştı. Yanıma yaklaşık çömdü ve çakıyı koluma sürttü.

O arada köpek gelip adamı ısırmadıyla onu devirip ayağa kalkmıştım.

Adam yerde kıvranırken köpeğe baktım çok tatlıydı sanırım şiddet görmüş ve sokağa atılmıştı çünkü kirli gözüyordu.

Cinsini secemedim tüyleri çok uzun.

Köpeği sevmek için yanına gittiğim de hızla geri çekildi ve ağlamaya başladı.

Kendimi çok kötü hissettim bir canlıya hiç kimseye zararı olmayan bir hayvana nasıl kıyabiliyorlardı?
Bazı insanlar yürürken yerdeki karıncayı ezmemek için çaba sarf ederken, bazı insanlar eğlence ve bir kuruş para için köpeğine zarar verip dövüştürüyor.

"Korkma sana yardım edicem. Canın yanıyor mu ?"diye sordum. Benimki de soru sanki köpek 'evet canım acıyor'dicek derken köpeğin kafa sallayıp mutluca havlamasıyla şaşırdım.

"Hmm demek eğitimlisin. Hadi gel ilk markete sonra veterinere"diyip ayağa kalktım.

Köpek ise ileri geri gidip zıplayor bir yandan da havlıyor.

Bu köpek sandığımdan da daha zeki.

     (Geceyi kurtaran köpek(Cesur;)°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     (Geceyi kurtaran köpek(Cesur;)
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

İlk markete gidip Cesur için mama ve su aldım.
Market sahilde olduğu için sahile gidip yemeğini yedirdim.
Sahilde ki bütün köpekler bulaşıp durdu. Süs köpeklerin falan da değil baya pitbull dobermanlara.

İşte o an bu köpeğin fazlaca cesur olduğunu anladım. Birde erkek olduğunu.

İsmini de kendisi gibi koydum CESUR.

Yemeğini yedikten sonra yakınımızda ki özel veterinere gittik.
Yaralararına baktırıp gecikmiş aşılarını yaptırdık.
Köpeğin cinsini de öğrendim. O bir Çin Aslanıymış.
Bunu veteriner de zor anladı. Çünkü tüyleri baya uzundu. Anlaşılması zordu.

Tabi bunun için bütün bakımını da yaptık.

Yaptık diyorum. Çünkü herkese karşı çok sert ben hariç bu yüzden veterinerle birlikte yaptık.
En zor işlemde yıkamak oldu galiba.

Son olarakta köpeğin ihtiyacı olacak şeyleri aldım.
Yani maması, tasması,oyuncağı gibi şeyleri.

Bunları halletikten sonra hava çoktan kararmıştı. Eve gittik ve Cesurun eşyalarını yerleştirdik. Tahta yuvasını dışarıya koydum önüne taslarını, aynısını evin içine de yaptım ve mamasını koydum o yerken bende türü hakkında araştırma yapmıştım.

Çin de kızak çekiyorlarmış ve oldukça güçlü ve yabancılara karşı sertmiş, sevdiklerini korur ve kıskanırmış.

Cesuru evi gezdirdim ve yatağında uyuya kaldık.

İkimiz içinde zor ve yorucu bir gündü.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin