<7>

2.6K 135 56
                                    

Je zou kunnen zeggen dat ik er anders uitzie... . Of zoals Michael zei 'minder sullig, meer...als hun'. ew.
Mijn gekleurde broek is vervangen door een shorts en mijn simpele tshirt is vervangen door een een mouwloos tshirt.(Outfit bovenaan/zijkant ^-^) Het is niet echt mijn stijl maar...het staat me goed? Ik ben ook niet van de knapste en dat besef ik maar al te goed maar ik kan nog steeds niet geloven dat ze me dit laten doen... . Die 'vriendin',waarvan ik de naam niet eens weer, heeft gewoon heel mijn kleerkast geplunderd en zowat alles vervangen. Niet te geloven het is toch niet omdat ik ze nu met hun streken moet helpen dat ik er anders voor moet uitzien?! Het maakt me zo boos dat ze vinden dat je 'er goed moet uitzien' om bij hun te horen.
>
Ik haal mijn hand door mijn haren. Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel en zucht diep. Mijn lange haren zijn van nature gekruld, wat ik haat want mijn haar zit altijd vol met knopen. Slenterend ga ik naar mijn voordeur en gris ik mijn rugzak van de grond. Als ik buiten ben voel ik de wind om me heen en laat het mijn haren wapperen. Ik kijk om naar mijn huis en zo als gewoonlijk is de oprit leeg. Als ze niet op zakenreis zijn dan vertrekken ze vroeg in de ochtend en komen ze thuis rond middernacht. Ik ben zo blij dat ze zoveel van me houden. Hoor je het sarcasme? Als ik kinderen zou hebben, zou ik toch een beetje moeite doen om er tijd mee te spenderen. Maar néé, de mijne houden meer van hun computer dan van mij. Ik draai me weer om en begin naar school te lopen terwijl ik mijn gsm in mijn handen ronddraai.
Plots hoor ik een luid geluid waardoor ik mijn gsm bijna laat vallen. Geschrokken en woedend draai ik me om naar waar het geluid vandaan kwam. Raad eens wie daar zijn?
De kerstman en zijn elfjes. Yay!
Ok nee.
Luke, Ashton, Calum en Michael.
Mijn oh zo beste vrienden, in hun zwarte range rover. Als de auto naast me stopt zet ik mijn handen in mijn zij en wacht ik tot ze iets gaan zeggen.
"Waar dacht jij naartoe te gaan?" vraagt Calum, die naast Ashton zit die aan het rijden is.
"Waar denk je? School?!" zeg ik met een 'duh'-toontje.
Ik wist dat ze niet van de slimste waren maar di-"En onze afspraak dan?" onderbreekt Calum mijn gedachten.
Afspraak? Ashton moet mijn vragende blik opgemerkt hebben want hij schudt teleurgesteld zijn hoofd.
"Abbie, vergeten dat we samen door die deuren gaan lopen?"
Oh dat was serieus? Dus ik moet samen met hun zo'n filmmomentje hebben dat we samen door de deur lopen met de wind in onze haren?
"Instappen" hoor ik Luke plots zeggen als hij de deur openduwt om me in de auto te laten.
Ik zucht en plof me naast Luke neer in de auto.
"Ok rijden maar. We mogen niet te laat komen om de anderen tegen de muur te drukken" fluister ik, hopend dat niemand het hoorde. Jammergenoeg heeft Luke, die naast me zot het wel gehoord. Hij draait langzaam zijn hoofd naar me toe en kijkt me doordringend aan. Plots voel ik iets warm tegen mijn been en zie ik Luke's hand op mijn bovenbeen. Met grote ogen kijk ik hem weer aan en hij grinnikt.
"We weten allebei dat je dit stiekem leuk vindt en ik kan me gedragen als één van de beste vrienden dat je ooit zal hebben..."
Wat?
Ew.
Nee.
Nooit.
"Maar..." Gaat hij verder terwijl zijn duim zacht cirkeltjes draait op mijn been. "Dan moet je fucking meewerken ja?!" Sist hij in mijn oor terwijl hij zijn nagels in mijn vel boort.
"Auw!" Sis ik terwijl ik zijn hand van me af mep. Ik zie Michael zachtjes lachen naast Luke en hij heeft een geamuseerde blik op zijn gelaat. Woedend draai ik me van ze weg en staar de rest van de rit uit het raam met mijn armen over elkaar geslagen.
Klootzakken.
>
Als de auto stilstaat blijf ik koppig zitten en uit het raam kijken. Ashton trekt de deur aan mijn kant open en neemt mijn arm vast.
"Rise and shine, babe" zegt hij.
Whut? Babe? Oh help...wie stelt zich kandidaat om te ruilen?
Hij trekt me uit de auto en slaagt zijn arm rond mijn schouders.
"Nu Abbie...Nu ga je zien hoe leuk het is om aandacht te krijgen." Fluistert hij in mijn oor. Ik krijg rillingen van zijn warme adem op mijn huid en ik knik dan maar, niet wetend wat te zeggen. Met Ashton's arm om me heen geslagen lopen we langzaam de school binnen. Zodra we binnenstappen stopt iedereen.
Jeezes, net één of andere film.
Ik voel me bekeken en wil Ashton's arm van me afschudden, wat er alleen maar voorzingt dat hij me strakker vasthoudt. Hij leunt naar me toe "Niet doen. Hier blijen ok?" fluistert hij weer. Ik knik en dan zie ik Shelley, aka big ass bitch, naar me toe komen.
"Wie is de nieuwe?" Vraagt ze, terwijl haar blik afkeurend over me gaat. Ze kijkt Luke onder haar lange, met mascara besmeurde wimpers en schudt haar platina blonde haren.
"Dit is Abbie" zegt hij, knipogend naar Shelley.
Luke, serieus? Knipogen naar..Dat? Ik had je hoger ingeschat.
"En wat doet dat Abbie-ding met jullie? Jullie moeten met populaire mensen omgaan" zegt ze. "Zoals mij" voegt ze er nog snel aan toe. Ik zie Calum en Michael met hun ogen rollen en ik werp haar een kwade blik toe maar Luke blijft serieus kijken.
"Ze hoort nu bij ons" zegt hij rustig.
Shelley begint hard te lachen met haar tanden bloot en iedereen in de gang kijkt haar raar aan. Ze blijft lachen tot doorheeft dat Luke het meende.
"Oh dat was serieus? Jullie gaan die hoer met jullie laten omgaan?"
Oh nu is het genoeg.
Ik stap kwaad naar voren zodat Ashton's arm weer naast zich valt en ga vlak voor haar staan.
"JIJ moet niets zeggen! Denk maar niet dat je mij kent en ik snap niet eens dat jij jezelf populair kan noemen! Je bent gewoon een bitcherige barbie die met iedereen slaapt! dus waar haal je het lef om mij een hoer te noemen? Jij wilt misschien in iedereen zijn broek maar ik niet. Nee bedankt!" spuug ik in haar gezicht.
Sorry maar erover is erover!
Ik zie Michael tevreden grijzen en de anderen kijken me verbaasd aan.
Wauw nu ben ik ook al zo gemeen als hun. Geweldig. Is dit een ziekte? Asshole-pedemie.
Shelley mompelt een paar scheldwoorden en loopt met grote stappen weg op haar rode hakken, schuddend met haar achterwerk.
"Dat...was geniaal!" Roept Michael uit. Hij kijkt me lachend aan. Maar dan zie ik Luke. Hij kijkt me woedend aan.
"Dat doe je toch niet!" Sist hij. Ik kijk hem verbaast aan maar haal mijn schouders op.
"Die hoer..." Hij kijkt recht in mijn ogen. Het lijkt alsof zijn blauwe ogen donkerder geworden zijn. "...is mijn vriendin!" Ik kijk hem me opgetrokken wenkbrauwen aan.
Serieus? Ashton kijkt Luke ook raar aan.
"Luke man wat zeur je nu? Shelley is een bitch en als je van plan was om met haar te slapen...je kan beter krijgen." zegt Ashton zuchtend.
Ew. Slapen met dat. Kussen met dat?! Dat is zoals drinken van urine. Goor en stinkend.
Ik rol met mijn ogen en Luke werp me voor de laatste keer een woedende blik voor hij zich omdraait naar een jongen die naast ons was komen staan toen ik uitviel tegen Shelley.
"Ayy Jason alles goed?" Groet Luke hem terwijl hij hem op zijn rug klopte. Jeezes.. die doet alsof hij zojuist me niet wou vermoorden.
"Goed goed...Maar ik heb een klus voor jullie." Het laatste zegt hij bijna fluisterend.
"Weer een feest?" komt Calum tussenbeide.
Jason knikt. "Waarmee kunnen we je helpen?" vraagt Luke.
"Drank. Véél drank. Mijn ouders zijn weg en dit feest wordt één van de grootste tot nu toe."
"Wanneer?" Vraagt Michael.
Jason krabt aan zijn nek. "Dat is het probleem...het feest is vanavond"
"Geen probleem" verzekerd Calum hem.
Luke knikt terwijl hij diep in gedachten verzonken is.
Hij fluistert in Jason's oor en die knikt tevreden.
"Das goed man! Bedankt en ik zie jullie dan!" Roept Jason terwijl hij zijn handen in zijn zakken had gestoken en wegliep naar zijn vrienden. Luke draait zich naar me om.
"Ben je er klaar voor? Dit is je eerste klus." zegt hij.
"Wordt ik betaalt?" grap ik.
Ze kijken me allemaal dom aan.
Okeeeejj...
><><><><><><><><><><
Het was de bedoeling dat dit twee dagen geleden gepost was -,- wat dus niet was. Lmao nu heb ik mijn Kerstmis a/n gewist.
Happy Late Christmas bitchezz.
Nah loml ily. x

Bad Boy Hemmings » L.H. (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu