Hoşgeldin

937 64 45
                                    

Bisimillahirrahmanirrahim...

Selamün Aleyküm...
Bu yazıyı okuyan kişi, öncelikle hoş geldin.🌹

Bu yeni hikayemi sizlerle paylaşmadan önce yazma nedenlerimden bahsetmek istiyorum. Umarım sıkılmazsınız.
Yazmak içimden gelen, beni rahatlatan, düşünmemi, sorgulamamı sağlayan bir hobiydi ilk başlarda... Şimdi ise vazgeçemediğim bir uzvum haline geldi. Elim, kolum hatta şimdilerde hava ve su gibi. İstemsizce elim gidiyor yazmaya. Aklım deseniz zaten farklı bir âlem'de... Bir insanın zihninden geçenleri okuyabilmek en imkansız hayallerimden biri olmuştur her zaman. Sanırım bu yüzden de kitapları çok seviyorum. Bir insanın zihnine girmek, orada dolaşmak gibi... Muazzam bir his.

Bu kitapla da aslında sizi zihnime davet ediyorum. Orada yaşayan insanların, hayatlarını, hayallerini, mutluluklarını, hüzünlerini sizinle paylaşıyorum. Ama önceliğim size Allah'ı hatırlatmak, onu bilmeyen tanımayanlara onu tanıtmak olacak. Bu kitaba, bunu bilerek başlamanızı istiyorum. Benim yazma sebebim ise bu hadis oldu;

Allah'ın dinini dert edinenin, özel dertlerini Allah satın alır. Allah'ın dinini dert edinmeyeni, Allah kendi dertleriyle baş başa bırakır.
(Hadisi şerif-Hakim)

Bu hadisi şerifi okuduğumdan bu yana, aklımda ki tek şey; bu dine nasıl fayda sağlayabilirim oldu. Bu yüzden yine dini konu alan bir hikaye ile karşınızdayım. Bir insana dahi ulaşıp hayatını sorgulatabilirsem ne mutlu bana. Allah; verdiği bu aklı, eli, kolu O'nun yolunda kullanabilmeyi hepimize nasip etsin inşaAllah.

Allah'a emanet olun.☘️

Kalbim de ki; Allah benimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin