GELECEKTEN KESİT

2.3K 124 163
                                    

Pılınızı pırtınızı toplayın defolun gidin evimden. Git Şindi ler beslesin sizi.

Gideriz Ömer ağa gideriz Ezo kalk valizleri topla Bunların sana düğünde taktığı bir gram altını alırsan seni boşarım. Kendi ailenin taktıkları dışında bir çöp almayacaksın bu konaktan. Şirzat ağa benim suçum günahım yokken kendi yediğin haltları bana yıktın ya allahımdan bul.

Berfe keyifle olanları izliyordu. Gözde gelinken konağın hizmetlisi kadar kıymeti kalmayan Ezo ya kibirli kibirli bakıyordu.

"Ağa babam sakin olasın. Siye birşey olacak diye korkarım."

"Are (evet) benim vefakar merhametli gelinim gözdem. Herkes bilsin bundan sonra gözde gelin Berfe gelindir. Bilenler bilmeyenlere iletsin kendisi Zeyno xanım ağa nızla eşdeğerdir. Ona yapılan saygısızlık biye yapılmıştır."

Ezo ve Mirza olanlara daha fazla katlanmak istemedikleri için odalarına çıktılar ikiside 2 göz 2 çeşme ağlıyorlardı.

Ezo sevdiğim benim iyi niyetli karım sağa layık bir eş olamadım ben. Babağın evine gitmek istersen anlarım seni benimle fakirlik çekmek zorunda değilsin.

Olur öyle şey sokaktada kalsam yavan ekmekte yesem çöpte toplasam yerim senin yanındır. Sil gözünün yaşını kalk sen Mirza ağasın aşiret seni böyle görürse bu konağı başlarına yıkar onların. Varsın biz kötü olak onların gözünde dayem gelince görecem ben onları. Paralarıda mallarıda mülkleride onların olsun bizim sevgimiz bize yeterde artar.

Bu konaktan virane çıkmayacaz Elif gibi dimdik çıkacazki suçsuz olduğumuz anlaşılsın.

"Onların taktıklarını ayır. Giderken veririz bide arkamızdan hırsız demesinler."

KISA BİR KESİT PAYLAŞAYIM DEDİM ASLINDA KURGULAMIYORUM HİÇBİR ŞEYİ DÜN GECE YATAKTA AKLIMA GELDİ VE YAZDIM. MİREZ ÇİFTİ DAHA ÇOK ÇEKECEK GİBİ GÖRÜNÜYOR FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM BU KİTAPTA HER FİKİR KIYMETLİDİR. VE ELİMDEN GELDİĞİNCEDE FİKİRLERİNİZE KİTABIMDA YER VERECEĞİM

ÇİMEN GÖZLÜ GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin