BÖLÜM 11

2.1K 94 88
                                    

BU BÖLÜM vuslat_tuna helin_q İTHAF EDİLMİŞTİR.

Herkes ufak çaplı bir şok geçiriyordu. Koskoca Ömerya aşiretinin gözde gelini Ezo olmuştu. Hemde daha nişanlıyken.

Ömerya lar kolay kolay gözde gelinliği nişanlı bir kıza vermezlerdi. Heleki Şindi lerin çalışanlarından 3 ü Mirza nın sözlüsü Jiyan'a türlü işkenceler edip cansız bedenini bir çöp poşeti gibi köy meydanına bırakmalarından sonra Şindi lerle Ömerya lar birbirine girmişti.

Ama aklı selim bir kişiliğe sahip olan Şirzat Ömerya kan dökülmesine mani olmuş Hikmet Şindi yle el ele verip ucu bucağı olmayacak olan kan davasının önüne etten kemikten bir duvar örmeyi başarmışlardı.

Tüm genç kızların nefretle bakan gözleri Ezo nun üzerindeydi.

Ezo ysa gözde gelinliğe ulaşmanın bu denli kolay olacağını tahmin bile edemiyordu.

💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍💍

MİRZA DAN DEVAM.

Çok mutluydum. Hayatım bitti derken yeniden doğmuştum. Kendime itiraf edemesemde Ezo ya sevdalanmıştım.

Jiyan dan başkasını sevmeyeceğim diye yeminler eden Mirza gitmiş yerine düşmanım dediği aşiretin kızına sevdalanmış bir Mirza gelmişti.

Bu kız bana o kadar iyi gelmişti ki tüm öfkem sinirim acımasızlığım yok olup gitmişti.

Ben Ezo sayesinde özümü bulmuştum. Sevilmenin ne denli kıymetli olduğunu öğrenmiştim tekrardan. Hikmet baba babamın yapmadığı babalığı sevgiyi göstermişti bana.

Ben Ezo ile intikam için evlenecektim. Jiyan' ımın intikamı için ama Hikmet babanın dediklerinden sonra yaptığımın ne denli iğrenç olduğunun farkına varmıştım.

Evet sevdiğimi sözlümü kara toprağa koymuştum kendi ellerimle. Ama bunu suçu günahı olmayan birine ödetmem ne denli doğru olurdu. Bana yakışırmıydı. Adamlığıma sığarmıydı bilmiyordum. Jiyan gitmişti bizim düğünümüz mahşere kalmıştı. 7 milyar insanın önünde yuvamızı kuracaktık.

Hem Ezo nun ne suçu günahı vardı. Jiyan canice katledildiğinde yalın ayak koşar adımlarla Medet amcalara gitmiş. Jiyan ın 40 mevlidi okunana kadar her gün 3 öğün yemek yollatmış Medet amcalara ve bunu Şindi lerin kızı Ezo hanım olarak değilde hayırsever bir insan olarak yapmış. Hikmet amcanın dedikleri aklımdan çıkmıyordu.

Ben Ezo nun çok gaddar olduğunu duymuştum, ama onun kalbine girenler adeta cenneti yaşıyordu. Elime telefonumu alarak Botan ın numarasını tuşladım. 5.çalışta telefon açıldı.

Mirza: "Biramın (erkek kardeş)."

Botan: "Efendim bro (erkek kardeş)."

Mirza:" Sana işim düştü Botan Ezo'ya evlilik teklifi edicem. Ama elim kolum dönmüyor. Jiyan'a ihanet etmişim gibi hissediyorum. Bana akıl ver. Sen benden daha romantiksin."

Botan: "Tamam bro (erkek kardeş) ben biraz düşüneyim neler yapabiliriz diye sana haber veririm."

Mirza: "Eyvallah kardeşim bu iyiliğini hiç unutmam. Helin'e evlilik teklifi edince emrine amedeyim. İstediğin eziyeti yap bana gıkım çıkmayacak."

Botan: "Mirza ağa aldım sözünü her istediğimi yapacaksın. Seni sürüm sürüm süründüreceğim oğlum. Botan ben ettim sen etme diyeceksin."

Mirza:"Tamam bro tamam. Sen yeterki hallet şu işi. Tüm Mardin'in dilinde dolansın Mirza ağanın yaptığı evlilik teklifi."

Botan:"Yakışır Mirza ağaya."

ÇİMEN GÖZLÜ GÜZELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin