ÖNCELİKLE HEPİNİZİ UZUN SÜREDİR BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. AKTİF OLMADIĞIM HALDE KİTABIM YÜKSELİYORSA BU SİZLER GİBİ KIYMETLİ OKURLARIM SAYESİNDEDİR.
SİZLERDEN OY YORUM İSTEMİYORUM. VAZGEÇTİM BEN MEDİNE DİLENCİLİĞİ YAPAMAM. UĞRAŞAMAM KİMSEYE AĞIZ EĞEMEM. BENİM İÇİN YORUM VOTE ÖNEMLİ DEĞİL BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN HER GEÇEN GÜN OKUNMA SAYISININ ARTMASIDIR.
BÖLÜMÜ ALLAHIN İZNİ İLE YARIN YAYINLAYACAĞIM. ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM OLDU UZUN UĞRAŞLAR SONUCUNDA DÜĞÜN VİDEOSUNUDA HAZIRLADIM. GERİYE SADECE YOUTUBE ATIP MEDYAYA YÜKLEMESİ KALDI.
BİR SORUNUMUZ VAR. ARKADAŞLAR SAĞDA SOLDA BENİM LAFIM DOLANIYOR. BİRİLERİNE BENİM HAKKIMDA LAF TAŞINIYOR. BEN AÇIK YÜREKLİLİKLE SÖYLÜYORUM ARKAMDAN KONUŞACAK DEDİKODU YAPACAK OLAN ARKADAŞLAR KİTABIMI TERKETSİN DERHAL İSTEMİYORUM OKUMALARINI. HA BENDE O KİŞİLERİ TESPİT EDERSEM İFŞA EDECEĞİMDEN ŞÜPHENİZ OLMASIN. İNSANLARIN ARKASINDAN KONUŞACAK KADAR KÜÇÜLDÜYSENİZ DİYECEK LAFIM YOK. BENİMLE DERDİ SORUNU OLAN ARKADAŞLAR YAZSIN DERTLERİNİ SORUNLARINI DM DEN ÇÖZELİM.
BİR KONU DAHA VAR KÜRT DEĞİLMİŞİM. DOĞU HAKKINDA BİR BİLGİM YOKMUŞ. SAÇMALIYORMUŞUM. KÜRTÇE DAHİ BİLMİYORMUŞUM. KÜRT OLDUĞUMA İNANDIRMAK İÇİN NAPAYIM.
BENİM DEDEM GÖÇEBE TAM DETAYLI BİLMİYORUM AMA SOYUMUZ BAYAĞI UZUN GÖÇEBE OLDUKLARI İÇİN GİTTİKLERİ HERYERDE BİRİLERİ KALMIŞ. DEDEM 1920 DOĞUMLU GÖZÜKÜYOR KAYNAKLARDA TABİİKİ O DÖNEMLERDE GÜNÜ GÜNÜNE YAZDIRILMADIĞI İÇİN DOĞAN ÇOCUK DAHADA BÜYÜK OLDUĞUNA KANI GETİRİYORUZ. YANİ DİYECEĞİM OKİ GÖÇE GÖÇE 1930 LARDA 40 LARDA ÇORUM A GELİYORUZ YANİ HAKİKİ KÜRDÜM. KÜRTÇEYİDE ÇORUM DA KONUŞAN PEK FAZLA İNSAN OLMADIĞI İÇİN KONUŞAMIYORUM AMA A DAN ZYE HER ŞEYİ ANLIYORUM.
AHKAM KESMEK KOLAY BENİM GİBİ 2 3 AY BOYUNCA BİR VİDEO İÇİN UĞRAŞSINLARDA GÖREYİM KENDİLERİ DOĞUYU KARIŞ KARIŞ GEZMİŞ MADEM YAPSAYDILARDA GÖRSEYDİK BİZDE DOĞUNUN GÜZELLİKLERİNİ.
NİŞAN BOHÇALARINA KADAR ATTIM ALLAH YUKARIDA SİZLER ANCAK ARKAMDAN KONUŞURSUNUZ.
BEN 100 HİKAYE ARASINDA BİRİNCİ OLMADIM 2.15 K LIK HİKAYE ARASINDA 2 AY BİRİNCİ OLDUM.
HEMDE HİÇ UMUDUM YOKKEN. BEN SIRTIMI NE OKURLARIMA NE VOTEYE NEDE YORUMLARA DAYADIM BEN SIRTIMI YALNIZ ALLAH A DAYADIM ŞÜPHESİZKİ ONUN KUDRETİ HERŞEYE YETER.OL DER VE OLUR.
BUNDAN SONRA HAFTADA 1 BÖLÜM GELECEK 9 BÖLÜM ŞUANDA HAZIR. HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN MELEKLERİM👼👼❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİMEN GÖZLÜ GÜZEL
Teen FictionHADİ BUGÜN KENDİNE BİR İYİLİK YAP VE BİR KİTAP OKUMAYA BAŞLA. AMA SIRADAN BİR KİTAP OLMASIN OKUDUĞUN KİTAP. NASIL YANİ DEDİĞİNİ DUYAR GİBİYİM. OKUDUĞUN KİTAP BİR TÖRE KİTABI OLSUN. LAKİN BU KİTAPTA KUMA BERDEL KAN DAVASI OLMASIN. BU KİTAPTA AŞK KI...