BERİVANELİK278 AYEGLSETTAR ELİSAMAHPERİ ESMADENİZ3 GİZEMSUDE37 DİLATRK8 HAYATTAN392 EBRARLALA ELİFE2002 FATMAATANAKTUNA FATMAZMEN533 METİNBALTALİ MUTLU_OLARAK_İLERLE NAZ_8918 NUCO54 SERENBALKAR SEVGİALKAN394 SEVSENATAKER MERVANOZCAN SELDAKESER SEMOSSS81 USER01067272 ZEHRAYLDZ093 ASKERYARİ28 AHMETISKANOLU ARMİNA123456 HAYRUNNİSAIRMACK1907 KSCASYAA AHUMHAGU GECEKUSU2479 ARMİNA123456 Melis_112 RavzaKaya108 SELAMM1234567 COHOCOMİİ IlknurSezer491 HAYRUNNİSAIRMACK1907 DESOCUPATSS NURANAY714 BERSUUKORKMAZZ İTHAF EDİLMİŞTİR...
BERFE DEN DEVAM...
Beni yine istemeye geleceklermiş. Bi bitmediler bıkmıştım artık görücü gelmesinden benim zaten sevdiğim vardı vardı da birtek o gelmemişti beni istemeye. Annemin odaya girmesiyle düşüncelerden sıyrıldım.
HATUN HANIM:" Berfe naparsın kızım sen yine odaya kapandın. Sabah konuştuk seninle Hawar aşiretinin ağası gelecek yarın seni istemeye bi ton işimiz vardır sen hala kukuman kuşu gibi oturmuş düşünürsün."
BERFE:" Ana söyleyin gelmesinler ben istemiyorum evlenmeyi o adamla. Görgüsüzün teki o adam.
HATUN HANIM: "Sen ne dersin ne demek Samet ağayı istemem."
BERFE: "Ana ben diyeceğimi dedim söyle sakın gelmesinler istemeye."
HATUN HANIM:"Yavrum ben koskoca Zelal hanıma nasıl derim kızım istemez sakın gelmeyin. Elalem ne der. Başta baban amcaların bizi rezilmi edecen sen tüm köye. Meraklımısın bu köyde yaşamaya Meraklımısın yağmur yağdığında teştleri (teşt leğene deniyor) bacadan akan sular eve girmesin diye sağa sola koymaya benim çektiğimi sendemi çekmek istersin. Her gelene yok çekersin gönlünde biri varsa söyle bana söyle ben babanı ikna ederim. Biliyorsun baban seni çok sever herşeyden korumak ister de hele benim güzel kızım kimdir bu çocuk sen her geleni bir bahaneyle geri çevirirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİMEN GÖZLÜ GÜZEL
Teen FictionHADİ BUGÜN KENDİNE BİR İYİLİK YAP VE BİR KİTAP OKUMAYA BAŞLA. AMA SIRADAN BİR KİTAP OLMASIN OKUDUĞUN KİTAP. NASIL YANİ DEDİĞİNİ DUYAR GİBİYİM. OKUDUĞUN KİTAP BİR TÖRE KİTABI OLSUN. LAKİN BU KİTAPTA KUMA BERDEL KAN DAVASI OLMASIN. BU KİTAPTA AŞK KI...