ÖMER AĞA:"Allahın emri peygamber efendimiz sav. Hz. Kavliyle kızınız Berfe yi oğlumuz Şirzat a istiyoruz.
BEŞÎR EFENDİ:" Ömer ağa benim tek bir kızım vardır. Bilirsiniz onuda 15 yıl sonra rabbim bize bahşettti. Sizlerde duymuşsunuzdur. Ben eşimede söyledim Zeyno hanım ağaya iletmiştir. Havar aşiretide Berfe yi ister Benim aklımda Hawar aşiretinden Aslan ağanın ortanca oğlu Samet vardır.
ÖMER AĞA :" Beşir efendi senin ne dediğini kulakların işitirmi. Bu çocuklar birbirlerini severler. Ben lutfedip senin kapına geliyorum kızını hanım hatun etmek istiyorum sen bana benim aklımda Hawar aşiretinden Aslan ağanın ortanca oğlu Samet var dersin.
BEŞÎR EFENDİ :" Ağam duydun dediğimi. Benim size verecek kızım yoktur şimdi müsaade ederseniz. Hazırlıklara başlamak isteriz yarın akşam hayır işimiz vardır. Hanım Ömer ağa vê ailesine yolu göster...........
BENİM MİNİŞ TURTALARIM BÖLÜMLERİ DÜZENLEMEYE GEÇMEDEN SİZLERE BOMBA GİBİ BİR KESİT BIRAKIYORUM.
BEŞÎR EFENDİ BERFE YI ŞİRZAT A VERMEDİ. NE OLACAK ŞİMDİ.
13.BÖLÜMDE YORUM VE VOTE ÇOK DÜŞÜK. SİZLERİ DE ANLIYORUM HER AN İNTERNETİNİZ OLMAYABİLİR TELEFONUNUZDA YER OLMADIĞI İÇİN UYGULAMAYI KALDIRMIŞ OLABİLİRSİNİZ. KİMİNİZ OKULLARLA SINAVLARLA UĞRAŞIYORSUNUZ.
LÜTFEN VARLIĞINIZI BELLİ EDİN EDİNKİ BENDE SİZLERİN O GÜZEL EMEKLERİNİZİN KARŞILIĞINI BİR SONRAKİ BÖLÜMDE ADINIZI İTHAF ALANINA YAZARAK VEREBİLEYİM
YORUM YAPAMASANIZ BİLE TEK BİR TUŞA DOKUNARAK VARLIĞINIZI BELLİ EDERSENİZ BENİM İÇİN DAHA KOLAY OLUR.
BENİM TEK BİR AMACIM VAR ODA TÜM OKURLARIMA BÖLÜM İTHAF ETMEK BUNU BANA ÇOK GÖRMEZSİNİZ DEĞİLMİ.
SON OLARAKTA İLK BÖLÜMLER ACEMİLİK İŞİM OLDUĞU İÇİN ÇARÇABUK BİR DÜZENLEMEYE GİDİYORUM. DÜZENLEME BİTER BİTMEZ. EZO VE MÎRZA NIN DÜĞÜNLERİNİ YAPIYORUZ VE HIZ KESMEDEN BERFE VE ŞİRZAT IDA EVLENDİRİYORUZ.
SİZLERİ SEVİYORUM CANIM AİLEM... 🧡💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİMEN GÖZLÜ GÜZEL
Teen FictionHADİ BUGÜN KENDİNE BİR İYİLİK YAP VE BİR KİTAP OKUMAYA BAŞLA. AMA SIRADAN BİR KİTAP OLMASIN OKUDUĞUN KİTAP. NASIL YANİ DEDİĞİNİ DUYAR GİBİYİM. OKUDUĞUN KİTAP BİR TÖRE KİTABI OLSUN. LAKİN BU KİTAPTA KUMA BERDEL KAN DAVASI OLMASIN. BU KİTAPTA AŞK KI...