BUNDAN SONRA OLAYLARI BERFE VE EZO DAN DİNLEYECEKSİNİZ. BİRDE BİR KARAKTERİMİN ADINI DEĞİŞTİRİYORUM. ŞİRZAT ANLAMI "ASLANIN GÜCÜ KADAR KUVVETLİ OLAN" UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
Sabah Hatun sultanın sesiyle uyandım. Gece çok ağlamıştım. Başım zonkluyordu Aklıma Şirzat ağa geldi hala inanamıyordum. Mardin kızlarının peşinden koştuğu Şirzat ağa bana numarasını vermişti.
Şaka gibiydi hemen kalktım ve benim en büyük hazinem olan kutuyu açtım varım yoğum bu kutuydu benimde işte içinde takdir ve onur belgelerim üstün başarı belgelerim daha bir çok şeyim bu kutudaydı.
Şimdi birde sevdiğim adamı sığdırmıştım bu kutuya. Ah dili olsaydı da anlatsaydı neler çektiğimi lisede sergilenecek olan resmime Ezo bilerek limonata dökmüştü.
Hani derler ya anlatsam roman olur benimkide o hesaptı. Ezo dan çektiklerimi anlatsam roman olurdu. Ama ben hep muvaffak olmuştum.
Hak teala masumun günahsızın yanındaydı hep. Kahvaltımı yapıp gündelik işlerle uğraştım. Evi dip köşe temizledim kafamı meşgul etmem lazımdı.
Şirzat ağayı düşünmemem lazımdı. Bana haramdı o adam. Evli değildim sonuçta o adamla konuşamazdım babama leke süremezdim.
Ben Hacattepe üniversitesini kazanmıştım. Köydeki komşularımız babam hakkında ileri geri konuşunca hayallerimden vazgeçmiştim. Ben ailem için herşeyden herkezden vazgeçecek kadar gözü karaydım.
Berfe Berfeee kızım iki saattir sana sesleniyorum duymuyormusun?
Allah iyiliğini versin Nalin ödümü kopardın insan öyle sessiz sessiz gelir hiç.
Oooo Berfe hanım hiçte sessiz sakin gelmedim bütün köy duyduda bir sen duymadın. Artık neye daldıysan bu kadar.
Neler oldu bilemezsin Nalin dur iki kahve yapayımda hem içelim hem konuşalım.
Geçen Dicle Ömerya nın kınası vardıya anamın zoruyla gittim.Ezo da oradaydı üstelik aynı masaya oturduk.
Biri bana dikkatli dikkatli bakıyordu. Kafamı yere gömdüm laf söz olmasın diye sonra dayemle Berze halti (teyze) takı takmaya gittiler.
Ezo hanım her zamanki gibi bana sataştı yok maraba kısmıyla aynı yerde oturamazmışta. Şirzat Ömerya ona bakıyormuşta falan filan asıl bombaya hazır ol Şirzat Ömerya bana numarasını yolladı çocuğun biriyle Ezo nun suratını görmen lazımdı.
Sonra ayaklandık eve gelmek için bana sarıldı ve fazla heveslenme köylü kızı sen kim koskoca aşirete gelin ağa olmak kim.
Benim olduğum yerde sen bir hiçsin boşuna masum saf köylü rollerine bürünme herkes yer ama ben yemem dedi. Bende sadece tebessüm ettim .
"Ayy Berfe neler olmuş kızım öyle demek birinin daha aklını başından aldın. İyi yapmışsın gülümsemekle o kendini bilmiyorsa sen kendini bil.
Bak ne güzel kapak olmuş onada o bu kafayla giderse daha çok kaybeder onu hırsı bitirecek. Yalnız o suratını görmek isterdim."
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
EZO DAN DEVAM...
Ezo çalışanların burnundan getiriyordu. Berfe ye olan hıncını çalışanlardan alıyordu. Helin kuzenine sinirle söylendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİMEN GÖZLÜ GÜZEL
Teen FictionHADİ BUGÜN KENDİNE BİR İYİLİK YAP VE BİR KİTAP OKUMAYA BAŞLA. AMA SIRADAN BİR KİTAP OLMASIN OKUDUĞUN KİTAP. NASIL YANİ DEDİĞİNİ DUYAR GİBİYİM. OKUDUĞUN KİTAP BİR TÖRE KİTABI OLSUN. LAKİN BU KİTAPTA KUMA BERDEL KAN DAVASI OLMASIN. BU KİTAPTA AŞK KI...