Güneş açmış,sabah olmuştu.Adam gözleri kamaşarak gökdelenin tepesinde uyanmıştı.Cebindeki defteri çıkardı ve dün kafede öldürdüğü mafya babasının resmine çarpı attı.Şehrin mafya listesi bu defterde vardı.Öldürdükçe defterde çarpılar artacaktı.Silahlarını sevip okşadıktan sonra gülümsedi ve silahların şarjörlerini doldurdu.
Minigununu,tabancalarını,taramalılarını ve pompalı tüfeğini üstüne yerleştirdi.Çelik yelek de giymişti.Sıradaki hedefi Rus mafyasıydı.Malikaneleri şehrin iskelesiydi ve başkanları büyük donanımlı,korumalı bir gemide kalıyordu.Bu Rus mafya babası 45 yaşlarındaydı.Saçı sarıydı.Yüzü ve elleri denize girmiş gibi kırışmıştı.Yüzü hiç gülmezdi.Gözleri yeşildi.Biraz kaslıydı ve zayıf değildi.Pompalı silahları çok severdi.Gemisinde bir pompalı koleksiyonu vardı.Güzel olmayan,kötü adam yüzü vardı.Çelik yelek giymişti.Üstünde en sevdiği pompalısı ve iki tane taramalı vardı.
Adamları gemide 50 kişi kadar vardı.İskeledekiler de 100 kişi kadar vardı.Gemideki odada kum torbası vardı ve boksu iyi bilirdi.Tek bildiği dövüş boks olsa da boksta uzmandı.Kendisine ihanet eden başka bir mafyanın casusu olan adamını boks torbasının içine koymuş öldüresiye dövüyordu.Bundan da zevk alıyordu.Çünkü bu duruma çok öfkelenmişti.Balık tutmayı ve adam öldürmeyi çok severdi,en iyi zevklerindendi.Adamlarından biri kapıyı tıklattı ve içeri girdi.Mafya babası:"Ne oldu,bu durumdan daha önemli ne var?
Eğer önemsiz bir şey ise kum torbasındaki adam gibi olursun."dedi.
Bunları söylerken yorulmuş ter içinde kalmıştı.Havluyla terini siliyordu.Bardağında votkasını içiyordu.Koruma:"Şehirden bir mafya yok olmuş.Bunu yapan tek kişiymiş.Malikanelerini de şehrin ortasında roketatar ile patlatmış.Polisler de bu adamı yakalayamamışlar ama peşindelermiş."Rus mafya babası "Bütün korumalar dikkatli olsun o zaman her an basılabiliriz o zaman."dedi ve kum torbasına yumruk atmaya devam etti.Adamlarına güveniyordu ama Adam'ın geçemeyeceği engel yoktu.Adam şu anlık hırsızın peşindeydi.Bilgisayardan bu hırsızı araştırmıştı ve hırsızın dünyaca ünlü olduğunu anlamıştı.Dün gece o kadar kovalamacada cüzdanını çalmayı başarmıştı bu hırsız.Adam ona o cihazı takmasa onu asla bulamazdı.Hırsız cihazı farketmeden hırsızı bulmalıydı.Araba satış yerinden Porche'yi çalmış hırsızın peşine düşmüştü.Hırsızı sonunda buldu.Aralarında 500 metre vardı.Dürbününü çıkardı ve hırsızı izlemeye başladı.Hırsız olanların farkında değildi.Hırsızın solunda bir çete sağında bir çete vardı.Çeteler iri yarı silahlı adamlardan oluşuyordu.Hırsız,çaldığı malları bu çetelere yüksek paraya satıyordu.Adam sniperını çıkardı,basınçtan gözü kör olmasın diye hafifçe ağzını açtı,nişan aldı ve hırsızın bacağına,sakatlamayan yere ateş etti.Hırsız acıdan bacağını tuttu ve bağırdı.Sniper ile çeteleri indirmeye başlamıştı Adam.İki çetenin de yarısı ölmüştü,yarısı kaçmayı başarmıştı.Adam,hırsızı yakalayabilmek için kaçmalarına müsade etmişti.
Hırsızın yanına koştu ve hırsızı yakalayıp bağladı.Hırsız "Beni öldürmeyeceğin bacağıma ateş etmenden anlaşıldı.Amacın ne senin?Ekmek paramı kaçırıyorum senin yüzünden."dedi.Adam :"Seni öldürmemem için çetelere ve mafyalara mal satmayı bırak.Sadece bana çalışacaksın.Sana günlük kazandığın parayı vereceğim.Eğer yalan söylersen ya da anlaşmayı kabul etmezsen seni burda öldürürüm."dedi.Hırsız korkarak: "Tamam,anlaştık."dedi.Adam:"Şu an elinde ne tür mallar var?"dedi.Hırsız:"Bir kasa silah,bir kasa bomba,bir eski tip araba var.Yalnız eski tip arabanın önünde füze atma donanımı var.Oraya füze yerleştirirsen kırmızı düğme ile füze atar.Arabanın yanlarında kendi kendine ateş eden minigunlar var.Arkasından bomba bırakabiliyor.Üstünde askeri jiplerin üzerindeki silahtan var."dedi. "He unutmadan kaportasında özel bir pompalı var."dedi.Adam:"Senle iş yapmak güzel ortak."dedi.Hırsızın bağlarını çözdü ve aldığı bir kutu silah ve bir kutu bombayı arabanın bagajına yerleştirdi.Eski tip arabanın içine bindi ve hızla oradan uzaklaşırken "Porche sende kalsın."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...