Zenci adam ölmeden önce yeni lidere Adam'ın mekanının yerini söylemişti.
Yeni lider Adam'ın orda kalmayacağını biliyordu ancak yine de o mekana baskın yapacaktı.Başlarına gelecek en kötü şey Adam'ın onlara orda tuzak kurabilecek bir plan yapmasıydı.Böyle bir şey olsa bile onlar için de Adam'ı öldürebilmek için bir şanstı bu.Adam gerçekten de o mekana(eski mekanına) gelebilme ihtimallerine karşın onlara bir tuzak kurmuştu.Onları orda öldürmeyi planlıyordu.İspanyol mafya babası,
suçlular ve robotlar içeri girdiler.
Mekana gelmişlerdi.Adam hazırlıklıydı.
Adam'ın mekanı akıllıydı.Mekanı bir düğmeyle Adam sis içinde bıraktı.
Ardından mekanın içine zehirli gaz saldı,kapıları uzaktan kapattı ve kilitledi.
Bu gaz salma ve kapıları kapatma olayını Adam tek düğme ile yapıyordu.Adam gaz maskesini ve askeri zırhını giydi.Adam halatla arkalarına atladı ve bıçağıyla İspanyol mafya babasının boğazını keserek öldürdü.Zehirli gazdan dolayı suçluların hepsi öldü.Geriye robotlar kalmıştı.Robotlar zehirli gazdan ölmez,hesaplayarak ateş eder ve sisin içinde görebilirlerdi.Adam'ın robotlardan haberi yoktu.Bu robotlar güçlü ateş altında kalmadıkları sürece birkaç mermide parçalanmazlardı.Güçlü
mermi ateşi için bir düğmeye bastı Adam ve her yerden hareket algılayan silahlar çıktı.Silahlar Adam hariç hareket eden her şeye mermiyi boşaltıyordu.Robotlar uzun süre silahlarla saldırı altında kalınca bir kısmı parçalandı.Silahların
mermisi bitince Adam binanın füze sistemini çalıştırdı ve binanın içinde robotlara füzeler yağdı.Robotlar çok az kalmıştı.Adam silahlarını uzaylı derisinden mermilerle doldurdu ve iki Ak-47'yi yanına alarak robotlara ateş açtı.Kalan robotlar da parçalanmıştı.
Binadan çıkarken kendi yüzüne sahip robotu yerde parçalanmış gördü.
O robotu yanına aldı.Robot parçalanmış,çalışmıyordu.Robotu polislere teslim edecek,suçsuz olduğunu kanıtlayacaktı.Adam dışarıda görünmezlik moduna aldığı tank Bugatti'sini görünmezlikten çıkardı ve tank Bugatti'ye binerek oradan uzaklaştı.Giderken bir düğmeye daha bastı ve mekan patlayarak havaya uçtu,yandı.
Hackerın yaptığı robotlar,İspanyol mafyası,suçlular ölmüştü.Yeni liderin müttefikleri yine azalmıştı.Adam bu tuzağı da başarılı bir şekilde kurmuş,onların işlerini bitirmişti.
Adam amirin polislerle peşinde olduğunu biliyordu.Amirin beynini yıkadıklarını düşünüyordu.Diğer tabutların kimlere ait olduğunu hâlâ
bilmiyordu ama.Diğer arkadaşlarından haberi yoktu.Amiri kurtarmayı düşünüyor,onu arkadaşı olarak görüyordu.Daha önce Mike'ın da beyni yıkanmıştı ve kurtarılmıştı.Amir de eğer öyleyse kurtarılabilirdi.Adam geçerken robot parçalarını karakola bıraktı ve amiri polislere açıkladı.Polisler olayı anlamış,kanıt da olunca(robot parçaları)
amiri tutuklamaya ve Adam'ın peşini bırakmaya karar vermişlerdi.Amiri yakalamaya çalıştıklarında amir polis zırhını giydi ve polis kalkanıyla,polis joplarıyla,tabancalarıyla,taramalı silahlarıyla, elektrik şokuyla karakoldaki tüm polisleri öldürdü.Zırhının her yerine kan bulaşmıştı.
Amiri tutuklayamamışlardı.Amir karakoldan çıkarken Adam onu tank Bugatti'siyle bekliyordu.Adam amirin tüm polisleri öldürüp kurtulma ihtimaline karşı onu karakoldan çıkışta beklemişti tank Bugatti'siyle.Amir çıkar çıkmaz Adam onu tank Bugatti'sinin namlusuyla patlatmaya çalıştı.Amir polis kalkanıyla kendini savundu ve yere savruldu.Kalkan paramparça olmuş,yaralı şekilde yerde yatıyordu.Adam arabadan çıktı.Yavaş yavaş yaklaştı amirin yanına ve onu yakalayıp Bugatti'sinin içine koydu.
Bugatti'yi sürerek oradan uzaklaştı.
Adam,Max'ın yanına gitmişti.Max amire baktı ve onu doktorlar aracılığıyla iyileştirdi.Hem yaralarını iyileştirdiler hem de aklını düzelttiler.Adam onu ancak tank Bugatti'si ile yenmişti.Çünkü amir de çok güçlü bir kahramandı.
Amirin beynini düzeltmişlerdi.Amir yeniden iyi oldu ve Tom onun zırhını tamir etti.Anlaşılan amirin beynini yıkamışlardı.Amir ve Adam artık bir ekiptiler ve tank Bugatti ile mekanlarına döndüler.Adam, İspanyol mafya babasının yanmış cesedini mesaj olarak yeni lidere göndermişti.Yeni liderin her şeyden haberi vardı.Karakoldaki polislerin ölümünden,amirin iyilere katılmasından,İspanyol mafya babasının ölümünden,robotların paramparça olmasından,kendisine çalışan suçluların ölümünden,hepsinden haberi vardı.
Adam onları bir kez daha mağlup etmişti.Hacker,hırsız,doktor,yeni lider kalmıştı.Hırsız yeni müttefikler bulmak için yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...