Adam Mustang ile buluşma yerine ulaşmıştı.Saldırmadan önce buluşmayı uzaktan izleyecek ve dinleyecekti.
Buluşmaya not kağıtlarıyla çağıran kişi siyah bir kapşon giymişti ve tüm vücudunu siyah bir örtüyle kapatmıştı.
Böyle tanınmıyordu.Buluşmaya hepsi de katılmıştı canlananların.Kahvehanedeki mafya babası...İlk öldürdüğü mafya babası oydu.O gelmişti.Rus mafya babası.İskelede ve gemideki çatışmadan sonra onu öldürmüştü ve şimdi o da burdaydı.İki tane Japon mafyasını yok etmişti liderleriyle birlikte.Liderlerinden biri sumo güreşçisiydi ve erkekti,diğeri ise kadındı.Onlar da şu an buradaydı.
Zenci adam da buradaydı.Motorcuların lideri yaşlı adam da buradaydı.İtalyan mafyası da buradaydı.Onların hepsini daha önce öldürmüştü.Hatırlıyordu.
Şimdi hepsi birlik olmuştu.Şehri patlatmaya çalışan deli de buradaydı.
Hepsi toplanmış,sessizce bekliyorlardı.Gizemli yeni liderleri konuşmaya başladı:"Hepiniz davetim üzere buraya geldiniz.Evet,bu birleşmemiz Adam'ın sonu olacak.Hepiniz daha önce Adam ile karşı karşıya geldiniz ve savaştınız ancak Adam hepinizi öldürmeyi başardı.Eğer Adam'ı öldürebilirsek hep birlikte,eskisi gibi bu şehrin en güçlüleri siz olursunuz.
Onu yenmek kolay olmayacaktır ama benim liderliğimle bu başarılabilir.
Şimdiden müttefiğimiz olabilecek Kas Adam,Kızıl Sakal ve zenci kadını kaybettik.Kaybın için üzgünüm zenci adam bunu Adam'a ödeteceğiz."dedi.
Gizemli lider kapşonunu ve vücudunu kapatan siyah örtüyü attı.Artık açıktaydı.
Kim olduğu belli olmuştu.Bu kişi Adam'ın kendisiydi.Adam dahil hepsi şaşkın kalmıştı.Rus mafya babası silahı ile ateş etti yeni lidere.Şu an oradaki tüm kötüler bunun Adam'ın oyunu olduğunu düşünüyorlardı.Yeni lider kendine gelen mermileri tek bir el hareketiyle küle dönüştürdü.Demek ki süper güçleri de vardı.Yeni lider Adam'ın kel hâliydi.
Süper güçlü ve kötü hâliydi.Kafasının ve yüzünün her yerini kanla boyamıştı.Yeni Lider:"Evet ben Adam'ım.Bana yeni lider diyeceksiniz.Merak etmeyin.
Düşündüğünüz Adam değilim.
Siz basit mafya babalarısınız.Ben tek başına bile hepinizden daha güçlüyüm.
Bu bir tuzak değil.Ben de Adam'ın düşmanıyım.Ben Adam'ın paralel evrenlerden kötü hâliyim.Ben başka bir paralel evrenden burayı ele geçirebilmek için geldim.Bu şehrin Adam'dan daha güçlü bir lidere ihtiyacı var.Adam bir zamanlar kötü ruh hâli ile savaşıyordu.
O ruh hâlini yenmeyi başardı en sonunda.Ama ben başaramadım.Kötü güce kendimi bıraktım ve İğrenç Yüz'ün de yardımıyla kendi iyi ruhumu yenmeyi başardım.Bahsettiğim İğrenç Yüz benim evrenimden ve o artık yaşamıyor.Sizin İğrenç Yüz'ünüz de öldü, biliyorum.
Ben burda kötü Adam'ım.Sizin düşmanınız olan Adam'ı yenmek için buradayız.Özel yeteneklerimi benim evrenimdeki İğrenç Yüz sayesinde kazandım.İğrenç Yüz'ün en ihtişamlı deneği olmuştum.Bana çok güçlü bir güç verdi.Bu gücün hakimiyim.Şimdi,kim benle birlikte?"dedi.Rus mafya babası:"Sana nasıl güvenebiliriz.Adam'ın kötü hâli vardı bir zamanlar.Bizle böyle bir ortaklık kurmuştu ancak Adam iyi olduğunda bizi teker teker indiriyordu."dedi.Yeni lider:
"Benim artık iyi ruhum hiç kalmadı,hizmetkârlarım.Bana hizmet edin ve bu şehri kötülük sarsın."dedi.
Rus mafya babası bu kişiye güvenmiyordu.Adam'ın oyunu olabilirdi veya öyle değilse bile işi bittiğinde herkesi öldürebilirdi yeni lider.Rus mafya babası bazukasını çıkardı.Mermilerle olmamıştı.Belki patlatarak bu yeni liderin işini bitirebilirdi.Zenci adam bu yeni lidere inanmıştı.Hepsi inanmıştı.
Kahvehanedeki mafya babasının biraz şüpheleri vardı ama yeni lidere saldırmayı düşünmüyordu.Zenci adam,kopan kolunun yerine metal bir kol takmıştı.Metal kolun içinden silah veya kılıç çıkabiliyordu.Zenci adam,metal kolundan silah çıkardı ve Rus mafya babası ateş etmeden bazukayla, onu vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...