Yaşlı Adamın Mafyası

28 3 0
                                    

Hacker:"Usta yine bir mafya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hacker:"Usta yine bir mafya.Yaşlı bir adam var.Herif yaşlı ama iyi çatışıyor.Motorcular bunlar.Motor mafyası,malikaneleri yok.Motorla şehir şehir dolaşıyor,yok edip yağmalıyorlar.
Şimdi de bu şehri hedef almışlar."dedi.Adam:"Kim daha hızlı gösterelim.Amir sen helikopteri,ben de Bugatti'yi alayım.Hırsız yanıma gelsin silahlarıyla.Yalnız Mercedes son görevimizde parça parça olmuştu.Onu çöpe atabilirsiniz.Hacker sen de onu çöpe at."dedi.Bugatti ve helikopterle yola çıkmışlardı.

Motorcular dükkanları yağmalıyor,
insanları öldürüyorlardı.Çok güzel motorları vardı.Büyük bir çetelerdi.Yaşlı adamın sakalı çok uzundu.Karnına kadar geliyordu.Motorcu kıyafeti giymişti adamları gibi.Gözleri mavi renkti yaşlı adamın.Sakalları ve saçı bembeyazdı.
Kaslıydı.İyi silah kullanırdı ve çetedeki en iyi motor onundu.Motorlarla etrafı tozutup geçiyorlardı.Helikopterle peşlerine düştü amir.Helikopterden motorlara ateş açtı.Motorlarından motorcuların cesetleri düşüyordu.
Yaşlı adam en öndeydi.Motorcular motorlarını kaldırıyorlardı.Adam,Bugatti ile önlerine çıktı ve namluyu onlara doğrulttu.Onlara ateş açtı.Önce yaşlı adamın sağındaki motorlular,sonra da solundaki motorlular patladı.En sonunda yaşlı adama ateş etti.Yaşlı adam patlamamak için motorunu kaydırdı ve motoruyla birlikte eğildi.Yaşlı adamın arkasından gelenler patlamıştı.Yaşlı adam sinirlendi ve motoru Bugatti'ye doğru hızla sürdü ve bir an durdu.Motordan indi ve motoru Bugatti'ye fırlattı.Motor Bugatti'nin içine camı kırıp girdi.Adam ve hırsız yaralanmıştı ve orda sıkışmışlardı.
Yaşlı adam Bugatti'ye taramalıyla ateş etti.Helikopterle gelen amir tüm motorluları taramıştı.

Yaşlı adamın çetesi yok olmuştu ama kendisi kalmıştı.Bu şehir onlara mezar olacaktı.Yaşlı adam Bugatti'nin arkasına saklandı.Amir Bugatti'ye ateş açamıyordu.İçinde Adam ve hırsız vardı.
Yaşlı adam da Bugatti'yi kendine siper yapmıştı.Amir helikopterle alçaldı ve hızla yaşlı adama yaklaştı.Helikopterle arkasını döndü ve arkadaki pervaneyle yaşlı adamın kafasını kanlı bir şekilde uçurdu.Kafası parçalanan vücut yere yığıldı.Polis sirenlerinin sesi daha çok geliyordu artık.Amir Bugatti'nin içine giren motoru çıkardı ve yere attı.Adam'ı ve hırsızı çıkarıp helikopterin içine koydu.Bugatti'nin bir tekerleği patlamıştı.Bu tank Bugatti'yi bırakmak zorundaydılar.Amir helikopterle havalandı ve arkasından ateş açan polislerden uzaklaşarak malikanelerine gitti.Motorcular ölmüştü.Polislerden kaçmış,evlerine ulaşmışlardı.Doktor,
Adam ve hırsızın yaralarını iyileştirdi.
Adam ve hırsız son anda eğilmiş ve ölümden kurtulmuşlardı.Polisler Bugatti'yi çekiçle aldılar ve karakola götürdüler.Motorcuların motorlarını da aldılar.Motorcuların cesetlerini otopsi için götürdüler.Adam motorcuların üstüne çarpı attı.Şehir kurtulmuştu.
Yaşıyorlardı.

Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin