Kızıl Sakal

36 5 0
                                    

Adam kurtulmuştu ama Kızıl Sakal, Adam gibi kurtulamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam kurtulmuştu ama Kızıl Sakal, Adam gibi kurtulamamıştı.25 yıl hapis cezası almıştı üstelik.Adamlarıyla birlikte aynı hapishaneye düşebilmek için büyük miktarda para vermesi gerekmişti.Adamlarıyla birlikte şehrin en kötü hapishanesine düşmüşlerdi.
Teröristler,mafyalar,tecavüzcüler,seri katiller,organ mafyaları, uyuşturucu satıcıları...Her mahkum türünden vardı.
Adamlarından biri "Efendim,bu hapishaneden nasıl kurtulacağız?25 yılımız gitti.Hem de şehrin en kötü hapishanesi.Bizi burda öldürürler ya da öldürmeseler bile ömrümüz burda gidecek."dedi.Kızıl Sakal:"Sabredeceğiz.
Burdan çıktığımda Adam'ı ve ekibini öldüreceğim,köpeklere yedireceğim.
Burda bizi öldüremezler.Öldürmesinler diye aynı hapishanedeyiz.Birbirimizin arkasını kollayacağız.Parayla gardiyanları satın alırım ben.Hem burda mutlaka dostlarımız vardır.Bizle iş yapmak isteyenler olabilir.Hapishanenin kontrolünü ele geçireceğiz ilk.Yeniden güçleneceğiz burda.25 yıl sonra şehirde Adam ve ekibi sayesinde mafyalar olmayacak.Tek mafya biz olacağız.
Rakibimiz olmayacak.En güçlüsü olacağız.Adam'ı ve ekibini de öldürdüğümüzde kahramanları giden halk bize köle olacak."dedi.

Kızıl Sakal ve adamları hapishane kıyafetlerini giydiler ve çelik yeleklerini,kıyafetlerini çıkarttılar.
Saatlerini,kolyelerini,paralarını,
telefonlarını,silahlarını,bıçaklarını teslim ettiler.Mahkum kıyafetleri beyazdı.Sıra hâlinde hücrelerine geçtiler.
Kızıl Sakal yatağına yattı.Hapishanede fareler cirit atıyordu.Gardiyanlar çöplük yemekleri mahkumlara dağıtıyorlardı.
Verdikleri suyun içerisinde de ölü sinekler vardı.Kızıl Sakal,yemeğini yine de yedi ve suyu içti.Hücreden çıkıp hapishane duvarlarının içinde gezinme vakitleri gelmişti.Kızıl Sakal diğer mahkumlar gibi aşağı inerken bir grup suçlu önlerini kesti.Gardiyanlara para vermişlerdi.Gardiyanlar bu yüzden bir şey yapmıyorlardı.
Suçlular gardiyanlardan bıçaklar ve bir şiş de almışlardı.

Kızıl Sakal karşısındaki adamların liderini süzdü gözleriyle.Adamları sayıca üstündü onların.Liderlerinin sakalı ve bıyığı tıraş edilmiş,bakımlıydı.Burnu hafif iriydi.Kaslıydı.Gözleri siyahtı.
Kararlı ve sinirli bir yüzü vardı.1.80 boyu vardı.Zayıftı.Uzun ama iri olmayan bir suratı vardı.Kızıl Sakal:"Siz de kimsiniz lan.Sizle anlaşabilirizzzzz
(Titreyerek).Beraber aynı tarafta olabiliriz."dedi.Karşısındaki lider suçlu elindeki kelebek bıçakla biraz oynadı ve "Hayır aynı tarafta değiliz.Oğlum hırsızdır ve sen ona bulaştın.Onu öldürecektin.Sen beni tanımazsın.
Dışarıdaki tüm mafyalardan daha güçlü bir mafya kurmuştum ve hâlâ daha güçlüyüm.Oğlumu hırsız olarak yetiştirdim.Askeri silahlar ve arabalar çalıyordu benim için.Hapishaneye girmeden önce yani...Burda son yıllarımı geçiriyorum.Burdan çıktığımda şehrin tek lideri olacağım.Hapishanede lider benim ve benim kurallarım geçerlidir.
Şimdi piç!Oğluma karıştığın için o pis kanını akıtmalıyım."dedi.Adamlarına emir verince bıçaklar kalktı ve indi.Kızıl Sakal'ın adamları ölmüştü.Karşısındaki grubun liderine de ve onun grubuna da hiçbir şey olmamıştı.Hırsızın babası adamlarını durdurdu ve kelebek bıçağını Kızıl Sakal'a fırlattı.Eliyle bıçağı durduran Kızıl Sakal'ın eli kesildi biraz.Kızıl Sakal sinirlendi ve hızla hırsızın babasına yaklaştı.Hırsızın babası elindeki şişi Kızıl Sakal'ın karnına sapladı.Kızıl Sakal kanlar içinde yere yığıldı.Kızıl Sakal'ı sakalından tuttu ve duvarlara kafasını vurdurdu.Kızıl Sakal'ı yumruklarla dövdükten sonra hırsızın babası elindeki şişi Kızıl Sakal'ın çıkmayan gözüne sapladı.Şiş gözünden girdi kafatasının arkasından çıktı Kızıl Sakal'ın.Kızıl Sakal'ın cesedi yere yığıldı.
Hırsızın babası ve adamları ordan uzaklaştılar.Kızıl Sakal'ın hayatı hapishanede yok olmuştu.

Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin