(Daha sonra yazacağım Dedektif romanından sonra olanları anlatmaktadır)
Adam,Dedektif'in şehrinden ayrılmış,kendi şehrine girmişti.Tam bir cephane gibiydi,üzerinde her türlü silah vardı.Askeri bir jiple gelmişti ve jip kurşun geçirmezdi.Jipin arkasında da minigun vardı.Eski mekanlarına gidecekti.Sonuçta hâlâ bu mekan kötüler tarafından bilinmiyordu ve bu mekanda işine yarayabilecek her şeyi bulabilirdi.
Düşmanlarını daha önce yenmişti ancak düşmanları bundan ders çıkarmış olup daha güçlü olabilirlerdi,ayrıca artık eski ekibi yoktu.Kendi başınaydı.Kendi şehri cehenneme bir kapıydı adeta.Burasının kokusu bile bir ayrı karanlıktı.Jiple ilk göreve çıkacak ve ardından kendi malikanesine dönecekti.Jipi durdurdu birden,dikkatini bir şey çekmişti.Zenci kadın,zenci mafyasının lideri olan kardeşi ile eski sahip oldukları,Adam'ın paramparça kullanılmaz hâle getirdiği barlarında tartışıyordu.Evet,bu Adam'ın eskiden barda öldürdüğü zenci kadın,öbürü de suikast sonucunda öldürdüğü zenci kardeşiydi.Yaptıkları çatışmada barları da yıkık dökük olmuştu.Canlandıklarında ilk buraya gelmiş ve ne yapacakları hakkında tartışıyorlardı.Zenci adam:"Bana isimsiz biri tarafından not geldi.Dilenci biri para karşılığında bu notu bana getirdi.Bu notu yazan kişiyi bilmiyoruz ancak bizim tarafımızda olduğu açık.Adam'a karşı canlanan mafya babalarını birlik yapıp Adam'ı öldürmeyi düşünüyor.Hepimizi tek bir amaçta birleştirip yenilmez kılmayı düşünüyor bizi.Kendisi de anlaşmazlıkları gidermek için hepimize Adam'a karşı liderlik yapacakmış.Bizim müttefikliğimize ihtiyacı varmış.Adam'ın verdiği zararları düşünsene abla!Senin tek geçim kaynağın olan milyon dolarlık barı paramparça kullanılmaz hâle getirdi.Seni ve beni acımasızca öldürdü.
Benim mafyamı acımasızca katletti.Bu adam bu şehri hak etmiyor.O yokken mafyalar istediğini yapıyor,şehir gangsterlerin ve suç örgütlerinindi.
Söylesene abla!Bu teklifi kesinlikle kabul etmeliyiz.Birlik olmalıyız,tek şansımız."dedi.Zenci kadın:"Yanılıyorsun!Adam tek başına bir ordu.Bu şehir onun.O bu günah şehrine geldi.Çünkü o bir temizlikçi.Bu kadar pislik,bu kadar günahın sonu o.O bir kurtarıcı,evet ama aynı zamanda bizim sonumuz.Bizden önceki suçluları öldürdü,bizden sonra da nice suçluyu öldürdü.Koca şehri günahından kanla arındırdı.Ben şu an bir şeye inanıyorum ki biz boş yere canlanmadık.Eski suçlarımızı yine yapmazsak;Adam bir zebani,bizi bulmaz.
Ben bu barı onaracağım bankadaki paramla ve yeniden burdan kazanç sağlayacağım.Burdan gelen parayla yetineceğim.Hem Adam'ın kötü kişiliğine
en son hizmet ettiğimizde iyi kişiliği sonumuz oldu.Yani sana not gönderen kişiye güvenme,o da senin sonun olabilir.Bence Adam bu şehir için Tanrı'nın bir laneti ve biz günahlarımızla
boğulmadan bu kirli bataklıktan çıkmalıyız."dedi.İki kardeş gangster artık tartışma bitmiş düşüncelere dalmışlardı.Zenci kardeş düşünceli şekilde oradan ayrıldı.Adam bu iki kardeşe zarar vermemeye karar verdi.Belki bu iki kardeş iyilik ışığını bulurdu.Zenci kadın
kardeşi için endişeleniyor,bir yandan da barın onarımı için uğraşıyordu.Adam,
zenci adamı takip etmeye başladı.Zenci adam ablası ile kendisinin mezarını ziyarete gitmişti.Adam uzakta sessizce jipini park etti ve jipten indi,sessizce zenci adama yaklaştı.Zenci adama verilen nottaki yeri bilmeliydi.Notta buluşacakları yer yazıyordu.Bütün eski düşmanları yeni bu kişinin liderliğinde
o yerde toplanacaktı.Eğer o yeri öğrenip baskın yapabilirse hepsini orda öldürebilirdi.Ama aynı zamanda bu aşırı tehlikeliydi,göze alınır bir tehlikeydi Adam için.Tüm düşmanlarıyla aynı zamanda aynı yerde bulunabilecekti.
Orası onların sonu ya da Adam'ın sonu olabilirdi.Zenci adamdan o notu alabilmeliydi.Zenci adamla aralarında birkaç metre kaldığında zenci adama seslendi.Zenci adam şaşkın ve korku içerisinde arkasını döndü.Adam:
"Bana o notu ver ve bana teslim ol,canını
bağışlayayım."dedi.Zenci adam teslim oldu,silahını Adam'a teslim etti.Not kağıdını da Adam'a verdi.Adam onu jipindeki kelepçeyle kelepçeledi ve gözlerini bağlayıp jipin arkasına koyup götürdü.Adam onu kendi malikanesine götürüyordu.Adam malikanesine zincirlerle zenci adamı bağladı.Adam:"Diğerlerini bulup öldürene kadar burada tutsaksın.Teslim olarak doğru olanı yaptın.Eğer kaçarsan bir şekilde buradan,ben de bir şekilde senin ecelin olarak seni bulurum."dedi.Adam eski model Mustang'ını aldı ve jipi malikanedeki garaja koydu.Mustang uzaylı derisiyle kaplanmıştı ve artık çok
dayanaklı olmuştu.Adam Mustang'a bindi ve malikaneden uzaklaştı.Elinde not kağıdı da vardı.Yarın gece on ikide orada herkes olacaktı.Adam haberleri açtı.Haberlerde zenci kadının barında yanarak can verdiğini söylüyordu.
Mustang'ı hızlıca barın oraya sürdü.
Oraya geldiğinde Mustang'dan indi.Adam bara yaklaştı.Birisi zenci kadını canlı canlı barda ateşe vermişti.Benzin dökmüş her yere ve zenci kadınla birlikte barı yakmıştı.Zenci kadın ölmüştü.Bunu yapan şehirde yeni kartları dağıtan biriydi.Artık şehirde onun sözü geçerli gibiydi.Zenci kadın ona itaat etmeyince o da onu ateşe vermişti.Üstelik şimdi kendi üzerine atacaklardı suçu.Diğer düşmanları kendilerine sıra gelmesin diye onun liderliğine itaat edeceklerdi.Bu kişi her kimse artık bu bar yangınıyla tüm müttefikleri toplamış bile sayılırdı ve artık Adam'ın düşmanlarından bir ordusu bile olabilirdi.Çekingen olanlar artık birliğe kesinlikle katılırdı.Adam zenci kadını koruyamamış başarısız olmuştu.Kamera kayıtlarına baktı Adam.Yakan kişi maske takmıştı.
Böyle de zaten bulunamaz ve tanınamazdı.Adam malikaneye döndüğünde zenci adamı yerinde bulamadı.Zincirlerden ve kelepçelerden kurtulmuştu.Kelepçeden kurtulmak için elini kesmişti.Tek eli kelepçeyle bir yere bağlı olduğu için tek elinden olmuştu.
Zenci adam elini keserken hemen yanındaki işkence bıçağını kullanmıştı.
Bu işkence bıçağı Adam'ındı.Zenci adam jipi kaçırmış,silahlarla birlikte buluşma yerine gidiyordu.Zenci adam oraya tereddütle gidiyordu ama oraya vardığında bu yeni lider ona ablasının ölümünün nedeninin Adam olduğunu söylediğinde tereddütü kalmamıştı.Artık Adam'ı öldürmek için sıraya girebilirdi.
Adam Mustang ile buluşma yerine gitmek için yola koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...