Şehrin Kontrolü

17 3 0
                                    

Helikopterle güvenli eve gelmişlerdi.
Güvenli ev Max'ın yetenekli ajanları tarafından korunuyordu.Güvenli evin yeri neredeyse bulunamazdı.Ancak hacker bulabilirdi ve bulmuştu da.Max'ın ajanları davetsiz gelen bu kötülere ateş açtı.Mermileri havada kül etti yeni lider.Zenci adam ile Topuz mafya babası HK416 ve Howa Typ 89 ile yaylım ateşi açtı.Görevli ajanların yarısı böyle piyade tüfekleriyle öldürüldü.
Yeni lider süper gücüyle geriye kalan ajanların hepsini tek el hareketiyle havaya kaldırıp kan yığınına ya da küle çevirdi.Güvenli evi koruyan tüm ajanlar ölmüştü.Max ve diğerlerine haber veremeden ölmüşlerdi.Güvenli eve girdiler.Anna güvenli evde yoktu.
Kaçmıştı.

Evin kapısını açınca uzaktan kumanda ile çalışan taramalı silahlar evin duvarlarından çıktı ve anında Topuz mafyasının liderini taradılar.Topuz mafyasının lideri ölmüştü.Anna bunu uzaktan kumanda ile yapmıştı.Uzaktan kumandanın rahat çalışabilmesi için Anna'nın yakın olması gerekti.Demek ki tamamen kaçamamıştı.Zenci adam evden koşarak çıkmaya çalışınca evdeki bir bubi tuzağına yakalandı.Bu bubi tuzağını da olası durumlara karşı Anna oraya koymuştu.Anna Adam ile yaşaya yaşaya ve bir kere de ölünce bu konularda yetenekli olmuştu zamanla.
Bubi tuzağı bir ipti.Zenci adam bubi tuzağıyla ayağından bir iple tavana asıldı ve ipin bağlı olduğu 100 kiloluk bomba güvenli evi patlattı.Zenci adam ile Topuz mafyasının lideri ölmüştü.Hem de bunu Adam'ın hatunu yapmıştı.

Yeni lider patlamadan kaçabilmişti.İki yardımcısını daha kaybetmişti.Dirilen kötüler ölüyordu.Yeni lider bu işin böyle büyümesine kızdı.Anna yeni lidere yeteri kadar yaklaşabilmişti ve elindeki bıçağı
onun omzuna saplamıştı.Yeni liderin ilk kanı akmıştı.Yeni lider süper gücüyle Anna'yı tek eliyle havada havalandırdı ve diğer eliyle telefonundan video kaydı aldı.Video kaydını Adam'a gönderecekti.
Yeni lider:"Sana zarar vermeyecektim.
Seni kullanarak Adam'ın teslim olmasını sağlayacak ve Adam'ı öldürecektim.
Ama sen benim iki yardımcımı öldürdün ve senin kocan görünümünde olan ben sana gerçekten zarar vereceğim."dedi.
Adam Anna'ya şehre varmadan evlilik teklif etmişti ve ona bir yüzük vermişti.
Olaylar bittikten sonra evleneceklerdi.
Yüzüğün takılı olduğu eli yeni lider tek el hareketiyle kopardı.Yüzüğün takılmış olduğu el kopmuştu.Anna o acıyla bayılmıştı.Bu tüm video kaydını Adam'a gönderdi ve teslim olması gerektiğini söyledi.Anna'yı helikoptere bindirdi ve kendi mekanlarına helikopterle gittiler.

Adam hacker olmadan onları bulamazdı.
Teslim de olamazdı ancak Anna'yı kurtarabilmeliydi.Doktor yeni liderin omzundaki bıçağı çıkardı ve orayı iyileştirdi.Anna'nın da kopan kolunun yerine yeni robot metal el taktı.
Doktor yeni liderin sağlık elemanıydı ve bu işte yetenekliydi.Hacker bir sürü robotlar tasarlamıştı.Bu robotların hepsi askerdi ve artık yeni lidere hizmet ediyordu.Robotlar normal insan şeklini almışlardı.Şehirde yaşamış veya ölen tüm insanların yüzüne sahip bir robot tasarlamıştı.Buna Adam da dahildi.
Adam'ın aynısı olan bu robot büyük suçlar işleyecek ve Adam suçlu olacaktı.
Polisler bunun arkasını araştırmadan Adam'ı tutuklamaya çalışacaklardı.
Çünkü amir de yeni lidere çalışıyordu ve tüm polisleri o,Adam'ı tutuklamak için
yönlendirecekti.Robotlar gerekli askeri kuvveti yeni lidere sağlayacaktı.Hırsız da ekip için hem silah hem araba bulmuştu.
Üstelik sokakta bulabildiği yetenekli suçluları yeni liderin askeri olabilmesi için getirmişti.İspanyol mafya babasını da yeni lidere yardımcı olarak işe almıştı.
İspanyol mafya babası tipik bir İspanyol yakışıklı genciydi.
Sokaktaki İspanyolların desteği yeni lidere olacaktı.Polisler,sokaktaki suçlular onların tarafındaydı.Anna da Adam için ellerinde büyük bir kozdu.

Adam'ın eski ekibi düşman oluvermişti ve şehrin kontrolü Adam'dan yeni lidere geçiyordu.Adam eski mafya düşmanlarını öldürmüştü ama yeni lider hâlâ çok güçlüydü.Hackerın tasarladığı Adam'ın kopyası olan robot karakola saldırdı ve plan olduğu gibi işlemeye başladı.Amirin de polisleri yönlendirmesiyle artık Adam aranan birisi oldu.Yeni lider tüm robot askerleri ve sokaktaki suçluları,İspanyolları İspanya mafya babasının emrine verdi.
Tüm askeri güçleri Adam'a karşı harekete geçmişti.Polis de Adam'ın peşindeydi.Hırsız bu evrende yeni tasarlanmış olan protatip polis zırhını yüksek güvenlikli bir yerden çaldı ve amire hediye etti.Amir zırhı giymişti.
Bu zırhla daha güçlüydü.(Bu zırh Son Kahramanlar kitabımdaki paralelevren amirin zırhıydı.)
Hacker da kendine çok iyi bir kostüm hazırladı.Bu kostümle süper güçlü olmuştu.Hırsız tabiki de kendine daha iyi bir kostüm çalmıştı ve artık onu kullanıyordu.Doktor hariç ekipteki herkes kostümlü ve süper güçlüydü artık.Doktor da zaten savaşa gelmiyordu.
Hırsız ile hacker mekanda kaldılar.
Adam'ı öldürme işini İspanyol mafya babasına ve amire bıraktılar.Adam ise hâlâ gerideydi ve Anna'yı kurtarmanın bir yolunu düşünüyordu.

Adam ise hâlâ gerideydi ve Anna'yı kurtarmanın bir yolunu düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin