Sabah olmuştu.Hırsız,çetelerle her zamanki gibi ticaretini yapıyor,Adam'da onları sniper ile avlıyordu.Şehrin çeteleri hırsıza güvendikleri için kolay av oluyorlardı.En fazla 20 kişilik çeteler vardı.Hırsız bazılarını öldürüyordu.Adam bir tanesini bile sağ bırakmadan hepsini vuruyordu.Tak,tak,tak...Ölümden kurtulamıyorlardı.Headshot yiyorlardı.Hırsız da onları taramalıyla tarıyordu.Akşama kadar böyle şehri çetelerden temizlediler.
Hırsız"Şimdi ne yapacağız?"dedi.Adam:"Porche'yi al.Japon mafyasını yok edeceğiz."dedi.Japon mafyasının mekanı bir et fabrikasıydı.Japonlardan oluşan özel eğitimli kişilerdi.Dövüş sanatlarını iyi biliyorlardı.Organ mafyaları onlarla çalışırdı.Aynı zamanda kasap dükkanları vardı.Orda kasap olurlardı.Başkanları aşırı kilolu,yağ adam gibi bir şeydi.Saçını tek örük yapmıştı.Gözleri hafif çekikti.Eskiden sumo güreşçisiydi.Hırsız,Adam'a kawasaki motor verdi.Motorla fabrikaya girecekti işi hızlı bitirebilmek için.Fabrikaya sis bombaları attı.Hırsız kollarında bıçaklıkları olan bir deri ceket verdi Adam'a.Ceketten çıkardığı bıçakları atabilecekti böylelikle.Motor kaskını taktı ve fabrikaya girdi.Motorla gidiyor taramalılarla ateş ediyordu.Japonlar tek tek vuruluyorlardı.Motorla odaları tek tek tarıyordu.Motorla geçerken adamın biri balta fırlattı.Adam motorunu yerde kaydırarak eğildi ve kurtuldu.Balta duvara saplandı.Adam tabancasıyla ateş açtı ve balta fırlatanı gebertti.Ceketindeki bıçakları Japonlara fırlattı.Japonlar tek tek ölüyordu.Bazıları kılıçlarla,bazıları silahlarla saldırıyorlardı.Adam 200 kadar kişiyi motorla taradıktan sonra motorla üst kata çıkan asansöre bindi ve üst kata doğru çıkmaya başladı.Asansördeki adamlarla üst kata çıkana kadar dövüştü.Üst kata çıktığında asansörün kapısı açıldı ve dövdüğü adamların cesetlerini dışarı attı.Elektriği kesmişti fabrikaya girmeden önce.Karanlıkta işi daha kolay oluyordu.
Kungfu yapan 7-8 adam karşısında duruyordu.Motoru sürdü ve motordan inerek motoru üstlerine attı.7-8 kungfucu adam motorun altında ezilmişlerdi.Kungfucu adamların kafalarına ateş ederek öldürdü.Sıra başkanlarına gelmişti.Bir sürü adamı dövüş sanatlarıyla öldürmüştü.Yoksa mermi dayanmazdı bu kadar adama.Son mermisi kalmıştı.Motoru,bıçakları,
Mermileri bitmişti.Duvarı uçan tekmeyle kırdı ve kapıdan girmesini bekleyen mafya babasına tek kurşunu sıktı.Kurşun adamın alnına gelmişti.Sumo güreşçisi adam ölmemişti.Kafası kanıyordu ama bu iri kafaya tek kurşun azdı.Bağırarak Adam'ı karnından tuttu ve tavana fırlattı.Tavan kırılmıştı.Taşlar dökülüyordu.Adam'ın suratı kanıyordu,
Suratı çizilmişti.Adam,mafya babasının karnına yumruklar attı.Mafya babasına işlemiyordu.Mafya babası Adam'ı kolundan tuttu ve duvara fırlattı.O duvarda kırıldı.Adam'ın birkaç kemiği kırılmıştı.O kadar kaplan pençesi,yılan yumruğu,uçan tekme,peygamberdevesi
vuruşu yapmıştı diğer adamlara ama bu başkanları farklıydı.Adam'ın sırtı kanıyordu.Sumo güreşçisi Adam'ın kafasına yumruğu geçirdi.Adam sinirlendi ve ellerinin üstünde durarak amuda kalktı ve tekmeyi geçirdi mafya babasına.Çenesine tekme yiyen mafya babasına fırsat vermeden yumruklar attı.Kafaya çalışıyordu.Zaten kafasına kurşun yiyen mafya babası daha fazla dayanamadı ve yere yığıldı.Adam yorgunluktan bitiyordu.Kan,ter içinde yere yığıldı ve yere düşerken omzuna bir sniper kurşunu yedi.Son anda yere yığılarak kurtulmuştu Adam.Kafasını çıkartmadan sürünerek odadan çıktı.Sniper ile ateş açan başka bir mafyanın adamıydı.Artık mafyaların hedefiydi Adam.Japon mafyasının üstüne çarpı attı.Sürünerek giderken yaralılardan biri zehirli bir bıçağı karnına sapladı.Yaralı adamı boğarak öldürdü ve bayıldı Adam.1 saat içinde zehirden ölecek,yarım saat içinde kanamadan ölecekti.Hırsız,Adam gelmeyince endişelenmeye başlamıştı.Sniperın Adam'a ateş açtığını da görmüştü ama Adam'ın vurulup vurulmadığını bilmiyordu.Polislerin sesleri yaklaşıyordu.Sniper ile ateş eden karşı binadaki adam da ortalıktan kaybolmuştu.Amir ve polisler olay yerine hızla yaklaşıyorlardı.Polisler her seferinde Adam'ın öldürdüğü adamların cesetlerini otopsi yapıyor ve Adam hakkında yeni bilgiler ediniyorlardı.
Hırsız Porche'yi alıp kaçabilirdi ama bu ihaneti yapmak istemiyordu.Hırsız hızla merdivenleri çıkmaya başladı.Adam'ın yanına ulaşmıştı.Her yer ceset olmuştu.Adam kanlar içinde yerdeydi.Adam'ı sırtına aldı.Adam'ı zor taşıyordu.Polisler gelmişti.Amir hoparlörle "Teslim olun."diye bağırıyordu.Hırsız artık yakalanacaklarını tahmin edebiliyordu.Aşağı indiklerinde polisler etraflarını sarmışlardı.Birisi en önemli hırsızlardandı diğeri mafya cinayetiyle yargılanıyordu polisler tarafından.
Amir,Adam'ı tutuklamak istemiyordu.Onun doğru şeyleri yaptığını düşünüyordu.Adam'ı bir kere kurtarmıştı.Yine kurtarmalıydı.Amir, tabancasıyla polislerden ikisini bacağından yaraladı.Polislerin dikkati dağılmıştı.Amirin bunu yapacağını bilemezlerdi.Amiri vurmak konusunda tereddüt ettiler.Durumu anlamamışlardı.
Amir,Adam'a yardım mı ediyordu?Bu kargaşadan faydalanan hırsız ve Adam Porche'ye bindiler ve kaçmaya başladılar
Polisler arkalarından ateş etti.Tekerleğin biri patlamıştı.Arabanın kontrolü zordu.
Tekerlek patlayınca araba dengesizleşmisti.Nitroları çalıştırdılar.Araba üç tekerleğin üzerinde gitmeye başlamıştı.Patlak tekerlek yerinden çıkmıştı.Polislerden yeteri kadar uzaklaşmışlardı.Bu uzaklık izlerini kaybettirmek için yeterliydi onlara.
Araba o hızla dengesini kaybetti ve tekerlek olmayan tarafa doğru yan devrildi.Hırsızın suratını cam kesmişti.Araba mahvolmuştu.
Hırsız,Adam'ı sırtında taşıyarak yere yatırdı ve bir arkadaşını yardım için aradı.5 dakika içerisinde yeşil bir Lamborghini yan yatmış Porche'nin yanında durdu.Hırsızın arkadaşı doktor gelmişti.Lamborghini'ye bindiler.
Lamborghini ordan uzaklaştı ve Adam'ın mekanına gitti.Garajlarında artık bir Lamborghini vardı ve artık olaya bir doktor da karışmıştı.Adam'ın malikanesinde doktora işe yarayacak her şey vardı.Doktor ilk başta panzehiri Adam'a verdi.Adam'ın vücudu artık yavaş yavaş zehri atabilirdi.
Sniperın açtığı yaradan kurşunu cımbızla aldı ve yaraya dikiş attı.Diğer darbe yaralarını da oksijenli su ve yara bandı ile pansuman yaptı.Polisler Adam'ı
ellerinden kaçırmışlardı.Amir iki polisi yaralamıştı.Amiri yakaladılar ve hakimin karşısına çıkarmaya götürdüler.Ordan da verilen hükme göre görevinden olacak ve hapis yatacaktı.Adam bir kaç hafta hiçbir şey yapmadı ve yaraları idare edebilecek şekilde iyileşti.Amir polis arabalarıyla,jiplerle hapishaneye götürülüyordu.Adam,kendisine yardım eden amiri kurtarmak istiyordu.Hırsız, Lamborghini ile Adam'a eşlik edecek,doktor malikanede kalacaktı.
Polisleri öldürmeden bu işi yapmalıydı.
Bir daha da bu durumlara düşmemeliydi.Adam,roketatar ile geçecekleri yeri patlattı.Tüm polis arabaları durmuştu.Hırsız, Lamborghini'den polislere ateş açmıştı.Adam cezaevi arabasının üstüne atladı ve taramalılar ile polislere ateş açtı.Bunlar bayıltıcı mermilerdi.Cezaevi
arabasının içine girdi ve polisleri döverek bayılttı.Amiri alarak Lamborghini'nin üstüne atladılar ve Lamborghini ile kaçmaya başladılar.
Polisler arkalarından ateş açmışlardı.Kurşunlardan zar zor kurtuluyorlardı.Lamborghini'nin üstünde düşmemek için sıkı tutunmuşlardı.Lamborghini son hızla
gidiyordu.Polisleri kolayca atlattılar.
Polislerden kurtulmuşlardı.Kapıyı açarak Adam Lamborghini'nin içine girdi,hızla giderlerken malikaneye.Amir Lamborghini'nin üzerinde malikaneye kadar gitmiş oldu.Amir, geldiklerinde
yüzü bembeyaz olmuştu.Adam,amire bir bardak su getirdi ve "Ekibe hoşgeldin."dedi.Polis,doktor,hırsız ve usta bir katil olmuşlardı.Lamborghini'yi
garaja koydular.Adam'ın sıradaki hedefi kendisine ateş açan diğer Japon mafyasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...