Mafyaya Suikast

36 5 0
                                    

Avukat kız işten eve dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Avukat kız işten eve dönmüştü.Yine davayı kazanmıştı.Adam,kızın evine balkondan tırmanarak girmeyi düşündü ama bunun kızı korkutacağını düşünerek vazgeçti.Zile basmayı denedi.Akşamdı.
Herkes yatmıştı neredeyse.Işıkları sönmüştü evlerin.Avukat kız uyumuyordu geç saatlere kadar.Yeni bir davayı kazanma peşindeydi.Onun evinin ışığı yanıyordu hâlâ.Başarılı bir avukattı.
Başarılı olmak için çok çalışıyordu.Para kazanmakla ilgilenmiyordu.İşini severek yapıyordu.Maddi durumu olmayanların davasını parasız yapıyor ve dua alıyordu.
Evin zili çalınca avukat kapıyı açtı.Karşısında haberlerde gördüğü Adam vardı.Avukatın saçı kahverengiydi.
Yanakları hafif kırmızı ve canlıydı.
Gözleri yeşil renkti.Zayıftı ve güzeldi.
Pijama giymişti.Saçları uzun ve dalgalıydı.Dudakları pembeydi ve çok tatlıydı.Saçını kahkül yapmıştı.Saçları gözlerinin önüne düşüyordu.Giydiği tişörtten göğüs hatları belirgin ve çok çekiciydi.Adam,avukata aşık olmuştu.
Bir an ne diyeceğini unuttu.Kız şaşkın bir şekilde ona bakıyordu.Kız,Adam'ın ona bir şey yapmayacağını anlayınca onu içeri davet etti.Adam içeri girdi ve kızın istediği üzere bir koltuğa oturdu.Kız ona kahve getirdi ve ne istediğini sordu.Adam'a bir yandan da güvenmiyordu.Adam:"Kahve için teşekkürler.Şeyyy ben...Beni tanıyorsundur zaten.Rus mafyasını ve Japon mafyalarını yok ettim ama polisler peşimdeler hep.Ekibimle bu yüzden hep ölümden dönüyoruz ve görevler tehlikeye giriyor,polisler yaralanıyor,
masumlar zarar görüyor.Bir arkadaşımdan iyi ve başarılı bir avukat olduğunuzu duydum.Belki bana da yardım edersiniz.Lütfen yani.Zor durumdayız,anlayacağınızı düşünüyorum.Polisler karşısında bizi savunun.Bizim haklı olduğumuzu tüm ülkeye kanıtlayın ve polisler peşimizi bıraksın.Ben de böylelikle tüm şehri kurtarayım.Kendi üzerime düşeni yapabileyim.Söz veriyorum ben olduğum sürece artık mafyaların bu şehirde hükmetmesine izin yok."dedi.Avukat:
"Öncelikle kendimi tanıtayım,ben Anna.Siz de Adam,yasasız,mafya avcısı oluyorsunuz.Bir ekibiniz var ve zor durumdasınız,benim de bu ekibin bir parçası olmamı istiyorsunuz.Siz ve ekibiniz olduğundan beri fazla kargaşalar olabiliyor ama aynı zaman da şehir düzeliyor.Polislerin yapamadığını yapabiliyorsunuz.Bu şehirde bir yaşayan olarak size minettarım.Bu yüzden size yardım etmeyi kabul ediyorum.Artık böylelikle yeni bir davam var.Size yardım edebileceğime güvenin.Ama bu şehri tamamen düzelteceğinize dair sözünüzü tutun.Benle bilgilerinizi paylaşın.Ben de size daha rahat yardım edebileyim."dedi.Adam kendileri hakkında bilgiler içeren bir dosyayı avukat kıza teslim etti.Anna:"Dışarısı geceleri tehlikeli olabiliyor.Sizin için bile.Burda kalmanızı öneriyorum.Sabah olunca gidebilirsiniz."dedi.Adam bu öneriyi kabul etti.Kız Adam'a bir yatak serdi.Uyurlarken dışarıdan çetelerin kavga sesleri geliyordu.Kız korkuyordu bu seslerden.Adam,kızın yanına yattı ve
kızı sakinleştirdi.Sabah olduğunda kız uyuma taklidi yapıyordu.Adam kalktı ve çıkardığı pantolonunu giydi.Anna'nın pembe dudağını öperek evden ayrıldı.Adam malikaneye dönmüştü.
Hırsız Adam ile dalga geçiyordu."Gece
neredeydin dostum." diyordu.Adam yeniden ciddiyetini takındı ve hackera durumları sordu.Hacker:"Usta,zenci mafyası halka korku verip üstünlük taslamak için arabalarla şehrin ortasından geçecek.Polisleri para ile kandırmışlar.Bu olayda polis olmayacak.En azından bizim de yararımıza.Onlar arabalarla geçerken onları öldürebiliriz."dedi.Adam:"Yeri bildiğimize göre geçtikleri saat saldıralım onlara."dedi.

"Hırsız ve amir Ferrari ile arabaların peşine düşsün ve onlara ateş açsın.Arkadaki arabalar enkaz olunca ben de liderlerinin bulunduğu arabanın üstüne onları beklediğim yerden atlarım.
Liderlerini ve yanlarındaki korumaları hallettikten sonra ordan uzaklaşırız."
dedi.Planları hazırdı.Hırsız Ferrari'yi sürüyor ve ateş açıyordu,amir hırsızın yanındaydı ve o da ateş açıyordu.
Arabaların üçü büyük arabalardı.İçinde 8-10 tane insan barındırıyordu.Diğer 8 araba siyah otomobillerdi.Ortalarına liderlerini almışlardı.Liderleri ve korumaları Limuzindeydi.Limuzin siyahtı ve tüm mafya silahlıydı.Liderleri zayıftı ve fazla kaslı değildi adamlarına göre ama çok iyi savaşırdı.Kafasına korsanların bağladığı bezden bağlardı.Sakız çiğner,güneş gözlüğü takar ve takım elbise giyerdi.
Tabancaları çok severdi.Tabancalarına isim verir ve onlara aşıktı.Şarkı söylemeyi çok severdi.Neşeli bir adamdı.

Arabalarla böyle korku verirlerken Adam da yerini almıştı.Ferrari ile kovalamaca başlamıştı.Hırsız ve amir taramalılarla öndeki iki otomobilin tekerleğine ateş açtı.Öndeki iki otomobilin tekerleklerini patlatmışlardı.İki otomobil de ters dönerek devrildiler.Ferrari ile devrilen iki arabanın arasından geçtiler.Diğer iki arabanın ortasına geldiler ve arabaların içindekilere ateş açtılar.Arabanın içindekiler öldü ve hareket eden arabaların biri direğe,diğeri de kaldırıma tosladı.Başka bir otomobil daha çıkmıştı önlerine.Ferrari ile otomobilin arkasına vurdular ve otomobilin yönünü ters çevirdiler.Otomobil başka tarafa bakıyordu.Otomobil geri dönmeye çalışırken Ferrari ile geri geri gittiler ve Ferrari'nin arkası ile otomobile hızla vurdular.Otomobilin kaportası içine gömülmüştü.Otomobil o hızlı vuruştan sonra geri geri gitti ve duvara çarpıp yanlamasına devrildi.Ferrari ile hızlı bir şekilde 5 otomobili de enkaz yapmışlardı.Limuzin'e hızla yaklaşıyorlardı.

Bir tane büyük araç ve iki otomobil önlerindeydi şimdi de.Büyük aracın tekerleklerine vurdular ve araç o hızla yanındaki otomobile yönü değişerek çarptı.Yanındaki o otomobil o hızlı çarpışma nedeniyle havada taklalar attı ve ters bir şekilde yere düştü.Hızını alamayan büyük araç da duvara çarptı ve duvarı yıkarak duvarın altında kaldı.İki tane büyük araç iki tane otomobil kalmıştı önlerinde.En öne limuzin geçmişti.Limuzin'e arkadan takip eden arabalar duvar oluyordu çatışmada.Amir füzeyi çıkardı ve büyük aracın birisine ateş açtı füzeyle.Büyük araç patlamıştı.Diğer büyük araç Ferrari'ye yoğun ateş açtı.Kurşunlar gelmesin diye hırsız ve amir eğildiler.
Ferrari'nin tüm camları kırılmıştı.Ferrari ile ateş açan büyük aracın yanına yaklaştılar ve Ferrari ile yan tarafa itmeye çalıştılar.Büyük araç güçlü bir araçtı ve Ferrari'nin tüm motorunu zorluyordu.Ferrari'nin arabayı ittiği kısım içine çökmüştü.Farları kırılmıştı Ferrari'nin.Büyük aracı iyice yanaştırdılar.Büyük araç sonunda camdan bir girişi olan iş yerinin içine itildi.Camları kırarak içeri giren büyük
araç yıkıp geçiyordu girdiği yeri.Ferrari ile çıkmalarını da engelliyorlardı.Büyük araç bir süre gittikten sonra iş yerinin içinden çıkamadı ve iş yerini yıkarak altında kaldı.Ferrari'ye ateş açan Limuzin'nin arkasında kalan son araba olan otomobil Ferrari'nin tekerleğini patlatmayı başarmıştı.Ferrari ile ani fren yapsalar da duvarın birisine çarptılar.Kapıları kırılan Ferrari'den çıkan amir füzeyle son kalan otomobili de uzaklaşmadan patlattı.Limuzin kaçmayı başarmıştı ancak Adam onu bekliyordu.Ferrari de enkaz olmuştu.

Hırsız ve amir ortadan kaybolup malikaneye yakalanmadan uzaklaştılar.Sıra Adam'daydı.Limuzin'i bekleyen Adam için beklenen dakika gelmişti.Çatıdan elinde minigunla Limuzin'nin üzerine atladı.Limuzin'nin üstü yamulmuş içe çökmüştü.
Limuzin'nin içindekiler olayı atlattıklarını zannetmiş gülüyorlardı.
Mafya babası "Durun bir dakika Adam neredeydi?"dediği an Adam minigunla üzerlerine düşmüştü.Limuzin'dekiler
silahlarına davranırken Adam onları minigunla taradı.Yukardan ateş açan Adam limuzindekileri öldürmüştü mafya babası hariç.O korumalarını kendisine kalkan yapmış,yaralanarak kurtulmuştu.Adam testereyle Limuzin'nin üstünü parçaladı ve mafya babasını oturduğu yerden yakasını tutarak tek eliyle kaldırdı.Onu kaldırmak Adam için bir şey değildi.Zaten sıska bir adamdı mafya babası.Mafya babası, Adam'a küfrediyordu.Adam hiçbir şey demeden mafya babasını tokatladı ve yumruk attı.Mafya babasının burnu kırılmış ve kanıyordu.Mafya babasının yakasını daha sıkı kavradı ve tabancasıyla birkaç kez sıktı karnına.
Mafya babasını bıraktığı an Limuzin'nin üzerinden cesedi yuvarlandı.
Limuzin'deki korumalar gibi şoför de ölmüştü.Limuzin içi boş hâlde hızla gidiyordu.Adam Limuzin'nin tüm tekerleklerini minigun ile patlattı.Tekerlekleri patlayan Limuzin
yerde kıvılcımlar çıkararak yavaşlıyordu.
Adam, yeteri kadar yavaşladığında limuzinin üstünden kontrollü bir şekilde atladı.Limuzin biraz uzaklaştı ve durdu.Limuzin'den alev çıkıyordu.Adam orayı terk ederken arkasından Limuzin'nin gürültülü patlayışı duyuldu.
Adam da malikaneye varmıştı.
Garajlarında artık bir Mercedes vardı.Hırsız yeni getirmişti.Mercedes son modeldi ve siyahtı.Adam, bugün avukatla polis sorununu çözmüş sayılırdı ve bir mafyayı daha şehirden temizlemişti.Avukata ve kendisine inananlara verdiği sözü tutuyordu.

Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin