İntikam Ateşi

18 3 1
                                    

Kızıl Sakal canlanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızıl Sakal canlanmıştı.Kefenle duruyordu.Böyle dolaşamazdı.Kendi evine gitti.Çiftliğine gitti.Evinden kıyafetler aldı.Çiftliği öldükten sonra satılmıştı.Kızıl Sakal geri çiftliğini almak için uğraşmayacaktı.Hiçbir adamı kalmamıştı.Tek başınaydı.Evinde zenci adama da verilen not kağıdından buldu.
Not kağıdına inanmadı.Adam'ın planı olduğunu düşündü.Ona göre bu not kağıdını kendisine ve diğer canlanan kişilere Adam ulaştırmıştı ve herkesi tek yerde toplayıp işini bitirmeyi planladığını düşünüyordu.Kızıl Sakal'ı hapishanede Kas Adam öldürmüştü.Kas Adam'ın işini bitirmeliydi.Gangsterler arasında böyleydi.Yarım kalan iş yarım bırakılmazdı.Kendisi yarım bıraksa Kas Adam onu bulup öldürürdü.Kızıl Sakal Kas Adam'ı öldürmeliydi.Sonrasında Adam'ı öldürmeyi aklına koymuştu.
Adam'ı bir kere yenmişti.Polisler gelmese öldüredebilirdi.Kızıl Sakal'ın şu an için baş düşmanı Kas Adam'dı.Not kağıdında yazan yere de gitmeyecekti zaten.

Kas Adam çok güçlü bir gangsterdi.Sokakta onun ismini verse herkes yerini söylerdi.Bilinirdi.Ortalıkta
dolaşır ve tanınırdı Kas Adam.Sokaktaki suçlular,canlanan suçlulara şaşkın kalmıştı zaten.Kızıl Sakal sokaktaki tanıdıklara Kas Adam'ın yerini sordu ve öğrendi.Yanına fazlasıyla silah ve cephane almıştı.Kas Adam fazlasıyla zorlu bir düşmandı.Kas Adam'ı buldu ve ona meydan okudu.Kalabalığın içinde Kas Adam arkasını döndü ve meydan okumayı kabul etti.İkisinin de yardımcıları yoktu.Teke tek kapışacaklardı.Kas Adam,Kızıl Sakal'ı bir kez öldürmüştü.Yine öldürmek onun için zor olmazdı.Kızıl Sakal iki tane AK-47 ile
Kas Adam'a ateş açtı.Kas Adam yanında park edilmiş bir arabayı kaldırdı ve arabayı kendine kalkan yaptı.Kas Adam arabayı zorlanarak kaldırıyordu.Kas Adam arabayı Kızıl Sakal'a fırlattı.Kızıl Sakal kalabalığın arasında kaçamadı ve araba ayağına düştü.Kızıl Sakal'ın ayağını araba sıkıştırmıştı.Bir AK-47 elinden düşmüştü.Diğeriyle son gücüyle ateş açtı.Kas Adam elektrik direğini yumruk atarak kırdı ve elektrik direği Kızıl Sakal'ın üzerine düştü.Kızıl Sakal'ın attığı kurşunlar Kas Adam'ı vurmuştu.
Kas Adam'ın göğsünden kanlar akıyordu.
Kas Adam'ın vücudu normalden dayanıklı olduğu için dayanabiliyordu.
Elektrik direği Kızıl Sakal'ın üzerine düşünce Kızıl Sakal elektrikten çarpıldı.
Kızıl Sakal yine de ölmemiş ve arabanın altından çıkarmayı başarmıştı ayağını.
Kızıl Sakal el bombası fırlattı.El bombası
Kas Adam'ın eline çarptı ve eli patlamayla koptu Kas Adam'ın.Kas Adam kan kaybediyordu ve elinden olmuştu.
Kas Adam tek eliyle Kızıl Sakal'ı belinden tutup kaldırdı.Kızıl Sakal canını çok acıtmıştı.Kas Adam Kızıl Sakal'ın beline aşırı güç uyguladı ve eli Kızıl Sakal'ın belinin içine girdi.Belini eliyle parçalamış elini içeri sokmuştu.Bir de bunu tek eliyle yapmıştı.Kızıl Sakal felç olmuştu.Çünkü omurgasının tamamını Kas Adam tek eliyle söküp almıştı.
Kas Adam Kızıl Sakal'ı yere fırlattı.Kas Adam Kızıl Sakal'ın belinden çıkarttığı omurgayı Kızıl Sakal'ın yanına fırlattı.
Kızıl Sakal parçalanmış çıkan tüm omurgasına bakıyordu.Kızıl Sakal son can çekişmelerinde elindeki bomba düğmesine bastı.Kızıl Sakal ölme ihtimaline karşı Kas Adam'ı da yanında götürebilmek için vücuduna bomba takmıştı.Kızıl Sakal o bombayı aktifleştirmiş oldu ve kendini patlattı.
Patlarken Kas Adam'a çok yakındı.Kas Adam patlamanın etkisiyle diğer elini de kaybetti.

İki elini de kaybeden Kas Adam yere diz çöktü.Kas Adam'ın kopan ellerinden arta kalan kolundan ve göğsünden kanlar damlıyordu.Kas Adam'ın kanları yerde küçük bir gölet oluşturmuştu.Kızıl Sakal'ın patlamış,kül olmuş bedeni biraz ötedeydi.Kas Adam can çekişiyordu.
Kızıl Sakal'ı öldürmeyi başarmıştı.
Kalabalık vahşete dayanamamış dağılmıştı.Polisler arabalarla oraya geliyordu.Kas Adam'ı tutuklayıp götüreceklerdi.Adam Mustang ile onlardan daha önce oraya ulaşmıştı.
Buluşma noktasına gidecekken rotayı değiştirmiş,gelmişti.Önceliği Kas Adam'a vermişti.Nasıl olsa buluşma olacaktı.
Kızıl Sakal'ın yanmış cesedine baktı Adam.Adam tabancasını uzaylı derisinden yapılmış mermilerle doldurdu ve tetiği çekip tabancadaki tüm mermileri Kas Adam'ın kafasına boşalttı.
Kas Adam'ın da cesedi Kızıl Sakal'ın öldüğü yerin yakınına düştü.

Adam bu kavgadan faydalanmış ikisini de öldürmüştü.Zenci kadın da ölmüş,zenci adam kendisini kandırıp malikaneden kaçmayı başarmıştı.Adam Mustang ile buluşma yeri için yola çıktı.
Buluşma bitmeden oraya ulaşmalıydı.
Polisler Kas Adam ile Kızıl Sakal'ın cesedini otopsi için götürdüler.Bu olay da bardaki yangın olayından birkaç sokak ötede gerçekleşmişti.

Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin