Zafer

47 3 0
                                    

Hırsız yeni müttefikler bulmuş,geri dönmüştü.Müttefiklerden biri Üstat Samuray'dı.İsmi Üstat Samuray'dı.
Üstat Samuray Yakuza mafyasının yeni lideriydi.Üstat bir samuraydı.Samuray gibi dövüşebiliyordu.Her türlü kılıcı kullanabiliyor ve hepsinde ustaydı.
Dövüşte yeni nesil silahlar kullanmaz,ok ve kılıç kullanırdı.O bir dövüşçüydü ve eğitimini Adam ile aynı kişiden almıştı.
Adam'a dövüş öğreten Çinli hoca Üstat Samuray'a da dövüş öğretmişti.Üstat Samuray'ın yeni lider ile müttefik olması Yakuza'yı arkalarına almak demekti.
İkinci müttefik ise Kartal Adam'dı.
Kartal Adam,kartal maskesi ve kartal kanatları takan,kartala benzer bir zırh kostümü olan biriydi.Kartal Adam çok iyi bir snipercıydı.Vücuduna taktığı yapay kanatlarla uçabiliyordu.Kartal Adam,eskiden Adam'ın asker arkadaşıydı.Adam ve arkadaşlarına daha sonra suikast yapınca Adam tarafından öldürülmüş,vampir tarikatı tarafından diriltilmişti.Dirilenlerin hepsi vampir aşısı olmuştu.Böylelikle dirildikten sonra
vampir olmamışlardı.

Amir yeni liderin mekanının yerini biliyordu.Kartal Adam,hırsız,Üstat Samuray ve Yakuza,hacker,doktor yeni lidere çalışıyordu.Adam ve amir sayıca azlardı.Destek gerekti.Bu yüzden Adam,Dedektif'ten yardım istedi.
Yardım etme sırası Dedektif'deydi.
Amir,Dedektif ve Adam farklı arabalara binip baskın için yola çıktılar.
Mekana varmışlardı.Kartal Adam AWM ile etrafı çatıda gözlüyordu.Dedektif Adam'dan AWM aldı ve Kartal Adam'ı arabanın arkasına geçip vurmaya çalıştı.
Dedektif Kartal Adam ile uğraşıyordu.
Adam ve amir içeri girdiğinde Yakuza'nın adamları silahlarla etraflarını sardı.
Adam ve amir sis bombası attı ve sırt sırta çatıştılar.Bir tane bile Yakuza adamı kalmamıştı mekanda.Yakuza mafyasının adamları yerde ceset hâlinde yatıyorlardı.Amir hem kendisini hem de Adam'ı gelen mermilerden kalkanıyla koruyordu.Dedektif de büyük bir uğraştan sonra çatıda pusan ve ateş eden Kartal Adam'ı AWM ile öldürdü.Dedektif de böylelikle içeri girdi.Hacker ve Üstat Samuray karşılarına çıkmıştı.Hacker ile amir,Samuray Üstat ile Adam savaşacaktı.Dedektif de hırsız ile savaşacaktı.Hacker kendine tek gözlü bir robot zırh yapmıştı.Hacker vücudundan silahlar çıkardı ve amire lazer attı.
Amir kalkanıyla kendini savundu.
Hacker tek gözünden ışın attı.
Amire bir şey olmuyor,kalkanıyla her seferinde kendini savunuyordu.Dedektif sekme özellikli mermisiyle duvara ateş etti ve mermi duvardan sekerek Hacker tek gözlü kostümünün gözünü vurdu.
Hacker artık o kostümle göremiyordu,
kostümden çıkmalıydı.Amir joplarıyla hackerı bayılttı.

Doktor olanları görmüştü,kaçmaya çalıştı.Adam ona ateş etti AK-47 ile ve doktorun cesedi yere yığıldı.Amir,Max'ın öğrettikleri taktiklerle hackerın beynini düzeltti.Hacker da artık yeni kostümüyle birlikte iyilere katılmıştı.Hacker kostümündeki kendini yenileme özelliğiyle parçalanan gözünü tamir etti.
Adam kendini iki bıçakla Üstat Samuray'a karşı savunmaya çalışıyordu.
Üstat Samuray testere kılıç,katana ve kaplan pençeleri kullanıyordu.
Bir sürü bıçak fırlatıyor ve bumerang da fırlatıyordu.Adam bu iyi dövüşen savaşçıya karşı ağır yaralar almıştı.
Birkaç defa bıçaklanmıştı.Adam da onu yaralamıştı ancak Üstat Samuay süper yetenekliydi ve kendini iyileştirebilmekti bu yetenek.Üstat Samuray her yara aldığında kendini anında iyileştirmiş ve kılıç darbeleriyle Adam'ı yenmişti.
Adam'a son darbeyi infaz kılıcı ile indirecekti ki amir kalkanını Adam'a fırlattı.Adam yerde kalkanla kendini savundu ve kalkanı hızlıca çevirerek kalkanın ucuyla Üstat Samuray'ın kafasına vurdu.Üstat Samuray o darbeyle sarsılmış ve yere düşmüştü.Adam AK-47 ile Üstat Samuray yerdeyken onu taradı.
Üstat Samuray da amirin yardımıyla ölmüştü.Dedektif zırhlı hırsız ile savaşmış ve seken mermileriyle onu yaralayıp bayıltmıştı.Hırsız'ın beyni yıkanmamıştı.O babasının intikamını Adam'dan almak istiyordu.Hırsızı zincirlerle bağladılar.

Amir,Adam,Dedektif ve hacker birlik olmuşlardı.Kartal Adam ve Üstat Samuray ölmüştü.Doktor kaçarken vurulmuş ve ölmüştü.Yeni lider tek başına kalmıştı.Yeni lider önce tüm adamlarını tek tek göndermiş,şimdi tek başına kalmıştı.Yeni lider tek el hareketiyle hepsini kaldırdı havaya.
Hepsini küle çevirecekti.Ateş ediyorlardı silahlarla ama yeni lider seken mermileri bile havada kül ediyordu.
Dedektif saatinden bayıltıcı yelkovan ve akrep attı.Bunu beklemeyen yeni lider kimseyi öldüremeden bayıldı.
Adam, Ak-47'nin kalan mermisini yeni lideri öldürmek için kullandı.Adam'ın şehri yine kurtulmuştu.Mafya babaları tek tek ölmüş,yeni liderin hakimiyeti son bulmuştu.Adam Dedektif'e teşekkür etti
ve Dedektif şehrine geri döndü.
Adam ve ekibi mekanlarına döndüler.
Adam yeniden ekibini bulmuştu.
Anna'yı tutsak kaldığı yerden kurtarmışlardı.Anna da mekana geldi.
Hırsızın,hackerın ve amirin kostümlerini mekandaki kostümlüğe astılar.Adam ve bu ekip hep bu şehri koruyacaklardı.
Doktor haindi ve ölmüştü.Hırsız ise intikam almak istiyordu.Hırsızın önceki yaptığı iyiliklerden dolayı onu öldürmediler.Max,hırsızı özel güvenlikli bir hapse attı.Adam tüm arabalarını garaja park etti ve silahlarını cephaneliğine koydu.Anna ile yarım kalmış bir düğünleri vardı.İkisi evlenecekti.Düğüne ekibi ve kahraman dostları davetliydi.Nasıl olsa şehir artık güvendeydi.Eski düşmanlarını ikinci defa öldürmüştü.Paralel evrenlerden birinden gelen görsel kötü hâlini öldürmüştü.Yeni mafya babalarını da öldürmüştü.Adam ve Anna düğün salonuna arabayla gittiler.Herkes arabalarıyla geldi.Adam ve Anna evlendi.

Herkes düğünü kutladı.Dedektif de yakında Amy ile evlenmeyi düşünüyordu.Adam ile Anna düğünden sonra odalarına çekildiler.Adam,Kas Adam'ın Anna'yı ikiye ayırdığı anı hatırladı ve beline baktı Anna'nın.
Anna'nın belinde o günden iz kalmıştı.
Adam Anna'nın belindeki izi öptü ve yaladı yapacakları seksin girişi olmuştu bu.Adam bu şehrin valisi tekrardan oldu.
Tüm kötülerin mezarı güvenli bir yerdeydi artık ve kimse canlandırılamazdı.

Tüm kötülerin mezarı güvenli bir yerdeydi artık ve kimse canlandırılamazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Suç CelladıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin