Aradan tam 1 ay geçmişti.Arka taraflara kaçan,gizlenen,olayları seyretmekle kalan tüm mafyalar gizlendikleri yerden çıkmışlardı.Adam 1 ay hiç savaşmamıştı mafyalarla.Mafyalar bir bir saklandıkları deliklerden çıkmışlardı.Adam'ın güçsüz kaldığını veya savaşı bıraktığını söyleyenler bile vardı.Şehirde suç yeniden artmıştı.Polislerin işi zorlaşmıştı.Hiç kimse Adam'ın tüm mafyayı kökünden yok etmek için hazırlık yaptığını bilmiyordu.
Adam,aylarca yetecek silah çalmıştı ekibe hırsız ile birlikte.Askeri yerlerden,suç örgütlerinden,kısacası her yerden çalıyorlardı.Mercedes'in yanına Audi,BMW, askeri bir jip, Chevrolet,4x4 araba,yarı tank yarı Bugatti araba,helikopter,arkasında kasa olan jiplerden,ralli otomobili ve bir yat koymuşlardı.Cephaneleri de tamdı.1 ay içinde bu kadar gelişmişlerdi ve artık ortaya çıkma zamanıydı.Avukat kız davalarını kazanmak üzereydi.Hacker:
"Usta mafyalar arası savaş olacakmış.Demiryolunun orda.
Trenlerle silah ve uyuşturucu geliyormuş aynı zamanda oraya.Mafyalar aynı yerdeyken onları öldürmeliyiz bence."dedi.Adam:"Tamam savaş başladığında biz de savaşa gireceğiz ve hepsini avlayacağız.Ben Bugatti'yi,amir helikopteri,hırsız da askeri jipi alsın.Bu iş kolay olacak.Bir taşla çok kuş"dedi.Mafyalardan Topuz mafyasının lideri çok kaslıydı.Amerikalıydı.Saçını topuz yapmıstı.Demir çivili bir sopası vardı.
Malikaneleri bir işkence binasıydı.
Adamları çok fazlaydı ve şehirde suç nüfusunun büyük oranı ona çalışırdı.Çivili sopasını çok severdi.
Saçı siyahtı.Gözleri siyahtı.Saçı uzundu ama topuz yapmıştı.Kurşun geçirmez ceketlerden en iyisini giymişti.Özel mermiler ancak onu yaralardı.Boyu iki metreye yakındı.Elinde yüzükler vardı.
Topuz mafyası küçük ve orta büyüklükteki tüm mafyaları birleştirmişti ve demiryoluna gelmişlerdi.Adam'ı bekliyorlardı.
Sokağa mafya savaşı yalanını yaymıştı.
Orda Adam'ı bekleyecek ve tuzağa düşüreceklerdi.Adam'ın pes etmediğini biliyor,onun uygun zamanı beklediğini biliyordu.Topuz mafyası da uygun zamanı yaratmıştı Adam için.Peynir için gelecekti fare ve kapanına kapanacaktı.
Savaşmak yerine birleşen mafyalar Adam'ı karşılarına almışlardı.Yalnız Adam beklediklerinden çok güçlenmişti.
Ekibiyle bir ordu gibi olmuştu.Bekleyen mafyaların karşısında lacivert Bugatti'si ile durdu Adam.Bugatti normal Bugatti'ydi ama üstünde ona ait bir parça olan tankın üst kısmı ve namlusu vardı.Amir de helikopterle yukardan onlara bakıyordu.Bugatti'nin sesi ve helikopterin sesi birbirine karışmıştı ve askeri jiple de hırsız gelmişti sonunda.Mafyaların birleştiğini anlamıştı Adam.Yine de onları yenebilirlerdi.Topuz mafyasının planı işe yaramıyacaktı.Amir helikopterden ateş açarak onları tek tek öldürüyordu.
Mafyalar da ateş açmıştı.Bugatti mermilerden kaçabiliyordu ve üzerindeki tank namlusuyla düşmanlarını bombalıyordu.Adam Bugatti'yi son hızla sürüyordu ve aynı zaman da geçtikleri yerleri bombalıyordu.Bugatti patlamaların içinden lacivert bir ışık gibi çıkıyordu.Hırsız jipin içinden minigun ile ateş açmıştı.Üç taraflı saldırı içinde kalan mafyalar kurşunlara hedef oluyorlardı.
Birden bağırma sesi geldi demiryolundan.Demiryoluna Anna bağlanmıştı iplerle.Mafyalar onu demiryoluna bağlamışlardı.Anna avukatlık işiyle tehlikeye girmişti bir kere.Adam Bugatti ile demiryolunun yanına geldi ve kızı Bugatti'nin içine aldı.Trene ezilmekten kurtulmuştu kız.
Tren yanlarından geçiyordu.Uyuşturucu ve silah taşıyan trendi bu tren.Bugatti ile trenden uzaklaştı ve treni bombaladı.
Tren patlamıştı.Mafyalar trenin patlayışını görmüşlerdi.Bugatti hızla onlara doğru geliyordu.Adam Bugatti ile adamlardan oluşan duvarı patlatarak geçti ve Topuz mafyasının liderine çarptı.Topuz mafyasının lideri o hızlı çarpıştan dolayı birkaç metre ileri uçtu.Mafyaların tüm adamları bu üçlü saldırıdan kurtulamamıştı.Yerler cesetle dolmuştu.Tren patlamıştı.Demiryolu eskiden kötülerin pis işlerini yaptıkları bir yerdi ama şimdi yok olmuştu.Topuz mafyasının liderinin yüzü kan içindeydi,kemikleri kırılmıştı ve yerde aciz bir şekilde sürünüyordu.Adam, Bugatti'den indi ve pompalı tüfekle Topuz mafyasının liderinin kafasını tek kurşunla dağıttı.Mafya lideri adamları ve planı ile ölmüştü.Avukat kız kurtulmuştu ve davayı kazanmak üzereydi.Şehir bir kez daha kurtulmuştu.Adam işlere geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Celladı
ActionEn karanlık,suçla dolu bu şehre hoşgeldiniz.Kanunlar bu şehir için yetersiz kaldığında şehre yeni birisi geliyor.Bu şehri kanla temizliyecek ve kendi yöntemleriyle saf kötülüğün karşısında duracak bu kahraman veya kanunsuz hatta kendine dediğiyle o...