OKUL

153 2 0
                                    

      Sabah alarmın sesiyle uyandım. Gece yine ağlayarak uyuya kalmıştım.
 
     Dolabı açtım ve siyah taytımı giydim^darmı bu yaa^. Üstümede göbek üstü beyaz tişortümü giyip akşamdan hazırladığım çantamı ve kot ceketimi alıp çıktım.
     
   Salonda oturan amcama seslendim ve çıktık. Babaannem kahvaltı yapmadan çıktığım için kızabilir ama neyse.

     Durağa doğru yürüyen amcama" Amca araba durağa gelmicek." dedim ve güldü." Dolmuşla gidicez güzelim. Yolu öğrenmen gerekiyomuş." dedi. "Amcaa" diye söylenerek yanına gittim ama kurtuluş yoktu. 
    
       Okula gelmemiz bir saatimizi almıştı. Amma uzak yaa. Deniz Koleji. Eski okuluma benziyodu. Kolejleri sevmiyorum ben yaa. Amcama sarıldım ve okula girdim. Erkek öğrenciler ve kız öğrencilerin bakış farklılığı komik bi durumdu. Kızın teki yiyecek gibi bakıyordu. Sonra başka bi tarafa döndü ve bana tekrar baktı. Döndüğü tarafa baktım, bi kaç oğlan vardı. Neyse yaa.

    Okula girdim ve müdürün odasını aramaya başladım. Bulamadımm ve bunu farkeden bi kız geldi  "Yenisin galiba." dedi. "Evet. Müdürün odası neresi yaa?" dedim ve arakmdan omzuma dokunan adama döndüm. "Beni mi arıyodun kızım?" diyen adama. Ohaa bu nası müdür çok tatlıı. "Evet hocam, sınıfımı soracaktım." dedim ve arakadan bi oğlan geldi "12-B' desin." dedi. ^Sana soranmı oldu yaa.^ Oğlan müdüre "Hocam odanıza gelirmisiniz hemen." dedi ve kolundan tutup götürdü. ^Amk kendine gel müdür karşındaki?^

     Peşlerinden gittim çünkü asıl sınıfımı öğrenmemiştim. Kapıyı tıklattım ve "Hocam benim sı-" derken "12-B kızım." diye cümlemi kesti. Oğlan doğru söylemiş inanmamıştım bide tühh. Odadan çıktım ve sınıfımı buldum.

   Sınıfa girerken yanıma gelen kızla karşılaştım. "Ben Sude" dedi ve elini uzattı. "Cemre" diyerek elini tuttum. "Yanım boş otur istersen." dedi ve arkadan ikinci sırayı gösterdi.^Duvar kenarı en sevdiğim.^ "Olur" dedim ve yanına geçtim. Sınıfa hoca girdi. Ve peşinde  dakika sonra da iki oğlan. Bana sınıfımı söyleyen oğlanla biri daha. Oğlanlar Sude ve benim arkama oturduktan sonra hoca kendimi tanıtmamı istedi. "Ben Cemre ATEŞ Izmir'den geldim." dedim ve oturdum. Hoca "Anne ve baban ne iş yapıyor, kardeşin varmı?" die sorunca tuatamdaım kendimi gözlerim doldu.  "Annemi 12 yaşındayken kaybettim. Benden 3 yaş küçük kardeşimi ve babamı da 3 ay önce kaybettim." dedim ve oturdum. Aklıma anılar gelmişti. Onları çok özledim, çok. Hoca "Kusura bakma Cemre kızım. Başı  sağolsun." dedi ve kafamı salladım.

      Hoca yer değişikliği yapacağını söyledi ve bi kaç kişinin yerini değiştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
    Hoca yer değişikliği yapacağını söyledi ve bi kaç kişinin yerini değiştirdi. Hocanın "Cemre duyuyomusun?" demesiyle irkildim.
"Dalmışım hocam kusura bakmayın." dedim ve hoca "Tamam kızım. Şimdi Fuat'la yer değiştir." dedi etrafıma bakındım ve arkamdaki çocuk olduğunu farkettim. Arkaya oturdum. Zil çalınca Sude "Dışarı çıkmak istermisin Sude." diyerek yanıma geldi. Tamam diecekken Fuat "Sevgilim, Cemreyle birlikte yanımıza gel." dedi ve benim yanımda oturan oğlanla dışarı çıktılar. "Keşke fikrimi sorsaydı." dedim ve güldüm. Sude "Sen o hödüğe bakma Berkay'ın yanında dura dura böyle oldu." diyerek koluma girdi. ^Ne tatlı kız yaa^
"Berkay kim?" dedim Sude'ye. "Sıra arkadaşın" dedi gülerek. O kadar soğuktu ki tanışmamıştık bile.

 O kadar soğuktu ki tanışmamıştık bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sert Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin