~FUAT~
Berkay fazlasıyla saçmalamıştı. Kendisi siktiğimin guruna yediremesde kıskandığı için yapıyodu. Ama bu sefer abartmıştı. Kızın boynunda sigara söndürmek nedir ya?
Sude ye Cemre'yi götürmesini söyleyip Berkay'a döndüm. "Abi bi daha bu kıza zarar verirsen onu görmene izin vermem. Beni sikseler nalar eder senden uzak tutarım. Amk ne istiyosun kızdan!" die bağırdı ve içeri girdim. Sınıfta Sude cemrenin yarasına krem sürüyodu. Sude kremi ilk yardım kutusuna koymaya gidince
Cemre çantasını aldı ve kapıya doğru gitti. Canından çok kalbi acımıştı. Dışarı çıkınca bende peşinden gittim. Koşmaya başladı. "Cemre" die bağırdım ama koşmaya devam etti. Bende koştum. Yetişince kolundan tuttum ve kendime çevirdim. Ağlıyodu. Dayanamadım ve sarıldım. Sarıldıktan sonra geri çekildim ve "Berkay a bakma sen. Sinirden yaptı." dedim. "Ne siniri ya ne siniri!" dedi ağlayarak.Haklıydı.
"Gidip Görkemle konuşunca sinirlendi. Gözü döndü." dedim ama saçmaydı. Sonuçta Cemre'yi sevmediğini söylüyodu. Yalan.
"Bu yüzden de sigarayi boynumda söndürdü yani ne güzel yaa" dedi ağlamayadevam ederek.
Göz yaşlarını sildim ve "Ağlama be kardeşim. Bi daha seni üzmesine izin vermiyeceğim" dedim.
"Fuat ben eve gidicem sen de sudenin yanına git" dedi ama yalnız bırakamazdım.
"Tamam ben götüreyim" dedim ama kabul etmedi yalnız kalmak istediğini söyledi. Kabulettim. Giderken "Söyle ona bi daha muhattap olmasın benle" dedi ve gitti. Bu olmazdı işte.
~CEMRE~
Müzik dinleyerek eve gittim. Yolda Mert'le karşılaşmışık ve biraz muhabbet etmiştik. Kısa kesip yoluma devam etmiştim. Hemen pijamalarımı giyip yatağa girdim. Saat henüz 4 tü ama yorulmuştum. Her şeyden.
******
Uyandığımda saat gece 1 'di telefonuma baktığımda Sude den Fuat dan ve Ondan mesaj vardı.
GÜNEŞİM☀️ : eve gitmişsin
GÜNEŞİM☀️ : takma knk yaa berkay malı işte kardeşim faln da çok gıcık yaani
GÜNEŞİM☀️ : nerdesin sen ya
GÜNEŞİM☀️ : knk cevap veer
******
GÜNEŞİM☀️ : amk cevap ver artıkBroCan'ım : kızım nerdesin sen
BroCan'ım : amk cevap ver
BroCan'ım: yarın okula gelcen ama
*****
BroCan'ım : la kızım çıldıracam bi şey mi oldu amk cevap verİkisinide sadece "evdeyim uyuyodum" yazdım ve telefonu kapattıp yattım.
kardeşimin hırkasını alıp sarıldım onu kokladım ve istemeden gözümden yaş düştü.Sabah uyandığımda sarıldığım hırkanın ıslak olduğunu farkettim. Banyoya gittiğimde göz altlarımın morardığını farkettim. Berkay için mi ağlamışmıydım. Beni bu kadar üzmesine izin vermemliydim. Kahvaltımı yaptım ve gidip yine uyudum.
Uyandığımda saat 3 tü. Dersaheneye gitmem için yarım saat vardı. Ama giymeyecektim. Eşorfman takımımı giyip üstüme babamın hırkasını geçirdim, telefonumu ve kulaklığımı alıp çıktım. Kulaklığımı taktım ve yürümeye başladım.
Bi bakkalın önüne geldiğimde babam aklıma geldi. Moralim bozukkan her çeşit çikolata alırdı ve bu bana iyi gelirdi. Bakkala girdim ve sevdiğim tüm çikolataları aldım. Bi de sigara alıp çıktım. Hiç içmemiştim ama bu kokuya ihtiyacım vardı.
Babama ihtiyacım vardı ama o yoktu. Sadece ondan geriye kalan hatıralar vardı.