Sabah istemsizce erkenden uyanmıştım. Saate baktığımda yedi buçuktu. Kalkıp banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım. Siyah parlak spor taytımla sarı göbek üstü tişörtümü giydim ve saçımı dağınık topuz yaptım. Amcamın hırkalarından birini alıp evden çıktım. Kulaklığımı taktım ve öğretmenlere gittim. Spor yapacaktım.
Tuğçe KANDEMİR - Rica Ederim
*
*
*
*
6. şarkı başladığında parka varmıştım. Koşu yolunda koşmaya başladım. Aklıma Berkay geldikçe sinirleniyodum ve iyice hızlanıyodum. Tekrar hızlandığımda birine çarptım ve telefonum yere düştü. Duvar gibi bi şeye çarpmış da olabilirdim. Kafamı kaldırdığımda Mert'i gördüm. "Günaydın" dedim ve telefonum baktım. Saat 10.25 ti. Artık eve gitsem iyi olurdu. Tam arkamı dönmüştüm ki, Mert kolumu tuttu. " Beni görür görmez nereye kaçıyosun?" dedi ve güldü. "Yoo alakası yok. Saat 8'de gelmiştim." dedim. "Eve gidiyosan birlikte gidelim mi?" dedi ve kabul ettim. Yolda giderken sigara almak için bakkala girdi ve de dışarda bekledim. 3 tane oğlan yanıma geldi ve "Numaranı versene güzelim." dedi. Benim konuşmama fırsat bırakmadan. "Ben sikmeden siktirin gidin." dedi birisi ve ona döndüm. Fuat burdaydı. Oğlanlar gitti ve Fuat "Dershaneden eve gelirken yalnız kalmak istediğini söylemiştin." dedi. İyi de zaten yalnızdım. "Anlamadım?" dedim soru sorarcasına ve Mert bakkaldan çıktı. " Ben gittim yanına ve zaten kısa kesip eve gitmişti" dedi.Fuat "Senin ne işin var Mert'le dedi ve Merte baktı." Parkta spor yaparken karşılaştığımızı ve benim eve gittiğimi söyledim. Fuat bana baktıktan sonra " bu hırka kimin?" dedi ve Mertde "Cidden bu hırka erkek hırkası değilmi?" dedi ve amcamın olduğunu söyleyecekken arkadan "Hırka benim de. Siz hayırdır?" diyen tanıdık sese döndüm. Eyvah Amcam!
Fuat sinirle " Asıl sana hayırdır lan!" dedi ve ben hemen araya girdim. "Aa amca ben de eve gidiyodum." dedim ve hemen amcamın koluna girdim. Fuat'ın suratındaki ifade görülmeye değerdi:)) Amcam bana döndü ve "Lan bunlar kim. Allahım bu nasıl bi yeğen" diye yakındı.Amcama açıklama yaparken eve gelmiştik bile. Tabi amcam pek sevmişti onları. Tabi tabi. Uzun bi duş aldıktan sonra kahvaltıya indim.
Kahvaltım bittince odama çıktım. Telefonu elime aldım. Berkay Fuat ve Sude den mesaj vardı. Bebeiminkine ve BroCanımınkine yanıt verip şarkı açtım. Yatağa uzandım. Telefonumun çalmasıyla uyanmıştım. Uykucu aşıksın kızım sen. Ne aşığı ya kes bi?
Telefonu aldım ama yetişememiştim.Son aramalara girdim. Aman Allahım. Baran aramıştı! Ya ben onu nasıl unutmuştum. Baran benden 2 yaş büyük ve babamın arkadaşının oğluydu. Kendimi bildim bileli hep o vardı ve onu çok seviyodum, çok.
Düşüncelerimden sıyrılıp tekrar çalan telefonumu açtım. Açar açmaz "Küstüm sana kızım unuttun hemen beni" dedi sitem edercesine.
Kahkahalarla uzun bi konuşmamız olmuştu ve en sonunda telefonu kapattık.
Bu seferde mesaj atmıştı.1 yeni Mesaj KEKOCUĞUM AMA BENİM : Balkona çık.
Ne olduğunu anlamadım ama balkona çıktım.
Dışarıya bakarken Onu gördüm. Baran burdaydı!