Parka geldikten sonra alt taraftaki çardağa oturduk parkta diğer çardakta oturan 3 oğlan dışında kimse yoktu. Fuat "Abi biz Sude'yle biraz konuşcaz. Geliriz birazdan dedi Sude'nin elinden tuttu. Berkay "Tamam brom." Dedi ve gittiler.
Berkay'la yalnız kalmak istemiyodum çünkü bana iyi davrandığı söylenemzdi.
Neden böyle yapıyodu anlamıyodum. Ama umrumda bile değildi. Ben annesiz büyüdüm, babam ve kardeşimi de kaybettim ve hayatın acımasız olduğunu fazlasıyla anladım. Berkay beni yıkmazdı.Berkay'ın bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp ona döndüm.
Yan taraftaki oğlanlara bakıp " Benim yanıma geç." dedi ve sağ tarafını gösterdi. Çardağa baktığımda oğlanların bana baktığını gördüm. Berkay'la kavga etmemek için yanına geçtim.Çantamı masaya koydum ve kafamı koydum. Çok uykum vardı.
Sude'nin "Aşkeem kalk hadi yaa" demesiyle kafamı kaldırdım. Uyuya mı kalmıştım?
~SUDE~
Cemre'yle Berkay'ı parkta bıraktıktan sonra Fuat'a yukarı tarafa çıktık ve çardağa oturduk. Fuat kıskançlıktan deliye dönmüştü.
******"Bu son ikazım Cemre! Bi daha Emir'le muhattap olursan onunla birlikte seni de yakarım." die bağırdı. Sonra da "Tabi Emir bu gün sağ çıkarsa." Dedi dişinin arasından dedi ve yanıma geldi. Alnını alnıma yasladı ve "Seni kimseye yâr etmem Sude. Bunu kafana sok" dedi ve elimi tuttu. Merdiveni
Merdiveni inerken birden Fuat'ı durdurdum. Cemre masaya kafasını koymuş yatıyodu ve Berkay saçıyla oynuyodu. Sonra eğildi ve Cemre'nin saçını kokladı. ^Allahım sana geliyorum.^ Fuat'a baktım ve güldüm. Hayatının şokunu yaşıyodu. Hemen elini bıraktım ve yanlarına indim. Berkay beni görünce hemen ayağa kalktı. "Bu uyuya kaldı. Şunu uayandır da yemek yiyelim" Dedi ve Fuat'ın yanına gitti. "Şu değil Cemre" dedim ve gülerek göz devirdim. "Sudee" Dedi ve önüne döndü. Bende Cemre'yi uyandırdım.
^Aşkemm her şeyden habersiz Kdkkdkd^~CEMRE~
Sude'ye baktığında sırıtıyodu. Yine nolmuştu yaa ^belki de Berkay ben Cemre'ye aşık oldum demiştirr^ ya iç ses sen bi kes. Saçmalama. Sude "Hadi yemek yemeye gidicez" dedi ve koluma girdi. Çantamı aldım ve yürümeye başladık.
Yakınlarda çiğköfteci vardı ve oraya girip çiğköfte yedik. Semti gezerken kayıtlı olduğum dershanenin önüne geldik ve Sude "Kanka üçünüde bu dershanedeyiz haberin olsun" dedi hayatımın şokunu yaşadım. ^Berkay'ı daha çok görcen ya ondandırr^ Ya bi Kes! Sude'ye döndüm ve "Dedemler beni bu dersaneye yazdırdı" dedim ve "Allahhh desene burayı da karıştırmaz" dedi ve kahkaha attı. Berkay'ın kendini belli eden damarlarından anladığım kadarıyla sevinmemişti.
~BERKAY~
Aynı dershendeydik. Siktiğimin semtinde başka dershanemi kalmamıştı. Görkem okuldan atıldığı için sadece dersaneye geliyodu ve yavşağın tekiydi. Allah'tan gözümün önünde olacaktı. Aynı sınıfa düşmeyecektik. Çünkü ben öyle istiyodum.
~CEMRE~
*****
Beni eve bıraktılar ve gittiler. Dedemlerin yanına gittim ve "Dedeciimm. Şey. Ya ben 1 hafta uzaklaştırma aldım." dedim en şirin halimi takınarak. Dedem güldü ve " Hızlı çıktın kızım" Dedi. Sarıldıktan sonra yukarıya çıktım.