HASTANE

82 1 0
                                    

  Baran beni hastaneye getirdikten sonra gitmesini söylesem de kabul etmedi ve benimle içeri geldi.

  Sude'nin yanına gittiğimde ağlıyodu. Bu kadar kötü müydü Berkay'ın durumu? Aradan 15 dakika geçtiğinde Berkay'ın yanına girebileceğim söylendi.

  Yanına gittim ve yatağın köşesine oturdum. Kollarında yeni olduğunu belli eden faça izleri vardı. Peki niye atmıştı? Birden sayıklamaya başladı. Ne dediğini anlayamsamda sadece "Cemre... gitme... " kısmını seçebilmiştim. Neden gitmemi istemiyodu? İç sesime şuan senle uğraşamam dedim ve Berkay'ın elini tuttum. Buz tutmuştu eli. Tekrar ismimi sayıklamaya başlayınca "Burdayım." dedim ama duyduğu sanmıyodum.

  Bana bu kadar kötü davranırken beni yanında istemesine çok şaşırıyodum ve anlam veremiyodum. Hiç bir erkekle konuşmamı istemiyodu. Ama neden? Irmağın dediklerini bi düşün istersen. Tabi bi de Fuatın. diyen iç sesimi susturdum ve istemsizce gözümden akan yaşları silip  açılan kapıya döndüm.

  Gelen hemşire "Sizi artık dışarı alalım. Hastanın dinlenmesi gerekiyo" dedi ve çıktı.
Ve ben de peşinden çıktım.

   Odadan çıktığımda Sude yanıma geldi ve "Amcan aradı, ağlıyodu onu aramanı istedi." dedi ve telefonumu uzattı. Neden ağlıyodu? diye geçirdim ve rehbere girdim.

BabamgibiOlanım♥️
Çalıyor...
  Amcam telefonu açmadan ben aramayı iptal etmiştim ve amcam yoğun bakımın önünde ağlıyodu.
Hemen yanına gittim. Yanına gidince sarıldı ve ağlaması şiddetlendi. Amcam ağlarken "Amca n'oldu bi şey söylesene" dedim ve duyduğum şey karşısında bilmem kaçıncı kes yıkıldım. Amcam hıçkırıklarının arasından "Babam kalp krizi geçirdi Cemre."

  ~FUAT~

  Arka tarafdan gelen "Cemre kendine gel diyen sese döndüm. Cemre yerde bi adamın kucağında baygın yatıyodu. Adama daha yakından baktıktan sonra bi kaç gün önce gördüğüm amcası olduğunu farkettim. Neden burdaydı? Hemen Cemrenin yanına gittim ve Sude de yanımıza geldi. Sude Cemrenin elini tuttu ve ağlamaya başladı. Hıçkırıklarının arasından "uyan cemre" diye sayılıyodu ve o sırada hemşireler gelip Cemre'yi odaya aldılar. Bende hemen Sude'yi kaldırıp dışarı çıkardım. O ağladıkça ben kahroluyodum. Göğsüme yattı ve "Seni çok seviyorum" diyerek gözlerini kapattı. Göz yaşları tişörtümü ıslatıyodu. "Seni çok seviyorum. Sevgilim. " dedim o çilekle karışık kendine has kokusunu içime çektim.
O benimdi. Ben onun.

   ~CEMRE~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   ~CEMRE~

  Gözlerimi açtığımda hastane odasında  olduğunu farkettim. Bi tarafında serum diğer tarafımda elimi tutmuş ve uyuyan bi Sude vardı. Bu kız senin  herşeyindi. İç sesime hak verdim ve oturur pozisyona geldim. Aklıma en son olanlar geldi.
Babam kalp krizi geçirdi Cemre
Babam kalp krizi geçirdi
Babam kalp krizi
Babam kalp
Babam
Aniden elimi Sude den kurtarıp serumu da kolumdan kopardım. Kapıdan çıkınca Fuat beni gördü ve neye uğradığını şaşırdı. İlerde oturan amcamları gördüm.
Babaannem, amcam, halam, O, bu, şu..
Yanlarına gittiğimde babaannemin yanına oturdum babaannem sarıldı ve ağlamaya başladı. Gözyaşlarım benden izinsiz tekrar akmaya başladı.

  Neden hep sevdiğim insanlara zarar geliyodu. Bu hayatın benimle alıp veremediği neydi? Ne yapmıştım ben.

  Hemşirenin gelip kolumu tutmasıyla kendime geldim. "Sizin odaya geçmeniz gerek" dedi ve beni olduğum yerden kaldırdı. Dedemi bırakıp da yatamazdım. Göz yaşlarım arasından kadına bırak beni, dedemi bırakamam diye bağırıyodum. Koluma giren iğnenin acısıyla ağzımdan sessiz bi çığlık çıktı. Yavaş yavaş uykum geliyodu.


 

Sert Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin