~CEMRE~
Sabah alarmın sesiyle kalkmıştım. Gri göbek üstü sweatimi ve kot şirketini giydikten sonra saçını düzleştirdim ve gri salaş hırkamı ve çantamı alıp evden çıktım.
Sude mesaj atmıştı. Mesaj kısmına girdim.GÜNEŞİM☀️: Kanka hemen öğretmenler parkına gel.
Yazmıştı. Telefonu kapattım ve parka gittim. Sude beni görünce yanıma geldi. "Aşko çıkışta parkta fena kavga var off" dedi sinirle ve anlatmaya başladı.
*****
"Fuat bu sefer öldürür yaa. Değil Berkay, koca Ankara gelse elinden alamaz." dedi tek bi solukta. ^ne güzell sevdiği kızı nasıl kıskanıyoo^ şuan konumuz o mu iç ses? Döndüm ve "E nolcak? Napmalıyız?" dedim.
"Bu gün okulda bi şekilde kavga çıkarcaz ve sonra ben okul çıkışında çok kötüyüm falan dicem belki unutur" dedi ve o sırada Fuat'a Berkay yanımıza geldi. Fuat sinirle " Seninle de konuşcaz ama önce Emir denen piçi sikcem." die bağırdı. Hiç unutcak gibi değildi.Okula Fuat'la Sude'nin kavgaları eşliğinde gelmiştik. En arkaya geçtim ve oturdum. Berkay ve Fuat bahçedeydi. Sude "Kanka napıcam ben die ağlamaya başladı. Dayanamadım ve sarıldım. "Gel bahçeye çıkalım hava alırız" dedim ve elini tuttum. ^kıyamam yaa^
Bahçeye çıktığımızda Yağmur Fuat'a bi şeyler anlatıyodu ve yanında Irmak vardı. ^Berkayamı yavşıyo o^ sen sussana ya banane hem. Sude'nin " siktim belanı Yağmur" die bağırmasıyla ona döndüm. Ama o çoktan Yağmurun saçına yapışmıştı bile. Hemen yanına gittim ama Irmak da bana saldırdı. Ve kavga başladı.
*****
Müdüre olanlar anlatıldıktan sonra bize döndü ve "kızlar dördünuz 1 hafta uzaklaştırma aldınız." dedi. Berkay da "Baba bi hafta yokum" dedi ve çıktı. Baba? Amcam buna fena kızacaktı.
Çantalarımızı aldık ve okuldan çıktık. Parka gidecektik. Fuat arabasını getirdi ve binip parka gittik.