BAR

79 3 0
                                    

  Şaka gibi. Baran burdaydı. Haha kekocuğum burdaydı.

  Hemen aşağıya indim. ^Tabi bu asansör yerine merdivenleri seçtiğim için 5 dakikamı almıştı.^ Ve Baran'ın boynuna atladım. Baran İzmirdeki tek gerçek yoldaşımdı.
Sarılarak hasret giderdikten sonra "Hadi git giyin. Bugün benimlesin. Biraz gezer sonra da bara gideriz." dedi ve beni kapıya doğru itti. Hemen eve girip odama çıktım. Dolabı açtım. Ben ne giycektim? Baran açık renk giyinmişti.

Ve ben de uyumlu olma adına ip askılı bebe açık mavi elbisemi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve ben de uyumlu olma adına ip askılı bebe açık mavi elbisemi giydim.

Ve ben de uyumlu olma adına ip askılı bebe açık mavi elbisemi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

             Bu fazla mı açıktı? Evet öyleydi.
Saçımı tarayıp açık bıraktım ve hafif bi makyaj yapıp siyah ince topuklularımı alıp çıkmıştım. Baranın yanına gidince Baran " Desene barda kavga etcem" dedi ve güldü.
Baranı öğretmenlere görürcektim. Dua et de Berkay orda olmasın. Sen sus iç ses. Barana döndüm ve "Burda bi park var çok seviyorum. Gel oraya gidelim." diyerek çekiştirmeye başladım. Bu kılıkla parkta ne  işin var kızım¿ diyerek el kol hareketi yapan iç sesim bu sefer haklısın. Barana döndüm ve "Bu şekil de parka gidemem ki kot ceketini versene" dedim ve çalan telefonumu çantamdan çıkardım. Sudeaşkem arıyodu. Baranın uzattığı kot ceketi elime aldım ve telefonu açtım. Ama bağırma sesiyle hemen kulağımdan uzaklaştırmak zorunda kaldım. "Kızım nerdesin sen ya?" die bağırdıktan sonra sitem ederek "iyidir senden naber" dedim. Ama o bunu duymamış gibi yaptı ve "Nerdesin Kızım?" dedi tekrar. "İzmirden en yakın arkadaşım geldi onunlayım şimdi" dedim ve "küstüm sana biz meraktan çatlayalım sen gez" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.

Evet. Evet.

Benim yüzüme kapattı.

Cemre ATEŞ'in yüzüne telefon kapattı.

Aman ne hoş.

Tam 13 kere aradım ama açmadı ve en son pes ettim.

  Parkın ordaki bakkalın önüne gelince Baran "Ben sigara alcam gel bakkala girelim" dedi ve bakkala girdik. Sigarasını aldıktan sonra "Sen ne alcan" dedi ve bana döndü. Elindeki sigarayı aldım ve "Kendine bitane daha alman gerekiyo kekocuğum" dedim ve bakkaladan çıkıp elimdeki kot ceketi giydim.

  Baran yanıma geldiğinde hayatının şokunu yaşamış gibicesinden bana baktı. Niye bu kadar şaşırdı yaa? Izmirdeyken her Allah'ın günü sigara içtiği için kavga ettiğinizden kaynaklı olabilir mi? Diyen iç sesime hak verdim ve barana babamın kokusunu hatırlattığı için içtiğimi söyledim.

  Parka gidip çardağa oturmak yerine merdivenlere oturduk ve sigara paketini açtım. Ne güzel çantamda çakmak yok. Sigara ağzımda çakma ararken Baran sigaramı yaktı ve bende aklımın bi köşesine tüm çantalarıma çakmak koymam gerektiğini yazdı. 

     ~BERKAY~
 
   Ağzında sigara merdivenlere oturmuş çantasında bi şeyler arıyodu. Ve o göt oğlanı
Cemrenin sigarasını yaktı. Eğer burda 1 dakika daha beklersem onu daha fazla üzecektim. Arabaya bindim ve hızla uzaklaştım.

   'SEN BAR'  a gelince arabadan indim ve içeri girdim. O göt oğlanını sikmemek için kendimi zor tutuyorum ama bunu yaparsam Cemre daha fazla üzülecekti. Bu sefer onu üzmeyecektim. Ama o beni üzüyodu. Benim telefonlarıma ve mesajlarıma cevap vermezken elin göt oğlanıyla geziyodu.

   Yaklaşık iki saattir içiyodum. Elimde bira aklımda o. Sıyırmıştım.

  Elimde bira etrafa izlerken onu gördüm. Siktiğimin elbisesi çok güzel olmuştu ama varla yok arasındaydı. Yanında da o göt oğlanıyla gülüşüyolardı. Bu sefer sakin falan kalamazdım. Hızla yanlarına gittim ve kolundan tutup kendime çevirdim.

    ~CEMRE~

Bi elin kolumu tutmasıyla arkama çevrildim. Berkay  burdaydı. Ve sinirden alev almış gözleri.

Sert Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin