PEKİ NEDEN?

91 2 8
                                    

      ~BERKAY~
     Eli çok sıcaktı. Yine reflexle elimi tutmuştu. Canı acıyo olmalıydı. Bu Yağmur Fuat'a olan aşkından Sude'ye de yakınlarında zarar veriyodu. Ama kardeşime de Cemre'ye de bişey yaparsa belasını sikerdim. Ama o bunu düşünemedi ve Cemre'ye zarar verdi. Cezasını kesicektim. ^peki beni niye bu kadar ilgilendiriyordu?^

   İç sesimden sıyrılıp ellerimize baktım. Küçücük eli kocaman elimi acıdan sertçe  kavramıştı. "Elimi çok sevdim galiba" dedim ve elini çekip yarayı temizledim. "Canım acıdı. Meraklı değilim elini tutmaya." dedi göz devirdi. Kolunu sıkarak "Gözüne sahip çıkmanı söylemiş miydim?" dedim sinirle.

  ~CEMRE~

   Kolumu sıkarak "Gözüne sahip çıkmanı söylemiş miydim?" dedi sinirle. "Canımı acıtıyosun." dedim ve kolumu çektim. Elindeki yara bandını aldım ve kalktım. ^acımasızlığın canımı acıtıyo^ die içimden geçirirken Sude'yle Fuat'ın yanına gittim. Sude "Neyse konuyu kapatalım mı, lütfen?" dedi sessizce ve bana döndü. "Sude yara bandını alnıma yapıştırır mısın?" dedim ve elimdeki yara bandını ona uzattım.

   Sude yara bandını yapıştırdıktan sonra " Cemre telefon numaranı versene" dedi ve telefonunu uzattı. Aldım ve numaramı yazdım. "Ben artık eve gideyim" dedim ve Sude'ye sarıldım. Ama Sude "Birlikte gidelim" dedi boynumdan ayrılıp koluma girdi. Sonra aklına bişey geldi ve Fuat'a döndü. "Tabi odun sevgilim seni de kıskanmazsaa" dedi. ^o da Berkay'ın yeşiliydi ne beklersinki^ Fuat sert bi dille " Tamam. Yürüyün." dedi ve bizde yürümeye başladık.

   Siteye gelince Sude'ye sarıldım ve "Çok kısa sürede seni buldum. Çok mutluyum." dedim ve öptüm. Oda "Asıl ben çok mutluyum. Hem kardeşim oldun hem yen-" derken Fuat öksürdü ve "Seninle çok işim var çok" dedi sinirle.  Sude "Yarın görüşürüzz" dedi ve Fuat'ı yanına gitti.

   Eve girdikten sonra sıcak bi duşa girdim ve bu gün olanları düşündüm. Berkay'ı düşündüm. Peki neden düşündüm?
  
   Duştan çıktım geceliğimi giydikten sonra saçını kuruttum. Yüzüme cilt kremini de sürdükten sonra yatağıma girdim. Elime telefonumu aldım ve babam la kardeşimin resimlerine baktım. Onları çok özledim. Çok. Mesaj geldi ve mesaj kısmına girdim

    0507*******: Vallaha Yağmur çok güzel dayak yedi be kardeşimm kfjdkxkdj
    
    Mesajı okumamla yazanın Sude olduğunu anladım ve numarayı "GÜNEŞİM☀️" olarak değiştirdim ve cevap verdim.

   Cemre: Orosbu demeden önce 3 kez düşünür artık jdkdjdc

    Yazdım ve yolladım.

   ~SUDE~

   Gelen mesajla telefonumu aldım ve tuş kilidini açtım.

         "Ay Tenlim🌙" ve "0545*******" numaralı kişiden 3 yeni mesaj

Mesaj kısmına girip önce  Cemre'nin mesajına tıkladım.

Ay Tenlim🌙: Orosbu demeden önce 3 kez düşünür artık jdkdjdc

Yazmıştı. ^Ben bunu yerim yaa^ dedim ve diğer mesaja girdim.

0545*******: Seni çok özledim. Bu gün gördüm ya orda. Yaptıklarımdan o kadar pişman oldum ki. O güzel yüzüne tekrar aşık oldum. Gelip öpmemek için için kendimi o kadar zor tuttum ki. Ama o Fuat denen piçe sorcam hesabını. Sana dokunmanın bedelini ödeticem ona

0545*******: Seni kimseye yâr etmem. Sen benimsin

Yazmıştı yabancı bi numara wp den profil resmine baktım ve şok geçirdim. Emir'di.
Oysa 2 yıl önce gitmişti benden. Şimdi neydi bu? Fuatla zaten tartışmıştık onun yüzünden. Bunu Fuat öğrenmemeli yoksa Berkay dahi alamazdı Emiri elinden.

 Bunu Fuat öğrenmemeli yoksa Berkay dahi alamazdı Emiri elinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


  

  

  

      

Sert Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin