KAVGA

107 1 6
                                    

Konuşan Berkay'dı. Yanımıza geldiler ve Berkay Mert'in yakasından tuttu ve "Saat 6'da öğretmenler parkında bekliyo olcam. Bakalım gör korkusundan gelebilcakmisin." dedi ve itti. Mert'le seni bu yaptıklarına pişman etcem göt oğlanı." die bağırarak gitti.

Sude yanıma geldi ve "Sen yavaştan kaç yoksa Berkay sinirini senden çıkarak saat 6 'da parka gelmeyi de unutma." dedi "İyi de ben neden geliyorum?" dedim ama Sude yerine Berkay cevap verdi "Kızım sen eve gitmem demedin mi?" die bağırarak yanımıza geldi. Sude "Ama Cemre ben sana git demiştim." dedi ve Fuat'a döndü ve bi şeyler dedi ama duymadım. Fuat yanımıza geldi ve "Berkay boş boş bağırma kıza sanki bi şey yapmış gibi. Amk ne bu sinir Gel bizimkileri çağıralım da parka siktiğimin parkına gidelim ." dedi ve Berkay'ı kolundan tuttu. Bunu fırsat bilen Sude hemen yanıma geldi ve "Cemre akşam bizde kavga edicez haberin olsun" diyerek koluma girdi. "Biz niye kavga ediyoruz. Kimle kavga ediyoruz yaa." dedim ve bana göz devirdi. ^Ne var be salakk. Nerden düştüm ben burayaa^ "Fuatlar kız dövmeyeceğine göre. Gerçi bıraksam ikiside döver ama kavgalarda bana bırakıyorlar ve ben kavaf bahanesiyle Yağmur'u bi güzel s**iyorum." dedi ve güldü . "Bence sen kendin yetersin ben sana güveniyorum. Ben gelmiyim. " dedim ama nafile. Hemen cevabımı verdi. "Kavganın sebebi sensin. Ben gelmiyim ne demek yaa. Ben bizim kızlara haber verdim. Parka gidecekler hadi sende üstünü değiştir gidelim. Diyosan ki 'Yok ben dayak yerim gelmiyeceğim' anlarım yaani." dedi. "Ne dayak yemesi be gör bakalım nası kavga ediyorum." dedim ve siteye girdik. Allahtan dershane yoktu bugün.

    Parka gittiğimizde Berkaylar ordaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parka gittiğimizde Berkaylar ordaydı. ^Ama ne Berkaylar yani bu ne kalabılıktır^
Berkay bizi görünce sigarasını attı ve bana bakıp yutkundu. Bu ne korkutucu biri yaa. Sert Çocuk.

Mert'le yaklaşık 15 kişilik bi grupla gelince Berkay'ın yakasına yapıştı ve birden kavgaya başladılar. Sonra arkadan bi çığlık duydum ve o tarafa döndüm. ^Sudee yaa^ Sude bi kızın saçından tutmuş dövüyodu ve sonra başka bi kız yanlarına gidip "Hayırdır kızımm" diyerek Sude'nin saçını tuttu. Bu sayede Sude'nin elindeki kız kurtuldu. Sude de hemen saçını yolan kızı elinin altına aldı. Hemen yanlarına gittim.

Sude'nin çağırdığı kızlar karşı tarafın kızlarıyla kavga ediyodu. "Yeni orosbu bak lan buraya" diyerek yanıma gelen kızla baktım. "Orosbu senin anandır sıktım seni kaşmer" dedim ve kızın saçına yapıştım. ^Bana orosbu diyosan bedelini ödersin.^ Kızın saçını yolarken kız çığlık attı ve kızlar durup bize baktı. "Bu ne korkaklık. Orosbu derken düşüncektin dedim ve kızın saçından tutup yere ittim." Etrafta pek biri kalmamıştı kızın 2 arkadaşı, Sude, Sude'nin arkadaşları, Berkay, Fuat, Görkem, Mert, ve 3 kişi daha vardı. Sürelerin yanına giderken kafama taş geldi ve dövdüğüm kız "Seninle işim bitmedi kızımm" dedi. Sude bunu duymasıyla "Bu sefer siktim seni Yağmur dedi Yağmur olduğunu öğrendiğim kıza doğru koştu. Kızlar tekrar kavga ederken yere damlayan kana baktım. Kafam kanamıştı. Berkay kızlarin yanına gitti ve "Irmak ben Yağmur'u sikmeden al götür şunu" die bağırdı ve Yağmur'u kolundan tutup bi kızın üstüne attı. Galiba Irmak'tı. Irmak bana tehtih dolu bi bakış attıktan sonra Yağmuru götürdü. Berkay yanıma geldi ve "yürü pansuman yapıcam" diyerek elimden sertçe tuttu ve arabaya götürdü. Sude arkadan ilk yardım çantasını çıkarıp Berkay'la verdi. Fuat "Ben bu Emir denen çocuğu anlamadım sikerim demedi deme" die bağırdı Sude'ye. ^Emir kimdi ki?^

    Berkay'ın elini alnımda hissetmemle canımın acıdığını anladım ve reflexle elimi alnıma götürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berkay'ın elini alnımda hissetmemle canımın acıdığını anladım ve reflexle elimi alnıma götürdüm. İkinci kez elini tutmuştum. Eli buz gibiydi.

Sert Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin