Gözlerimi açtığımda kendi odamdaydım. Ne zaman geldiğime dair hiç bir fikrim yok.
En son ne olmuştu? Dedem. Aklıma dedemin gelmesiyle aşağıya uçtum. Bu inmek olamaz uçtum baya. Salona girdiğimde dedemi televizyon izlerken buldum. En son kendimi ne zaman bu kadar mutlu hissettiğimi hatırlamıyorum bile. Dedemin bana dönmesiyle üstüne koştum ve boynuna atladım.Sarıldıktan sonra mutfağa gidiyodum ki kapıdan gelen sesle olduğum yerde kaldım.
"Cemrenin yanına gidicez diyorum neyini anlamıyosun?" Diyodu ve bu ses Berkay' a aitti. Amcamın "Bak oğlum ben sizi öldürmeden yol alın. 4 erkek 1 kız gelmişsiniz. Cemreyi görcez diyosunuz. Lan bu kız ne ara bu kadar erkek arkadaş yaptı. Almıyorum eve" diye bağırmasıyla kendime geldim. Hemen kapıya gittim. Sude, Berkay, Fuat, Mert ve Görkem burdaydı. Mert ve Görkemin ne işi vardı Berkay'la?Sude'nin bana sarılmasıyla kendime geldim. Ve ona sarıldım. Giyinip geliyorum dedim ve amcamı içeri sokup kapıyı kapattım. Amcam "Lan bunlar kim!" dedi sinirle. "Amca okuldan arkadaşlarım yaa" dedim ve amcam ters ters baktıktan sonra salona girdi.
Üstümde bara giderken giydiğim elbise vardı. Hemen odaya girdim ve üstümü çıkardım. Kırmızı tişört ve siyah tayt giydikten sonra amcamın siyah hırkasını üstüme geçirip üstüme telefon sigara ve para alıp aşağıya indim.
Evden çıktığımda onları göremedim ve aşağıya indim. Binadan çıkmamla birinin bana sarılması birdi oldu. Bu koku ona aitti. Berkay'a.
~BERKAY~Görkem ve Mertin gelmesini istemiyodum ama zorla kabul ettirdiler. Fuat eğer bizle gelmezlerse Cemre tek başınayken gelirler ve o hiç olmaz deyince kabul etmiştim zaten.
Çıldırıcam! Ben bu adamı cemrenin amcası falan demem öldürürüm. Gerçi haklı 4 tane erkek sadece tek kızla yeğeninin yanına gidiyoruz. Ben olsam gebertirim. Amcası bize bağırırken Cemre geldi. Kendimi sarsılmamak için o kadar zor tuttum ki
.
.
.
.
Kapıdan çıktığı an kollarımın arasına aldım. Onu sevmiyorum asla. Ama değişik bi şeyler var. Geriye çekildikten sonra "İyi misin?" dedi. Herkes kaza geçirdiğimi sanıyo. "Ben iyiyim. Önemli olan sensin" dediğimde konuşmak için ağzını açmıştı ki arkadan gelen sesle geri kapattı.Arkamı döndüğümde Baran denen çocuk burdaydı. Yanımıza geldi ve Cemre'ye sarıldı. Sırf Cemre'yi üzmemek için susuyorum ama sonu hiç iyi olmayacak. Cemre bana satılmadığı gibi oğlana sımsıkı sarılıyo. Ah Cemre ah.
~CEMRE~
Baran la sarıldıktan sonra Fuat, Görkem ve Mert'le de sarıldım. Da bu Görkemle Mertin Bunlarla ne işi olduğunu anlamış değilim. Geçmiş olsun dediler ve gittiler.