22.Bölüm

785 60 24
                                    

Adrien'in Dilinden

Marinette:İlk önce biraz ısınma vakti.

-Biz yatağımızdada ısınırız ya biz yatağınıza geri dönelim bence.

Felix:Bencede. Hem hiç bir şey beni yatağımdan güzel ısıtamaz.

Marinette: Geç bile kalktınız mızırdanmayın. Kahvaltıyı bir an önce yapmak istiyorsanız çabuk başlarsınız.

Felix:Ciddi misin? Yapmazsak kahvaltı yok mu?

Marinette:Aynen.

-Of ya şimdi sıcacık yatakta uyumak vardı. Ama biz burada sabah sporu yapıcaz.

Marinette:Çeneniz değil bacaklarınız çalışsın dedi. Ve yana yana duran üç koşu bandını gösterdi.

Yaklaşık yarım saat koşu bandında koştuk. Biz çoktan bitmiştik. Marinette hala koşabilecek gibiydi.

Marinette:Ne çabuk yoruldunuz ya.

-biraz mola verelim kahvaltı yapalım.

Felix:Aynen. Çok acıktım ben.

Marinette: Sadece küçük bir mola. Sonra akşama kadar çalışacağız.

der demez spor salonundan çıkıp mutfağa koştuk. Kahvaltı hazırdı.

Kim hazırlamıştı bunu?
Marinette geldi ve oturdu.

Marinette:Niye yemiyorsunyuz? Ajumma çok güzel yemek yapar.

-Ajumma kim?

Mutfaktaki televizyonun ekranında robot gibi bir resim çıktı.

Ajumma:Merhaba ben Ajumma. Bir isteğiniz varsa yapmaktan mutluluk duyarım.

Marinette: Benim yaptığım bir uygulama. Evin her işini yapiyor. Bir kaç mekanik kol eklemek yetiyor. Ev işleriyle uğraşacak vaktim yok. Yeniden çalışmaya başlamadan kahvaltınızi etseniz diyorum.

hızlıca kahvaltımızı yaptıktan sonra yine spor salonuna döndük.

Marinette:100 şınav ile başlayın.

Ne 100 şınav mı?

Günün sonunda ölmezsek iyidir.




Marinette:Bugünlük bu kadar yeter.

Odama gidecek halim bile yoktu. Oradaki minderlerin birinin üstüne uzandım. Her bir tarafım ağrıyordu. Yorgunluktan parmağımı bile kıpırdatacak halim yoktu. İlk günden de insanın bu kadar üstüne gidilmezdi ki. Üç gün uyusam yine geçmezdi bu yorgunluk.

Marinette:Burada uyumuyacaksin değil mi?

-Çok yorgunum. Hiç yürüyemiycem.

Marinette yanıma gelip kalkma yardım etti. Kolunun altına girdi ve odama gitmeme yardım etti.

Marinette: bir duş al kasların rahatlar daha kolay uyursun.

-Tm.

Hiç halim yoktu. Kendimi yatağa attım. Yorganı tepeme kadar çektim. Ama ağrıdan uyuyamıyorum. Galiba Marinette haklıydı.Bir duş alsam iyi olacaktı.

Marinette'in dilinden
Karnım çok acıktı ve mutfağa gittim. Kendi özel tarifim olan çorbamadan yapmaya başladım. Adrien ve Felix'ede götürsem çok iyi olacaktı. Baya yorulmuşlardı. Ben pek yorulmamıştım. Çünkü alışıktım.

Çorba olunca kaselere koydum. Kas gevşetici hap ve ekmekle birlikte bir tepsiye koydum. Felix'e götüreceğim. Felix'in kapısını çaldım . Gir sesini duyunca içeri girdim Felix yorganı başının üstüne kadar çekmiş yatıyordu. Çorbanın kokusunu duyunca aniden kalktı. Tepsiyi elimden aldı.

Felix: Teşekkür ederim böğürtlen kafa.

-Birileri fazladan mekik çekmek istiyor galiba.

Felix:Ben Böğürtlen kafa mı dedim yanlışlıkla ağzımdan çıkmış. Muhteşem Marinette diyecektim.

-Afiyet olsun sana
deyip odadan çıktım. Mutfağa gidip bir tepsi daha hazırladım.Adrien'e götürecektim. Adrien'in odasına gelince içeri girdim. Adrien yatağında oturuyor kollarına masaj yapıyordu. Ve üstünde tişörtü yoktu. Bu erkekleri hiç anlamam. Niye tişört giymeden gezinmeyi bu kadar seversiniz.

-Acıkmışsımsındır. Deyip elimdeki tepsiyi gösterdim.

Adrien: Teşekkür ederim.

- Ağrı kesici ve kas gevşeltici hap da var yedikten sonra içersin.

Adrien:Sen hiç yorulmadan mı ya?

Marinette:Alışığım ben.

Adrien:Her gün spor mu yapıyorsun?

Marinette:Genelde yaparım.

-Üstüne tişört giy. Üşüteceksin. Hasta olup başıma kalmanı istemem

Yoo dikkatini dağıtıyor.

Gıcık iç seslerimiz de gelmişler.

Hoşbulduk

Git be

Adrien:Kalkacak halim yok.

Yerdeki çantasından bir tişört alıp kafasına fırlattım.

Neden mi? Bilmem. Canım istedi.
Odadan çıkıp mutfağa gittim.

Yooooo o resim yüzünden.

Sus iç ses.

Çantadaki resmi gördün ve kıskandın

İç ses sus

İşine gelmeyince hemen sus zaten küstüm sana

İç sesim bana küstü. Çok iyi oldu ya biraz kafa dinlerim. İç sesimde gittiğine göre rahat rahat yemeğimi yiyebilirim.

Nasıl olmuş?

Marinette'in iç sesini sevdiniz mi?

Acaba ne resmi?

Yeni kapak nasıl



Bu neden böyle oluyor bir fikri bilgisi olan varmı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu neden böyle oluyor bir fikri bilgisi olan varmı?

Yeni bölümlerde görüşmek üzere


















BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin