Adrien'in dilinden
Yakında okullar açılacak. Okula gidebilicem. Okulda bile yanımda koruma olması gerekiyormuş.O goril suratla okulda bir gün geçirdiğinizi düşünsezine berbat değil mi? Korumam ile okula gitmek istemediğim için okula gitmemiştim.
Yeni korumam Marinette ile beraber okula gidecez. Marinette korumadan çok yakın bir arkadaşım gibi. Yakında ikizim Felix gelicek. Felixi çok özledim uzun zamandır onu görmedim. Bugün çekimlere falan gidecez. Çok sıkıcı. Bir köprüde çekim yapacakmışız.
Sakarlık yapıp düşmesem iyi. Ben böyle düşünürken çoktan çekinin yapılacağı yere gelmiştik. Çekim başladı. Çekimde
bunları giydimMarinette' in dilinden
Bugün Adrienin çekimlerine gittik. Çekimler başladı çok sıkıcı geçiyordu.Fotoğrafçı: diğer kız model gelmedi benim acilen bir kız modele ihtiyacım var. Marinette'i göstererek bana yardımcı olabirsin. İtiraz yok. Git içeri sana verdikleri şeyleri giy gel.
- ben model değilim.
Fotoğrafçı: olsun. İtiraz istemiyorum.Of bulaştığım işe bak ya. Modellik ve ben güldürmeyin beni. Homurdana homurdana gider ve verdiklerini giyer.
Güzel oldu gibi .fotoğrafçının yanına gittim. Güzel Adrien'in yanına gec. Fotoğrafçının dediği gibi duruyor oda bizi çekiyordu. Bu işi hiç sevmedim ya. Berbat bişey. Bir an önce bitse de kurtulsak.Sonra köprünün kenarında ayakta durmamızı istedi. Durduk fotoğraf çekti.
Adrien'in dilinden
Tam inecekken ayağım kaydı ve dengemi kaybettim tam düşecekken Marinette beni tuttu.
-teşekkür ederim.Marinette: kim olsa aynı şeyi yapardı.
Ve başıma başka bir şey gelmeden çekimler bitti.
Marinette: bu çekim işi çok sıkıcı bana göre değil.
-Bence bu işte oldukça iyisin ve gerçekten çok sıkıcı .
Arabaya bindik ve eskirim dersi için salona geldik.
Marinette: Biraz haraket iyi olacak.
- Hiç eskirim yaptın mı?
Marinette: Hayır ama hakkında bir çok şey biliyorum.
-Ne guuzel bu bildiklerin beni yenmeye yetecek mi acaba?
Marinette: bence yeter de artar bile
Eskirim kıyafetlerini giymek için soyunma odalarına gittim. Eskirim kıyafetlerini giydim.
Ben soyunma odasından çıkıp Marinette i beklemeye başladım telefonunu buradaki masanın üstünde unutmuş. Gelince veririm diyip cebime koydum. Telefon calmay başladı.Marinette gelince telefonu verdim.
-Biri seni aradı. Telefonunu burada görünce kimse almasın diye aldim.
Telefonu eline aldı. Yine çalmaya başladı.
Marinette: Of abi of diyip telefonu açtı. Karşı taraf öyle bahardı ki ben bile duydum. Marinette'in yerinde olmak istemezdim.
Yıldızım çok batmış parlatır mısınız?
Düşünceleriniz benim için çok önemli
Yeni bölümlerde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)
ActionMarinette: İlk önce dövüş kurslarına gittim. Karate kurslarına gittim. Kara kuşağım var. Sokak dövüşlerine gittim. Boks öğrendim. Sonra Bir çok barda koruma olarak çalıştım. Kazandığım parayla bir kaç Motor aldım. dövme yaptırmamada çok kızar. So...