25.Bölüm

738 57 14
                                    

Marinette'in dilinden
Kalan rakiplerimi sert hamlelerle yendikten sonra son rabime gelmiştik. Adam benim iki katımdı. Sunucuya mikrofonu getirmesini işaret ettim.q Mikrofonu getirdi.

-Kara Kartal için çok kolay rakipler değil mi?

Bazıları hayır bazıları evet diye bağırıyordu.

-Kara Kartal biraz aksiyon istiyor. Rakibimle gözlerim kapalı dövüşeceğim. Heycanlı mıyız?

Herkes Evet diye bayirdı.

-Kazanabilir miyim sizce?

Çoğu kişi hayır demişti.

-Kara Kartal'ı hafife alıyorsunuz. Kara Kartal kaybetmez.

Mikrofonu sunucuya verdim.

Bileğimdeki siyah örtüyü gözüme bağladım.

Dövüş başlasın sesini duyunca sadece dirdum. İlk hamleyi bekle her zaman. Salon sesizdi. Çünkü böyle gözü bağlı yapılan bir maç pek raslanacak bişey değildi. Herkes merakla bakıyordu. Bu işimi kolaylaştırır. Bir yumruk savurdu. Yumruktan kaçtım. Hızlı hamleler yapıyordu. Ama hamle yaparken çok ses çıkarıyordu. Veya bana öyle geliyordu nerede olduğunu kolayca anlayıp kaçabiliyordum. Adam yorulunca ben saldırdım. Ve kazandım. Kolay oldu.Herkes Kara Kartal diye bağırıyordu. Adrien ve Luka'nın yanına gittim.

-Hadi artık çıkalım buradan sigara kokusundan bayılıcam.

Adrien: Müthişti. ya sen o adamları nasıl dövdün ya. Çok havalıydın.

-Kara Kartal olmak bunu gerektirir. Maç varken buradan sıvışsak diyorum. Ara verilince fotoğraf cekmek icin falan geliyorlar berbat bişey.

Luka:Hadi çıkalım.

Oradan çıktıktan sonra gizli eve geri döndük. Luka evinde kalmişti. Akşama konseri vardı. Ünlülerin ortadan kaybolmasi dikkat çekerdi.Dikkat çekmek son istediğim şey bile değildi. Eve gelince direk yatağıma yattım.

- Ajumma Brigette'yi ara.

Ajumma: Aranıyor.

-Ajumma Kapımıda kilitle .

Birilerinin odaya paldır küldür dalmasını istemem. Brigette açmıştı.

-Merhaba kuzen

Brigette:Ben çok üzgünüm dün öyle konuşmamalıydım çok özür dilerim. Çok özür dilerim. Lütfen affet beni.

-Sakin ağlamaya zırlamaya başlama yoksa hiç affetmem.

Brigette:Ben kolay kolay ağlamam.

-Filmlerde en küçük üzüntülü sahnede hüngür hüngür ağlayanda benim zaten.

Brigette:Maçlar nasıldı?

-Muhteşemdi. Hatta birini gözüm kapalı yendim.

Brigette:Yaaaa tüm heycanlı şeyler olurken ben niye hiç orada olamıyorum?

-Kısmet. Ve bugün bir şeyin daha farkına vardım.

Brigette:Neyin Farkına vardın?

-Ben çok güçlü bir kızım.Alexandre aklımdan silmek için onu iyice bir hırpalamam işe yardı. Onu dövdükten sonra öyle rahatladım ki . Alexandre'ya nefret bile hissetmiyorum. Sadece acıyorum. Bu bazı şeyleri aştım demek oluyor değil mi?

Brigette:Evet.Buna çok sevindim.
Alexandre hiç bir zaman nefretini bile haketmedi.

-Ve o kadar saçma biri yüzünden güzel bazi duygulardan uzak kalmayı düşünmüyorum.

Brigette ağzını iki karış açmış ekrana bakıyordu.

Brigette:Bunu beklemiyordum. Biri mi var yoksa ve bana anlatmadın mı?

-O kadar abartma sadece hoşlanma.

Brigette:İsim vermeden anlatırsan hiç üşenmem. Oraya gelir bir güzel döverim seni.

-Tamam tamam anlatıyorum.

Adrien'in Dilinden
Kafes dövüşünden gelince Marinette odasindan çıkmamıştı. İçerden sürekli kahkaha sesleri geliyordu. Galiba Brigette ile konuşuyor. Dün kedi köpek gibiydiler. Ne ara barıştılar ki. Barışmaları iyi oldu. Marinette'in asık suratla etrafta dolanmasından nefret ediyorum. O hep mutlu olmalı.

Felix:Kapı dinlemek ha fazlaca kaba bir davaranış değil mi Adrien?

-Korkuttun ya. Kapı dinlemiş sayılmam.Hiç bir şey duyulmuyor.

Felix:Duyulsa dinleyeceltin yani?

-Sevdiğim kadinin kapisini dinlemek suç mu? Sanki sen hiç yapmadın.

Felix pis pis sırıtırıyordu.

Ben ne dedim az önce ya. Gömün beni ya. Yada gömmeyin o zaman Marinette'i göremem.

Felix:Sen Daha fazla saçmaladan buradan gidelim yoksa Marinette duyacak. Evet dışından söyledin.

Felix'in odasına gittik. Şimdi dökül bakalım küçük kardeş.

-Biz ikiziz Felix. Sakin ben dk farkıyla büyüğüm deme. Yoksa bişey anlatmam. Hem neyi ki?Kız gibi dedikodu mu yapıcaz ya.Dedikocu Angel teyze buraya gelmiş tam karşımda duruyor.

Felix:Adrien

-Efendim Felix.

Felix:Çık git odamdan.

Hemen odama gittim yatağa yattım. Bir Felix sorgusunu engellemiştim. Kızlarardan bile kötü. Her saniyesi her dakikasını her ayrıntısını anlatmamı isteyecekti. Kız mıyım ben ya.

Yeni bölüm geldi sıkıldıkça yeni bölüm atıyorum.

Nasıl olmuş?

En kisa zamanda görüşürüz.




BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin