Marinette'in Dilinden
-Gözlerimi bağlanmasaydın olmuyordu değil mi? Süprizleri sevmem ben.
Adrien:Seversin bence çok seversin.
Severdim.Şimdi nefret ederim.
Adrien:Hem senin Uykun yok muydu ya? Uyuyunca zaman çabuk geçer.
-Gözlerimi açıncaya kadar konuşmayı kesmiycem.
Adrien:Beni izlemek istediğini bu kadar belli etme istersen.
Omzuna çok hafif bir yumruk attım.
-Hiç te bile.
Adrien:Bir oyun oynayalım. Hem canın sıkılmaz.
-Gözlerim bağlıyken nasıl oyun oynaya bilirim ki?
Adrien:Evet olarak kabul ediyorum. Bir birimize soru sorucaz cevap vermezsem bir ceza alıcaz. Oynuyoruz değil mi?
-Olur.İlk soruyu ben soruyorum. Daha önce sevgilin oldu mu?
Adrien:Olmaz olur mu?Azurine,Babette ,Bel ,Belda başka kim vardı acaba?
-Yalan söyleme.
Adrien:Nereden anladın ya?Hiç sevgilim olmadı.Şimdi sorma sırası bende. Sırtındaki iz nasıl oldu?
-Onu nereden biliyorsun sen ya. Brigette mı anlattı. Gösteririm ben ona gününü.
Adrien:Kimse anlatmadı. Havuzda yüzerken ben gördüm. Anlatacak mısın?
- Alexander sırtıma bıçak saplamıştı. O yüzden oldu. Baloda büyük ihtimalle duymuşsundur zaten.
Bir eliyle elimi tuttu.
Adrien:Soru sırası sende.
-Nereye gidiyoruz?
Adrien:Şimdi öğreneceksin. Araba durdu. Adrien elimi bıraktı. Kapı açılma kapanma sesi duydum. Yine kapı açılma sesi duydum. Birden havalandığımı hissettim.
-Ne yapıyorsun ya? Bırak beni. Kendim yürüyebilirim.
Adrien:Mızmızlanmayın küçük hanım. Birazdan sizi bırakıcağım.
-Küçük hanımmış sensin küçük.
Güldü.
Bir kaç dk sonra nazikçe yere indirdi.
-Artık gözlerimi açabilir miyim?
Adrien gözlerimi açtı.
Bizim burada ne işimiz vardı. Enim burada ne işim Alexander'in beni bıçakladığı Dağ eviydi. Yutkundum.Derin bir nefes aldım.
-Burada ne işimiz var? Eve geri dönelim.
Adrien:Bazı korkularını geride bırakmanı vakti geld ki.
-Ben hiç bir şeyden korkmama. Dağ evlerinden de nefret ederim. Sen gelmezsen gelme ben eve geri dönüyorum.
Bileğinin tutulmasıyla Adrien'a baktım.
-Sadace bu akşam burada kalalım. Kötü hisedersen geri döneriz. Korkularını yenemen gerek. Dağ evini 1gördüğünde aklına kötü şeylerin gelmesini istemiyorum. Sadec
e ikimizi. Olduğu güzel anılar gelsin istiyorum.-Ben korkmuyorum bir kere.
Çok korkuyorsun.
Adrien:Yalan söyleme.
-Çok az korkuyor olabilirim
Adrien birden sarıldı.
Adrien:Korkularını yenmene yardımcı olmak istiyorum. Diye kulağıma fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)
ActionMarinette: İlk önce dövüş kurslarına gittim. Karate kurslarına gittim. Kara kuşağım var. Sokak dövüşlerine gittim. Boks öğrendim. Sonra Bir çok barda koruma olarak çalıştım. Kazandığım parayla bir kaç Motor aldım. dövme yaptırmamada çok kızar. So...