" Park jimin sudikah kamu menerima park chaeyoung sebagai isteri kamu dan akan kekal bersamanya hingga akhir hayat ".
" Nae. Saya terima park chaeyoung sebagai isteri saya dan akan kekal bersamanya hingga akhir hayat "
" Park chaeyoung sudikah kamu menerima park jimin sebagai suami kamu dan akan kekal bersamanya hingga akhir hayat "
" Nae. Saya terima park jimin sebagai suami saya dan akan kekal bersamanya hingga akhir hayat ".
Paderi itu lantas menutup buku yang ada ditangan nya. "Kamu berdua sudah sah menjadi suami isteri. Pengantin lelaki boleh cium pengantin perempuan ".
Jimin mendekatkan wajahnya ke wajah chaeyoung dan mencium bibir munggil milik chaeyoung.
Wooooo
Bunyi sorakan dan tepukan tangan di dalam dewan itu.
Skip wedding habis...
Setelah wedding habis chaeyoung bertemu dengan blackpink manakala jimin bertemu dengan bangtan.
" Tahniah hyung!! ". Kata jungkook yang sedang memeluk jimin.
" Jaga isteri tu elok2 ". Kata yoongi hyung sambil menepuk bahu jimin.
" Yeay kawan aku dah jadi suami orang ". Kata taehyung sambil melompat.
" Thank you ". Kata jimin sambil tersenyum memandang kawannya.
" Jiminnie dah tak bujang dah ". Kata hoseok.
" Aku bagi kau cuti dua hari ". Kata jin sambil wink. (apkh maksud disebalik wink jin? 😁)
Namjoon datang kearah jimin nak menepuk lengan jimin.
" Thanks sudi bekerja dengan aku dan rawat jaga pesakit aku sampai dia jadi isteri kau. Tapi jimin dia tak sihat sepenuhnya kalau dia sakit bawak dia balik kat situ. Selagi dia bernafas jaga dia jim ". Kata namjoon.
" Nae. Aku akan jaga dia ". Jimin lantas senyum.
Semasa mereka berborak eomma chaeyoung datang menghampiri jimin.
" Hai makcik!. Kami gerak dulu ye ". Kata jin dengan sopan dan mebdapat anggukkan dari eomma chaeyoung kemudian mereka pergi. Tinggalah jimin dan eomm chaeyoung.
Eomma chaeyoung tersenyum dan mendekati jimin.
" Terima kasih jimin sudi terima chaeyoung untuk jadi isteri jimin dan tolong bayar kan semua kos rawatan dia. Eomma tak tau nak balas apa kat jimin ". Eomma chaeyoung menangis sambil memegang erat tangan jimin.
Jimin yang melihat eomma chaeyoung menangis terus memeluknya.
" Takpe jimin tak nak eomma balas apa2 pon tapi eomma jangan kerja keras sangat jaga kesihatan arraseo?".
Eomma jimin mengangguk dan mengesat airmata nya.
To be continue...
Serius author benci wattpad ni kadang2 asl time author nak update cite lah dia buat hal. Adehh 😓😓.
YOU ARE READING
[✓] 𝘔𝘺 𝘖𝘸𝘯 𝘏𝘢𝘯𝘥 || ᵖʲᵐ ᶠᵗ ᵖᶜʸ
FanfictionI want to be your favourite hello and your hardest goodbye. - Park Jimin Start - March 28, 2020 End - April 26, 2020 _____ © LilLolLil_PotatoU, 2020