Jimin pov
Aku dan namjoon pergi balik ke Seoul untuk berjumpa dengan kawan2 aku.
" Ada apa sebenarnya dowh kau nak cite ni jimin sampai kita kena berkumpul ". Kata jin hyung yang sudah ada di cafe yang berdekat dengan hospital KSJ.
" Apa kau nak bagitau sebenarnya ". Kata yoongi.
Yang lain memandang aku menunggu jawapan.
" Emm aku nak kahwin ngan chaeyoung ". Kata aku sambil tersenyum malu.
"BWO!!!!! ". Kata mereka yang membuat orang lain di cafe itu memandang aku.
Biol betul memalukkan dowh.
Ni lah reaction kawan2 aku 👇
I have a question readerss. Siapa paling teruk?
" Apahal dowh muka macam berukk". Kata namjoon yang sedang minum kopi nya.
" Entah macam tak pernah dengar perkataan 'nak kahwin' ". Sambung aku.
" Apasal kau tak terkejut hyung ". Kata jungkook kepada namjoon.
" Aku orang first yang tahu ". Kata namjoon sambil tersenyum.
" Tahniah kawanku ". Yoongi menepuk bahu aku sambil tersenyum.
" Jimin itu berita yang sangat menggembira kan ". Ucap hoseok yang tersenyum.
" Yeahhh that's is very good news ". Ucap taehyung.
" Congrats jiminnie hyung ". Kata jungkook yang memeluk aku.
" Thank you guyss ". Aku tersenyum.
Tapi cuma seorang sahaja yang terbeku dengan muka terkejut yang hodoh. Jin lah orangnya.
" Aku yang dah tua ni pon tak kahwin lagi ". Kata jin.
" Cari lah sendiri " kata namjoon tegas.
" Wow hari apa kau nak kahwin nanti inform kat kitorang tau ". Kata mereka.
Chaeyoung pov
" Tahniah chaeyoungie ". Kata kawan2 aku gembira.
" Best nya kau kahwin ngan jimin dah lah comel, handsome and baik ". Kata lisa dan dibalas anggukan oleh jennie dan jisoo.
" Thank you ". Aku tersenyum pada mereka. Ya mereka pernah jumpa jimin dah haritu. Cuma eomma nya belum.
Eomma petang ni akan sampai disini. Eomma juga sudah restu hubungan aku dan jimin kerana aku bercerita perbuatan jimin kepada aku.
To be continue...
OK dengan ini author akn mengumumkan juara anugerah shook face 2020.
Juara dimenangi oleh... X lain x bkn adlh seokjinniee..
OK readers ini pendapat author . Cm ne plk ngan pendapat krg ?.
🎉🎉🎉🎉👍👍👍
Mianhae lmbt update. Bila author nk update cite je mesti wattpad buat hal. Nk kte tenet slow tenet author H+. And then dua hari phone author rosak. So terpaksa download wattpad balik. Dh lh author dpt download wattpad yg version lama 😢😢.
K bye... Eh jap
Handsome kn gmbr jin rambut warna purple 😜😜😜.
YOU ARE READING
[✓] 𝘔𝘺 𝘖𝘸𝘯 𝘏𝘢𝘯𝘥 || ᵖʲᵐ ᶠᵗ ᵖᶜʸ
FanfictionI want to be your favourite hello and your hardest goodbye. - Park Jimin Start - March 28, 2020 End - April 26, 2020 _____ © LilLolLil_PotatoU, 2020