Jimin menuju ke dapur dengan keadaan yang berantak kan selepas memarahi isteri nya.
Dia menuju ke sinki dan membasuh darah di tapak tangan nya. Walaupon itu pedih jimin masih tahan.
Dia sangat benci akan dirinya kerana memarahi chaeyoung dalam kondisi wanita itu yang sakit. Dia cuma mahu chaeyoung faham jika dia mahu chaeyoung sembuh.
Selepas menutup air di sinki jimin mahu membalut luka nya. Semasa dia ingin membalik kan badan nya chaeyoung terus memeluk pinggang jimin erat.
Chaeyoung menangis di dalam pelukan. Jimin tidak tega melihat isterinya yang menangis, dia membalas pelukan chaeyoung.
" Mianhae ". Chaeyoung menyebamkan muka nya di dada bidang milik jimin.
Jimin tersenyum mendengar kata maaf dari isterinya. Dia mengangkat wajah chaeyoung supaya dapat melihat nya.
Hidung dan mata wanita itu merah kerana menangis. Jimin mengelap airmata chaeyoung.
" Saya pon mintak maaf sebab marah awak ". Jimin membelai rambut blonde chaeyoung.
Chaeyoung menggeleng kecil mendengar suaminya minta maaf.
" Memang saya patut kena marah. Saya janji saya tak buat lagi macam tu lagi ".
" Janji ". Jimin memandang chaeyoung.
Chaeyoung mengangguk. Jimin tersenyum dan mencuit hidung isterinya.
" Good girl " .
" Awak dah maafkan saya ke? ". Tanya chaeyoung kepada jimin.
Jimin tersenyum nakal. Dia menggeleng kan kepala nya.
" Kenapa??? ". Ucap chaeyoung dengan aegyo nya.
" Awak tak ki-- mmmpphh ". Chaeyoung terus kiss bibir jimin.
Jimin tersenyum dia mendalamkan ciuman dan mengangkat tubuh isterinya.
Chaeyoung tahu apa yang jimin mahu buat, dia terus melepaskan ciuman dan memukul dada jimin.
Jimin cemberut selepas isterinya melepaskan ciuman.
" Saya kena balut tangan awak dulu. Jom! ". Chaeyoung menarik tangan jimin ke ruang tamu untuk membalut tangan jimin.
Selepas beberapa minit chaeyoung sudah siap membalut tangan suaminya. Jimin dari tadi tersenyum melihat chaeyoung.
" Saya masak breakfast then kita makan sama2 ". Chaeyoung membelai pipi jimin.
" Tak nak! ". Jimin dengan cepat menolak.
" Awak tak lapar? ". Chaeyoung pelik melihat perangai suaminya yang manja ni.
Jimin tersenyum dia berdiri dari sofa begitu juga chaeyoung.
" Awak tak tanya pon saya nak makan apa ". Jimin tersengih.
Chaeyoung terkekeh. " Awak nak makan apa? ".
Jimin mendekat kan dirinya dengan diri chaeyoung.
" Saya nak makan awak breakfast ni ". Jimin terus mengendong tubuh chaeyoung ala bridal dan naik ke atas.
" Yahhhh ". Chaeyoung menjerit.
To be continue...
Bang bang con. Siapa ada tengok consert online bts❓
YOU ARE READING
[✓] 𝘔𝘺 𝘖𝘸𝘯 𝘏𝘢𝘯𝘥 || ᵖʲᵐ ᶠᵗ ᵖᶜʸ
FanfictionI want to be your favourite hello and your hardest goodbye. - Park Jimin Start - March 28, 2020 End - April 26, 2020 _____ © LilLolLil_PotatoU, 2020