4. Příjezd

508 20 0
                                    

Z pohledu Ara:
                                 Byl jsem nervózní, Josh se sice vrátil a řekl, že Beatrice si dopis vzala, ale neřekla mu odpověď. Mezitím došlo k dalšímu jednomu zmizení v Itálii a asi ke dvěma dalším vraždám. Každý den jsem posílal Demetriho, Felixe a Aleca, aby kontrolovali situaci, ale i na nich šla vidět značná nervozita. Uplynul takhle asi týden. Byl další den a my jsme zase přemýšleli, když v tom vešla do síně Heidi: ,, Aro, jsou tu nějaké tři upírky." Náhle se ve mě rozhořel plamínek naděje. 
,, Pošli je sem ! " odpověděl jsem. Heidi vyšla ze dveří a hned na to se vrátila i s upírkami. 
,, Vítám tě Beatrice, už je to mnoho let. " ,, Nech si toho Aro! " zavrčela Beatrice nazpět. 
Uhnul jsem pohledem a přivítal i zbylé dvě upírky: ,, A vítám i vás, Mario a Cassidy. " 
Maria zavrčela a Cassie se trochu pousmála. ,, Tak nám Aro řekni co se děje." řekla mi Beatrice. 
Tak jsem se tedy pustil do vysvětlování.

Z pohledu Cassie:
                                      Přijeli jsme k volterskému hradu, před tím než jsme vystoupili z auta, nasadili jsme si kapuce, abychom nepoutaly moc pozornosti. Hned u recepce nás odchytila upírka jménem Heidi, což jsem zjistila z jejích myšlenek. Odvedla nás k velkým dveřím a na chvíli zmizela. Hned na to se vrátila a pokynula nám ať jdeme dovnitř. Sál byl obrovský a na trůnech seděli ti ,, obávaní vládci " . Samozřejmě první vyskočil Aro a hned nás vítal, musela jsem se pousmát jak z něj sálala nejistota a strach. Moje máma ho pobídla ať mluví. 
Když nám to všechno dořekl, máma se zamyslela a řekla: ,, Tohle všechno by mohl mít na svědomí jen jeden upír, Victor. " Maria si vedle mě odfrkla: ,, Victor je tupec, ten pomalu ani nepozná rozdíl mezi člověkem a upírem, natož aby vedl armádu. " Musela jsem se zasmát, za což jsem si vysloužila divný pohled ze strany Ara a Marcuse. ,, Podle mě je jen loutka a za nitky tahá někdo jiný. " dodala Maria. V tu chvíli se můj pohled setkal s Cauisovým a přísahala bych, že to nebyl zrovna přívětivý pohled. Něco mi na něm nesedělo, prozatím jsem to nechala být, protože jsme potřebovaly vybalit věci a vymyslet plán. Ale určitě si na něj dám dobrý POZOR ! 


Tak další kapitola je tu. Ještě jedna kapitola z Volterry a zase se dostaneme i k našim Cullenům. 
Díky moc za jakékoliv ohlasy a komentáře. 

Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat