5. Plánování

442 19 0
                                    

Ve Volteře to žilo. Od té chvíle co přijela Beatrice, Maria a Cassidy všem se trochu ulevilo. Všichni se snažili aktivně zapojit, jediný kdo se většinou moc neangažoval byl Caius, ale toho si nikdo moc nevšímal. Beatrice s Arem právě vytahovala nějaké zbraně, co přivezly. 
,, To je úžasné, už si ani nevzpomínám. " zasnil se Aro a vzal do ruky stříbrný kolík. Beatrice se pousmála : ,, Pamatuji si, že jednu dobu si v tom vynikal, je smutné, jak dnešní upíři zapomněli. Jsou jako lidé, drží se moderní doby a jsou zhýčkaní. " ,, Máš pravdu. " přitakal Aro. 
,, Tady jsou ty stříbrné kulky a pistole. " postavila před ně Cassie ještě tašku. Aro se podivil, že si přivezly i pistole. Beatrice však řekla, že vždycky se hodí mít pojistku na vlkodlaky a kdyby je náhodou našli lidé, nebude to vypadat tak nápadně. Cassie se vypařila a Aro se optal Beatrice :
,, Tvoje dcera má nějakou schopnost ? " Beatrice odpověděla : ,, Ano, dokáže přečíst myšlenky. Prošla si výcvikem takže před jiným čtenářem se dokáže bránit. No a taky, když se někoho dotkne zobrazí se jí třeba část života toho dotyčného  a nebo zrovna jeho pocity a myšlenky, ale tohle se snaží moc nevyužívat, protože ne pokaždé je dobré znát nějaké podrobnosti a tajemství." Aro pochválil její schopnost a Beatrice na to hned zavrčela : ,, Ale zapomeň, že se stane součástí té tvojí sbírky upírů! " Aro o kousek ustoupil : ,, To by mě ani nenapadlo. "

Když vyložily zbraně, byla tu další věc kterou museli vymyslet. Plán ! 
Podle informací, které jim sdělil Marcus s Arem zjistili, že jejich tábory jsou rozděleny. 
,, Já, Maria a Cassie to půjdeme tedy omrknout k Forks. " rozhodla Beatrice.
Aro s nimi chtěl poslat ještě někoho, ale Beatrice to odmítla kvůli napádnosti. Demetri, Alec a Jane to měli projít po jiné stopě a Felix s Heidi, to měli ještě prozkoumat po Itálii.
Všichni souhlasili a zítra měli vyrazit. 

Mezitím ve Forks:
                                      Samantha se vrátila zpět do tábora. ,, Hej, vy dost ! " musela hned okřiknout upíra, který se pral s vlkodlakem. ,, Máme být nenápadní a navíc spolu musíme spolupracovat, vy idioti ! " Vlkodlak i upír sklopili hlavy a raději se klidili z cesty. ,, Kde je Victor ? " optala se vlka jménem Jason. ,, Pojď se mnou. " Jason ji zavedl na mýtinu v lese, kde stál Simon, Victor a osoba zahalená v černé kápi. Takže je tu i šéf, pomyslela si Samantha v duchu. ,, Jak to vypadá ? " optal se šéf. ,, Nevím jestli jsou připravení  a navíc máme málo zbraní. " odpověděl Victor a sklopil hlavu. Ten upír najednou vyběhl, chytil Victora pod krkem a přimáčkl na strom : ,, Aro už začíná být připravený, zítra tu budete mít návštěvu, tak se snažte ! " s tímhle Victora pustil a otočil se na Simona, Samanthu a Jasona. Ti se okamžitě poklonili a on se otočil, než ale zmizel pohlédl znovu na Victora : ,, Víš moc dobře, co máš dělat ! " zavrčel. Victor se poklonil a on zmizel v temnotě. Victor se otočil na ty tři a řekl : ,, Tak běžte a nachystejte se ! " 
,, Jistě " odpověděla Samantha a se svými kumpány zmizela zpět. 
 Cestou zpět Jason prohodil : ,, Šéf pěkně zuřil a Victor to málem odnesl. " zasmál se. Samantha po něm málem skočila: ,, Ty se tomu směješ, ale mohl nás klidně všechny zabít ze vzteku, tak to začněte brát vážně ! " a pokračovala dál : ,, Znám ty tři upírky, kdysi jsem s nima já a Victor bojovala, porazili nás a vyhnali, ale tahle pomsta bude sladká. " zasmála se Samantha. 
Jason zavyl a svolal zbylé vlkodlaky, aby se mohli poradit. Mezitím přišel i Victor a stoupl si na menší skálu, aby byl lépe vidět. Po jeho boku si stoupla Samantha. Začal vysvětlovat plán. 
A Samantha doufala, že se své pomsty dočká už brzy. 

Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat