Esme:
Byli jsme už týden ve Volteře. Každý den jsme trénovali, hlavně nás učili různé bojové schopnosti a jak se vyhnout různým úderům. Nikdy by mě nenapadlo, že pro nás bude stříbrný kolík tak nebezpečný. To co nám řekla Maria a Beatrice mě dost překvapilo. Musíme si dávat pozor ať nás nezasáhnou do srdce, jinak je po nás. Pokud by nás strefili jinde může nám to zanechat jizvy. Všimla jsem si, že takové jizvy měla Cassie a Maria, ale Cassie jich měla víc.
Dokončili jsme naši další část tréningu a odcházeli ze sálu. Šli jsme s Carslislem spolu a užívali si tu chvilku pohody. ,, Nevíš co se stalo mezi Cassie a Beatrice ? " zeptala jsem se ho. ,, Vůbec netuším, obě dvě se mi poslední dobou vyhýbají. " smutně sklopil Carslisle hlavu. Položila jsem mu ruku na rameno. Věděla jsem jaké to pro něj musí být. ,, Zlato stavím se za Arem a Marcusem, jestli ti to nevadí. " řekl směrem ke mně Carslisle. Políbila jsem ho a řekla: ,, Jen běž, zvládnu to."
Rozhodla jsem se, že se půjdu podívat do volterské zahrady. Procházela jsem kolem fontány a koukala na krásně rozkvetlé růže. Byly nádherně rudé jako krev a nádherně voněly. Vtom jsem si všimla jak na lavičce sedí Cassie. Seděla tam jako hromádka neštěstí a tak jsem se rozhodla jít za ní. ,, Můžu si přisednout ? " zeptala jsem se jí a usmála se na ni. Úsměv mi oplatila a pokynula mi ať se posadím. ,, Jak se máš ? " napadla mě samozřejmě ta nejočividnější otázka. ,, No, upřímně nic moc. " odpověděla a nakopla kamínek. ,, Jestli si potřebuješ promluvit, jsem tu pro tebe. " řekla jsem jí. Netušila jsem jestli by vůbec chtěla, skoro mě nezná, ale věděla jsem že by se potřebovala někomu svěřit. Podívala se na mě a spustila: ,, Mám pocit, že mojí mámě na mě nezáleží. Od té doby co jsme tátu opustili tak o něm nechtěla vůbec mluvit. Nechce mi nic říct.
Navíc se chce vrátit zpět do Rumunska, prej že to pro nás bude lepší. " Cassie začala trochu popotahovat. Nevěděla jsem co říct, a tak jsem se k ní naklonila a objala ji. Neodstrčila mě jak jsem si první myslela, ale objala mě ještě pevněji. Když mě pustila koukla na mne a řekla:
,, Jsem ráda, že tě táta má. Jsi úžasná. Vidím jak je s tebou šťastný. " usmála se. Seděli jsme tam spolu jen tak a povídali si. Řekla jsem jí všechno, jak jsme se s Carslislem poznali a jak k nám do rodiny přišla Bella a potom Nessie. Něco mi říkalo, že si spolu budeme rozumět.Alice:
Seděla jsem v pokoji, který jsme dostali s Jasperem. Ten byl zrovna někde pryč. Nevěděla jsem co budu dělat, takže jsem si chvilku četla. Nakonec jsem se rozhodla, že se půjdu podívat po někom z naší rodiny. Hned na chodbě jsem potkala Edwarda s Bellou. Takže jsem se přidala k nim. Šli jsme po chodbě a povídali si, když v tom najednou se mi před očima objevila vize:
Objevila se tam armáda v čele s Victorem, a napadla Volterru. Všichni jsme bojovali, ale přesto jsem viděla na zemi ležet mrtvé upíry. Nešlo poznat o koho šlo. Pak se objevil kouř, stála jsem sama uprostřed sálu. Naproti mě stála dívka se zrzavýmy vlasy. Když jsem se otočila za sebe viděla jsem jak unášejí Renesmee. Vize skončila a já málem upadla na zem, kdyby mě Edward včas nezachytil. ,, Alice co si viděla ? " ptala se vyděšeně Bella. ,, Musíme všechny svolat. " ihned jsem řekla. Šli jsme okamžitě najít Ara a Marcuse. Nebylo to tak těžké. Samozřejmě, že s nima byla i Beatrice, Maria a Jasper. ,, Musíme vám něco říct, Alice měla vizi. " vyhrkla okamžitě Bella.
Všichni se na mě obrátili. ,, Mohu ? " rychle k mě přiskočil Aro a bral mne za ruku. Svolila jsem a Aro se podíval na to co jsem viděla. ,, To snad ne. " řekl když vize skončila. Aro nechal zavolat zbytek členů, aby se mohli poradit. ¨,, Co budeme dělat ? " zeptal se okamžitě Edward. Nikdo nevěděl, co by bylo nejlepší.
Po chvilce se ozvala Beatrice: ,, Alice viděla, že chcou unést Renesmee. Ví, že je tady. Takže co kdybysme Nessie poslali zpět do Forks aspoň dokud neproběhne bitva. Caius to nebude čekat. "
Bella s Edwardem se na sebe koukli. ,, Možná je to dobrý nápad. " přikývli. ,, Ale nechci tam Nessie poslat samotnou. " dodala Bella. ,, Mami, já to zvládnu. " ihned se ohradila Nessie.
,, Můžu se s ní vrátit já a Emmet. " vyhrkla Rose. ,, Cassie by mohla jet s váma. " navrhla Beatrice.
,, Cože ! To ne, chci být tady a bojovat. " Beatrice chytila Cassie za ramena: ,, Nebude to tady bezpečné, nechci aby se ti něco stalo. " Carslisle přišel k Beatrice: ,, Cassie, máma má pravdu. Jeď s Nessie, bude to tak lepší. " Cassie si povdechla: ,, Tak dobrá. A kdy teda musíme odjet ? "
Alice řekla, že podle vize by se bitva měla odehrát za dva dny, ale že by bylo lepší kdyby odjeli ještě dnes večer. Rose, Emmet, Ness a Cassie si tedy šli zabalit nějaké věci. Když si Cassie balila nějaké zbraně, přišel za ní Carslisle. ,, Díky, že jedeš. Nerad bych tě ztratil. " řekl jí. Cass se na něho usmála: ,, Já vím, hlavně tu buďte opatrní. "
Když se blížil večer, Emmet naskládal tašky do auta a všichni se ještě naposledy rozloučili.
Cassie se koukla na svou mámu. Vypadala, smutněji. Jakoby ji něco trápilo. Nechala to ale být a nasedla do auta. Uvelebila se v zadním sedadle spolu s Renesmee. ,, Můžeme ? " otočil se na ně Emmet. Přikývli a vyjeli směr Forks.Caius:
Madison, udělala to co jsme po ní chtěli. Náš plán zatím vycházel podle představ. Náš zvěd řekl, že Renesmee opravdu poslali do Forks. Jeli s ní Rosalii a Emmet a dokonce, což mě hodně překvapilo i Cassie. ,, Co uděláme s těma třema upírama navíc ? " zeptal se Simon, který zrovna přišel z lovu. ,, Chci Renesmee i Cassie ! Rosalii a Emmeta můžete klidně zabít. " pousmál jsem se. ,, Jak si vůbec věděl, že pošlou Renesmee zpět do Forks ? " optal se znovu Simon.
,, No, řekněme že umím být hodně přesvědčivý. " řekla jsem. V tom se otevřely hlavní dveře a dovnitř vběhla Maia, jedna z vlkodlaků. ,, Pane, máte tu návštěvu. "
,, Pošli ji sem. " přikázal jsem. Maia odběhla a za chvilku do místnosti vstoupila upírka.
,, Vítej Beatrice, co tě sem přivádí ? " usmál jsem se na tu milou návštěvu. ,, Víš moc dobře proč tu jsem ! Nechci, aby ses nějak dotkl mé dcery. Můžeme udělat nějakou dohodu. " prohodila směrem ke mně. ,, Na to je pozdě, když jsi ji osobně poslala na popravu. " zasmál jsem se.
,, Cože ? O čem tu mluvíš ? " řekla zaskočeně. ,, Cožpak to nechápeš Beatrice. Jsem prostě lépe připravenější. Ale myslel jsem, že už mě znáš dost dobře, potom všem. " řekl jsem a přiblížil se k ní. ,, Jak jsi mohl ? Tohle ti neprojde ! " zavrčela na mně. ,, Už mi to prošlo a ty s tím nic nenaděláš. No tak Beatrice, přidej se k nám. Slibuji, že Cassie neublížím. " začal jsem na ni.
Věděl jsem, že si moc dobře pamatuje ty doby kdy mi byla oddaná.
,, Nikdy se k tobě už znovu nepřidám. Vrátím se zpátky do Itálie, nic z toho ti neprojde. "
Beatrice se otočila a chtěla odejít, ale já k ní přiskočil, chytil ji pod krkem a přitiskl ke stěně.
Vzpouzela se, ale byl jsem silnější. ,, Poslouchej mě, myslím že proti tobě teď mám dost věcí. Klidně bych mohl nechat hned teď Cassie zajmout a ty se můžeš dívat na to jak zemře. Moji upíři a nějací vlkodlaci už jsou totiž nachystaní a čekají jen na můj povel. Takže si můžeš vybrat. " s těmihle slovy jsem ji pustil. ,, Dobrá Caiusi, pomůžu ti. " odpověděla. Ukázal jsem jí, že může odejít. Už se blížila ke dveřím, které se ale v tu ránu otevřely a cestu jí zastoupili čtyři vlkodlaci.
Beatrice se na mě otočila: ,, Co to má znamenat ? " Přišel jsem k ní: ,, Vážně sis myslela, že ti uvěřím a nechám tě jen tak jít ? Za to co jsi mi provedla budeš pykat. " řekla jsem. Na to jsem ji chytil za ruku a bodl jí kolík do břicha. Beatrice zalapala po dechu a svezla se k zemi.
Zavolal jsem dva upíry a řekl: ,, Zavřete ji a hlídejte ! " přikývli na souhlas a odvedli Beatrice pryč.
Věděl jsem, že se z toho dostane ale oslabí ji to. Už jsem se těšil na krásné rodinné shledání, až se drahá Cassie dozví pravdu. Zavolal jsem si dva vlkodlaky, jeden měl dát signál Victorovi, že může zaútočit na Volterru. A druhý měl jít se mnou, abysme zaútočili tady ve Forks. Už jsem se nemohl dočkat.
Mám tu teda další kapitolku. Budu určitě ráda za nějaké komentáře, abych věděla jestli vás zatím moje povídka stále baví.
ČTEŠ
Twilight sága : New world
FantasyUběhlo asi 5 let od střetu Cullenových s Volturiovými. Žijí spokojeným životem,ale to se má brzy změnit. Někdo sestavuje armádu, objeví se nové postavy a všem to naprosto změní životy. A na povrch vyplavou i některá tajemství, která měla zůstat skry...