12. Varování

158 9 0
                                    

U Cullenů:

Bylo deštivé odpoledne. Všichni Cullenovi trávili čas společně doma. Ven chodili většinou jen na lov a to ve skupince, kdyby je náhodou někdo napadl. S Nessie trávil čas Jacob u Cullenů.
,, Carlisle, jsi v pořádku ? " zeptala se starostlivě Esme. ,, Ano, jen bych rád věděl jestli se Cassie a Beatrice dostali v pořádku zpátky. " povzdychl si. Esme ho objala. 
,, Neozval se nikdo z Volterry ? " přišla do místnosti Alice s Jasperem. ,, Myslím, že je to tak lepší. Mohli by nás dostat do nebezpečí. " zavrtěla se Rosalii na gauči. Jasper se na ni obořil: ,, Už jsme v nebezpečí Rose ! Cožpak to nechápeš ? " Celá rodina Cullenů byla poslední dny nervóznější.

Další den se Bella, Edward, Rosalii a Emmet vrátili z lovu. Chtěli vejít zpátky dovnitř, když v tom si Bella něčeho všimla u dveří. ,, Hele, co to tady je ? " Sehnula se a sebrala bílou obálku s červenou pečetí. ,, To je znak Volturiů. " zalapal Emmet po dechu. Rozběhli se s obálkou dovnitř a donesli ji Carslieslovi. Ten ji okamžitě otevřel a začal číst.

Carslisle,
Zjistili jsme spoustu nových informací. Bohužel nejste ve Forks v bezpečí. Proto tě žádám, aby jsi ty i tvá rodina přijeli do Volterry a poradili se s náma na dalším plánu. 
S vřelými pozdravy Aro. 

Carslisle složil dopis: ,, Takže pojedeme do Volterry. " Všichni přikývli na souhlas až na Rosalii, které se to moc nezamlouvalo. ,, Nemyslím si, že je to dobrý nápad. " řekla. ,, Rose, poslouchala si co je v tom dopise. Jsme v nebezpečí. Musíme odjet už jen kvůli Renesmee. " odpověděl jí Edward. ,, Ale co Jacob ? " vyhrkla Nessie. ,, Zvládnu to tady, vrátím se ke smečce a pohlídáme to tu než se vrátíte. " políbil ji na tvář. Všichni si teda šli sbalit nějaké věci, aby hned zítra mohli vyjet. Ráno se Jacob rozloučil s Nessie a pak odběhl ke své smečce. Cullenovi nasedli do auta a vyjeli směr Itálie.

Cassie:

Aro včera poslal dopis mému tátovi a jeho rodině. Doufali jsme, že přijedou. Museli jsme je varovat. Ve Volteře od bitvy uběhly tři dny. Panovala tu všude hodně ponurá nálada. Jane většinou ani nevycházela z pokoje. Bylo to pro ni hodně těžké, snažila jsem se jí hodně pomáhat. Byla mi za to vděčná, i když to nedávala moc najevo. Byla jsem se projít do zahrady a vzala to směrem k místu, kde byli pohřbení padlí. Našla jsem Alecův hrob a položila mu tam čerstvé květiny. Ani nevím jak dlouho jsem tam stála, když za mnou přišla máma. ,, Jak ti je ? " optala se mě. ,, Ani nevím. Je toho nějak moc za posledních pár dnů, shledání s tátou, zjištění že je Jasper naživu a teď tohle. " protáhla jsem obličej, kdybych mohla tak se asi rozbrečím. Máma mi položila ruku na rameno: ,, Vím, že jsi zmatená. Ale musíme být silní. " Nevím proč, ale najednou se ve mně nahromadila vlna takové negativní energie. ,, Nechápu proč jsme nemohli žít normální život. Smazat naši identitu a začít znovu. Proč jsme tehdy neutekli s tátou ? Proč jsi ho odstřihla ? " Všechno to ze mě vyšlo najednou, skoro jsem křičela. Měla jsem vždycky spusty otázek a dusila jsem je v sobě. ,, Víš moc dobře proč ! " zamračila se máma. ,, Ne, to teda nevím. Poslední dobou se chováš divně. Nic mi neříkáš. Já sama si spousty věcí nevybavuju. " vyjela jsem na ni znovu. Chtěla mi něco říct, ale vyrušil nás Felix který nám přišel oznámit, že přijeli Cullenovi. Vyběhla jsem, už jsem se těšila až je zase uvidím. Cestou jsem ještě přemýšlela nad tím co jsem mámě řekla. Ale dusila jsem to v sobě už moc dlouho. Záviděla jsem Renesmee a dokonce i Jasperovi, že si můžou žít normální spokojený život, který jsem si vždy přála. Ale moje máma to tak nebrala, byla až moc zabraná do boje. Přišla jsem do sálu, kde už se Aro vítal s Culleny. Hned za mnou vcházela máma. Carslisle se na nás otočil a já vyběhla a objala ho. Ani nevím proč jsem to udělala, ale bylo to tak uklidňující. Už jsem si ani nepamatovala jaký je to pocit. Koutkem oka jsem zahlédla jak se Esme usmála. Odstoupila jsem od táty a řekla: ,, Ráda tě vidím. " Usmál se na mě a řekl : ,, Já tebe taky. " S mojí mámou se pozdravili, ale moc se k sobě neměli. Jasper se rozhlížel po Marii, ale ta potřebovala být sama takže na chvíli odešla někam pryč. Aro už stihl Cullenům říct co se událo a jak nás Caius zradil. Byli hodně překvapení.
,, Musíme se připravit na další boj. " řekla máma směrem k Arovi. Ten přikývnul a otočil se ke Carslielovi: ,, Mohli by nám pomoct i vaši přátelé ze smečky ? " Carslisle se otočil na Edwarda a Bellu. ,, Myslím, že by nám určitě pomohli. " přikývla Bella. ,, Ale nejsme dostatečně připravení na boj s takovýma upírama. " prohodila Alice. ,, Něco vás naučíme, i Nessie. Prohodila jsem směrem k nim a kývla na Jaspera. Věděla jsem, že své bojové dovednosti určitě nezapomněl a rád je předá dál. Aro byl nadšený, že získal více upírů a dokonce i vlkodlaky na svou stranu. I když věděl, že Caius je zajisté líp připravenější.  Věděla jsem, že Renesmee už bude dnes unavená a tak jsem se nabídla, že jí ukážu pokoj aby si mohla odpočinout. Vyšla jsem s ní ze sálu a vedla ji chodbami hradu. Viděla jsem na ní, že je nervózní a z jejích myšlenek jsem přečetla že se jí stýská po nějakém Jacobovi. Musela jsem se pro sebe pousmát. ,, Tak tady je tvůj pokoj. " otevřela jsem velké zdobené dveře. Nessie zůstala stát s otevřenou pusou. ,, Páni, to je nádhera."
vydechla. V pokoji se nacházela velká postel s nočním stolkem. Naproti stál dřevěný stůl se zrcadlem a vedle toho byli menší dveře, které vedly do koupelny. ,, Jsi hodně podobná svému tátovi. " prohodila najednou směrem ke mně. ,, Díky. " usmála jsem se. ,, Měla by jsi být ráda, že zrovna on je tvůj táta. Je vážně úžasný. " řekla mi Nessie a pokračovala : ,, Proč ses s ním vlastně nevídala ? " Zarazila jsem se. Její otázka mě šokovala, ale sama jsem na ni neměla smysluplnou odpověď. Záviděla jsem jí, co měla. Vždycky jsem s tátou chtěla zažít víc věcí. ,, Je to na dlouhé vypravování. " odbyla jsem to mávnutím rukou. Popřála jsem jí dobrou noc a vyšla na chodbu. Ta otázka mi furt vrtala hlavou, zasáhla moje citlivé místo. Otočila jsem se na patě a vydala se směrem k pokoji na konci chodby, který patřil Jane. Potřebovala jsem si s někým promluvit a Jane tu v tuhle chvíli byla jediná komu jsem věřila a navíc jsem jí musela říct noviny. Během dalších dnů začneme s Culleny trénovat a připravovat je na boj. Bude to určitě hodně náročné. 
Zaklepala jsem na dveře a Jane mi okamžitě otevřela, byla moc ráda že mě vidí a tak mě hned pozvala dovnitř. 


Další kapitola je tu. Určitě zase zanechte nějaký komentář. 
Váš Nikous. 

Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat