9. Pochopení

256 10 0
                                    

U Cullenů:
                       Beatrice s Cassie se vrátili zpět do Volterry. Jasper vyběhl zpět ke své rodině. 
,, Proč jsi nám nic neřekl Jaspere ? " ptala se ho okamžitě Alice. Byla naštvaná, ale i smutná zároveň. ,, Chtěl jsem zapomenout. " odbyl Jasper otázku a posadil se na gauč. ,, Oba dva nám to měli říct ! " řekla Rosalie a koukla na Carlislea. Na jejich obranu se postavila Esme, která se se svou láskyplnou povahou  zastala každého. ,, Ano, měli nám to říct, ale na jednu stránku je i chápu, že nám to neřekli. Vím jak těžké to muselo být zapomenout a vytvořit si nový život. " 
Objala Carslislea a usmála se na Jaspera, který jí úsměv oplatil. Alice si přisedla k Jasperovi a objala ho: ,, Omlouvám se. " řekla a políbila ho. ,, Je tu právě teď důležitější věc než tohle. " řekl k nim Edward. ,, Má pravdu." přitakala Bella. Mnohem důležitější bylo zjistit kdo stvořil nové upíry a za jakým účelem. Nikomu se to nelíbilo. Z jejich přemýšlení je vytrhl Jacob, který se obejvil u nich ve vile. Renesmee k němu hned běžela a skočila mu do náruče. Když se s Jacobem přivítali, tak řekl: ,, Dneska naším územím proběhli nějací upíři a vlkodlaci, dokonce jsme jednoho našli mrtvého. Co to má znamenat ? " Trvalo chvíli než to Jacobovi vysvětlili. První se tvářil hodně šokovaně jako Cullenovi předtím, ale nakonec to vzal. ,, Jaspere, ty Victora znáš ! Nevíš co by asi tak mohl chtít ? " optal se ho Edward. ,, V té době co jsme s ním bojovali šel po nás jen z důvodu pomsty, jak říkala Beatrice tak nájemné upíry nemá nikdo rád. Jelikož ale tohle období skončilo a Betrice, Maria a Cassidy jsou poslední upírky tohohle typu pochybuji, že jde jen po nich. " rozhodil Jasper bezmocně rukama. ,, Takže nevíme nic. " koukla se bezradně Nessie po své rodině. ,, Myslím, že než zjistíme o co jde, měla by jsi Nessie zůstávat doma a ven chodit jen s někým. " řekla Bella. Nessie se to první moc nezamlouvalo, ale Jacob souhlasil s Bellou, že to tak bude lepší. Jacob se zvedl k odchodu: ,, Půjdu to říct smečce a varuju je. Zkusíme se domluvit na nějakých hlídkách. " Bella s Renesmee ho šli doprovodit. 

Mezitím v táboře:
                                      ,, Ty tři upírky se vrátily zpět do Volterry. " odfrkl si Simon. ,, Ano, všechny tři ! Věděla jsem, že zabití té nejmladší nemám nechávat na vlkodlakovi, který se nechá zastřelit ! " zavrčela Samantha a vrhla stříbrný kolík na strom. Najednou k nim přiběhl jeden z vlkodlaků: ,, Volá vás Victor, je tady šéf. " Všichni se vydali za ním. Postavili se a šéf spustil: ,, Mí přátelé, jak asi víte nadešel náš čas. Nehodlám už Volterru snášet ani minutu. Proto už za dva dny přepadneme Volterru. " Sundal kapuci a pokračoval dál: ,, Já, Cauis přísahám že svrhneme mé bratry z trůnu a zničíme každého kdo nám bude stát v cestě ! " Caius jim ještě dlouho představoval plán, tak aby byl dokonalý. ,, Victore, povedeš je a doufám že nezklameš. " naklonil se Caius k Victorovi. Victor se poklonil: ,, Nebojte se pane, ale teď jestli dovolíte bych s vámi potřeboval mluvit o samotě. " kývl přitom na Samanthu a s Cauisem se oddálili od armády. ,, Když Samantha přepadla Cassie, šla najít zraněného vlkodlaka a pak se ještě vrátila a slyšela rozhovor mezi Culleny a Beatrice. No a, představte si že Cassie je dcera Carslislea. " pověděl mu Victor. Caius se usmál: ,, Takže byla poloupírka, velmi dobře to skryla a velmi dobře by se nám to mohlo hodit. " Pochváli Victora i Samanthu a vrátil ze zpět do Volterry, aby jeho bratři nepojali žádné podezření. 


Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat