Z pohledu Cassie:
Cullenovi, jak se jmenovala tátova rodina nás vedla ke svému domu. Mezitím se k nám po cestě přidala i Maria, která nám řekla, že se jí povedlo zabít toho upíra. Mámě ta upírka utekla, no a mě se povedlo zabít jednoho vlkodlaka a druhého zranit, ale zřejmě ho Samantha vzala zpět do tábora. Vyšli jsme z lesa a ocitli se u nádherné vily. ,, Páni, tady jako bydlíte? " řekla jsem s úžasem. ,, Ano, to je náš dům. " usmál se na mě táta. Esme vešla dovnitř a za ní i ten upír s upírkou, kteří se nám představili jako Edward a Bella. Táta nám pokynul ať jdeme taky dovnitř. Vyšli jsme po schodech nahoru, kde byli ještě další tři členové domácnosti, teda aspoň jsem si to myslela. Byla tam blondýna jménem Rosalie a vedle ní stál vysoký kluk s hromadou svalů, to byl Emmet. No a na gauči seděla dívka, mohlo jí být tak sedmnáct, měla bronzové kudrnaté vlasy a jmenovala se Renesmee. ,, Ty jsi hybrid. " prohodila jsem překvapeně směrem k ní. ,, Co je to hybrid ? " otázala se překvapeně Bella. Maria se vedle mě zasmála, ale moje máma ji zpražila pohledem. ,, Vidím, že vám toho Carlisle zřejmě moc neřekl o upířím světě. " řekla na to máma a koukla na Carlislea. Carlisle na vysvětlenou řekl, že bylo lepší když se o něčem mluvit nebude. Najednu stranu jsem ho chápala, myslím že upíři co v tom nevyrůstali, tak by mu asi nevěřili. Začala jsem tedy vysvětovat: ,, Hybrid je někdo, kdo má v sobě více tvorů, jako například člověk + upír, jejich potomkům se říká poloupíři a nebo jako u nás v Rumunsku dhampýři. Dále tu mohou být potomci člověka a vlkodlaka, těm se říká buď lykantropové nebo děti měsíce. Dřív se dokonce věřilo, že na světě žili i potomci upíra + vlkodlaka, ale to nikdo nepotvrdil. Takže asi tak k vysvětlení slova hybrid. " skončila jsem vysvětlování. Všichni vypadali ohromeně. ,, Takže pokud to chápu dobře, ty jsi byla taky poloupír ? " koukla na mne Rosalii.
,, Ano, byla. " odpověděla za mě máma. Táta se podíval na moji mámu: ,, Udělala si z ní, to co jsi i ty ! " Máma zavrčela nazpět: ,, Nemusíš mi teď říkat, jak jsem ji měla nebo neměla vychovat, sama to chtěla, bylo to její rozhodnutí ! " ,, To ano, ale ty jsi mi vůbec nedala možnost, chtěl jsem ti pomoct, ale úplně si mě odstřihla. " odpověděl naštvaně Carslisle. ,, Neklapalo to, moc dobře to víš ! " řekla mu máma a já se do toho vložila: ,, Uklidněte se, od toho tu nejsme, nemusíte se hned hádat ! " oba dva okamžitě zmlkli. Esme přišla ke Carlisleovi a položila mu ruku na rameno, možná byste raději měli začít od začátku, pronesla k nám. Souhlasili jsme a moje máma chtěla začít, když v tom do domu přišli ještě další dva upíři. Otočili jsme se a stála tam malá černovlasá upírka, z jejích myšlenek jsem přečetla, že se jmenuje Alice a vedle ní, zalapala jsem po dechu.
To snad není možné, pomyslela jsem si. Ten blonďatý upír na nás zíral úplně stejně jako my na něj. V tom však Maria zavrčela a skočila po něm, přimáčkla ho ke zdi s kolíkem na krku. Všichni Cullenovi vypadali jako by po ní měli skočit, ale my se postavili na její obranu: ,,Stát ! " zakřičela máma. Maria znovu zavrčela a prohodila k upírovi: ,, To si snad děláš srandu, Jaspere Whitlocku !
Co tady děláš a jak je to vůbec možné ? " Carlisle se hned snažil uklidnit situaci, ale moc se to nedařilo. ,, Tím mu stejně neublížíš, nějakým kolíkem. " musel si rýpnout Emmet. Maria přimáčkla Jaspera víc: ,, Chceš to riskovat ? " Jasper se usmál: ,, Stejná jako vždy, rád vás zase vidím. " Maria od něj poodešla: ,, Děláš si srandu ? Potom všem řekneš jen tohle ? " Byla naštvaná to šlo vidět, ale nebyla sama. Máma ji položila ruku na rameno, aby se uklidnila, ale ona ji setřásla. Otočila se na patě a utekla ven zpět do lesa, moje máma se hned rozběhla za ní.
,, Doufám, že ty mě aspoň vidíš ráda? " otočil se Jasper na mě. ,, Jaspere, vážně ? Ty nejsi nic jiného než idiot a naprostý zbabělec ! Bylo nám řečeno, že tě Victor zabil. " Jak sis asi myslel, že zareagujeme, když tě potkáme. " zavrčela jsem na něj. ,, Chtěl jsem, aby to tak vypadalo, ale jen proto, že už jsem tak nemohl žít, Aro to všechno věděl a pomohl mi se před váma ukrýt a taky vám nalhal mou smrt. " odpověděl mi. Nevěděla jsem co říct, všichni na nás koukali, jak na zjevení. ,, Jaspere, o co tu jde ? " pronesla k němu Alice. Uchechtla jsem se: ,, Takže ty jsi ani nebyl schopný svojí nové rodině říct o své minulosti ? Já ti věřila, byl jsi můj učitel, učil si mě bojovat a taky jsi byl můj kamarád, ale pak si nám všem zlomil srdce, mysleli jsme si, že si mrtvý a TY ! ty jsi jen předstíral svou smrt a zbaběle si nás nechal, nevíš kolikrát jsme ještě museli před Victorem utíkat, než se nám ho podařilo porazit a vyhnat pryč! A ty sis tady zatím někde užíval... víš co by se stalo, kdyby Victor zjistil, že žiješ a přišel si pro tvou novou rodinu ? Mohl si je klidně ohrozit na životě, ale ty jsi byl prostě zbabělec a velký pitomec,a to jsem si myslela, že si lepší!"
Jasper sklopil hlavu, bylo vidět že jsem zasáhla citlivé místo.
Asi za půl hodiny se vrátila i moje máma: ,, Maria zmizela, zřejmě se vrátila zpět do Volterry."
Cítila jsem se zraněná. ,, Myslím, že bychom vám to měli všechno vysvětlit. " řekla máma a všichni Cullenovi se posadili.Mezitím:
Samantha se vrátila se zraněným vlkodlakem zpět do tábora. Předala ho ostatním vlkodlakům, protože se mu začali srovnávat kosti, ti ho vzali mimo tábor. ,, Samantho, co se stalo? " okamžitě se k ní přihnal Victor. ,, Přišli jsme o jednoho upíra a jednoho vlkodlaka, ale mám zajímavé informace, které by se mohli hodit našemu šéfovi. " uchechtla se Samantha.
,, Šéf se tu brzy staví a myslím, že už má jeden svůj plán, který bude chtít brzy uskutečnit, takže se připrav ! " řekl jí Victor. Samantha se pro sebe usmála a odkráčela do tábora.Už brzy mělo přijít něco co ovlivní životy jak Cullenů, tak Volturiů.
Tak mám tu další kapitolku. Doufám, že se vám líbila. Klidně můžete zanechat komentář.
ČTEŠ
Twilight sága : New world
FantasyUběhlo asi 5 let od střetu Cullenových s Volturiovými. Žijí spokojeným životem,ale to se má brzy změnit. Někdo sestavuje armádu, objeví se nové postavy a všem to naprosto změní životy. A na povrch vyplavou i některá tajemství, která měla zůstat skry...