Beatrice:
Probudila jsem se na zemi, chtěla jsem se postavit ale nešlo to. Raději jsem se tedy pomalu posadila. Začala jsem se rozhlížet kolem sebe a snažila se vybavit co se stalo. Všimla jsem si, že budu zřejmě ve vězení. Znovu jsem se pokusila postavit, ale ostrá bolest mě znovu srazila na zem. Vzpomněla jsem si, že mi Caius vrazil kolík do břicha, nenáviděla jsem ho ještě víc. Ale taky jsem se nenáviděla za to, že jsem mu nabídla pomoc a tím bych všechny zradila.
Koukla jsem se na bodnou ránu. Vypadalo to určitě líp než před pár hodinami, vlastně ani nevím jak dlouho jsem byla mimo a zotavovala se. Taky jsem samozřejmě věděla, že se odsud musím dostat, ale s tímhle zraněním to nepůjde. Povedlo se mi aspoň doplazit ke stěně o kterou jsem se opřela. Byla jsem na dně, přemýšlela jsem o všem co jsem udělala špatně, když v tom bouchli dveře a já slyšela jak někdo schází po schodech. Před celu se postavil Caius a za ním dva upíři.
,, Vidím, že už ses probrala Beatrice. " promluvil na mne. ,, Pusť mne ven ! " zmohla jsem se na to jediné. Caius se zasmál: ,, Vlastně jsem ti přišel jen říct, že vyrážíme chytit tvou dceru a do Volterry brzo taky dorazí menší armáda. " Koukla jsem na něj: ,, To ne ! Tohle ti neprojde Caiusi !
Nesmíš Cassie ublížit, ani nikomu jinému. " Byla jsem tak slabá. ,, Stejně s tím nic nezmůžeš, i kdybych tě pustil nestihneš se ani doplazit ven, natož do Volterry. Ale neboj dovolím ti se s tvou dcerou setkat, hezky tady. " S těmihle slovy se Caius otočil a vyšel zpět nahoru.
Měl pravdu, pokud nedostanu krev budu čím dál víc slábnout. Lehla jsem si zpět na zem a nechala se unášet svými myšlenkami.Volterra:
Maria vletěla do sálu: ,, Neviděli jste někdo Beatrice ? " Carslisle k ní přišel: ,, Taky už jsem ji dneska hledal, včera zmizela a už se nevrátila. Doufám, že je v pořádku. " Maria byla celá vyděšená, ale taky věděla že se o sebe Beatrice postará. Alice s Jasperem stáli na balkoně a pozorovali krajinu. ,, Takové ticho, vůbec se mi to nelíbí. " řekla Alice. Jasper si ji přivinul k sobě.
,, Neboj bude to dobrý. " snažil se ji nějak uklidnit, ale sám byl nervózní. V tom měla Alice vizi a hned na to spatřili upíry, kteří vyšli z lesa. Okamžitě s Jasperem vyběhli a běželi k sálu. Vtrhli tam jak velká voda. ,, Je všechno v pořádku ? " ptala se okamžitě Bella. ,, Jsou tady ! " vyhrkla Alice a koukla na Ara. Ten okamžitě zavelel: ,, Připravte se a buďte obezřetní. "
Ještě nějakou chvilku čekali a pak to vypuklo. Dovnitř vpadli většinou vlkodlaci, s pár upírama a v jejich čele byl Victor. Všichni se na sebe vrhli a začala bitva. Všichni bojovali jak nejlépe mohli.
,, Pozor na levo ! " křikla Bella na Edwarda, který okamžitě vlkodlaka odhodil. Jenže mezitím Bellu zablokovali další dva vlkodlaci, jeden po ní skočil a svalil ji na zem, vykřikla. Ale pak se vlkodlak zhroutil v bolestech k zemi. Přiběhla k ní Jane a pomohla jí na nohy a pak se spolu vrhli na další.Forks:
Cassie stála u velkého proskleného okna a koukala směrem ven. Přemýšlela a zároveň hlídala prostor kdyby náhodou. ,, Myslím, že bys neměla pořád civět z toho okna. " zasmál se směrem k ní Emmet. Cassie se na něj otočila: ,, Jen projistotu, však víš. " Přešla směrem ke gauči a posadila se vedle Nessie, která si zrovna něco četla. ,, Tohle mě ubíjí. Nemůžu tu jen tak sedět, když ve Volteře už možná bojují. " začala Cassie a zvedla se k odchodu. ,, Počkej, tvoji rodiče by tohle nechtěli. Všichni jsme nervózní jasný ? Ale musíme doufat. " Zastavila ji Rose.
Cassie se posadila zpět, povídala si chvilku s Nessie. Když v tom dole někdo otevřel dveře.
Všichni byli ihned na nohou a Cassie sevřela v ruce svůj kolík. ,, Půjdu to omrknout, zůstaňte tady. " řekla Cassie a začala scházet schody. Ve vzduchu cítila vlčí pach. Seběhla rychle schody a skočila na černovlasého kluka. Povalila ho na zem a zavrčela: ,, Co tu chceš ? Poslal tě Caius ? "
Kluk se okamžitě ohradil: ,, Nejsem od něj. Přišel jsem za Nessie. " Cassie z něho slezla a pomohla mu na nohy: ,, Ty jsi Jacob ? " řekla. ,, Ano. " Cassie ho tedy vzala nahoru. ,, Renesmee někdo za tebou přišel. " Skoro to ani nestihla doříct a Nessie už skákala Jacobovi kolem krku.
Cassie se ušklíbla a nechala je, aby se mohli přivítat. Vrátila se zpět do obýváku a postavila se vedle Rose, která tentokrát koukala směrem do lesa. Vtom si všimla nějakého pohybu v křoví.
,, Co je to támhle ? Nějaký další kámoš ? " Rose se koukla tím směrem a ze křoví vyběhl šedý vlkodlak. ,, To ne. Jsou tady. " řekla Cassie a odstrčila Rose od okna. Ze křoví mezitím vyšel Caius spolu se Samanthou a se zbytkem upírů. Ti hned vyskočili nahoru, skrze sklo a ostatní šli zablokovat spodní vchody. ,, Jacobe chraň Renesmee ! " vykřikl Emmet a vrhl se hned na dva upíry. Samantha se vrhla na Cassie. Bohužel jich bylo moc a Cassie si všimla jak upíři zablokovali Rose i Emmeta a chytli je tak, že jim mohli hned utrhnout hlavy. Samantha toho využila a řízla Cassie do nohy, načež ji vyrazila kolík z ruky a chytla ji. Cassie se zmítala, ale zranění ji udělalo slabší. Viděla jak do místnosti vešel Caius. Podíval se na Cassie a pak se otočil směrem k Nessie.
Jenže před ní stál už přeměněný Jacob a vrčel. ,, Ustup pse ! " rozkázal Caius ale Jacob na něj okamžitě skočil. Bohužel ho podcenil a Caius ho chytil ve vzduchu a prohodil ho oknem ven. Jacob dopadl na zem a bylo slyšet jen bolestné zakňučení. ,, Ne ! Co jsi to udělal ! " vykřikla Renesmee. ,, Teď půjdeš s náma ! " zasmál se Caius. Nessie začala brečet. Jiný upír ji popadl a tahal ven. ,, Co s těma dvěma ? " zeptal se Mike, který měl v moci Emmeta. ,, Zatím je vemte taky." řekla Caius a otočil se ke Cassie. Přikázal Samantě ať ji pustí a poslal ji ven.
,, Ty jsi to měl celou dobu naplánované takhle, žádná bitva ve Volteře není. " začala hned Cassie.
,, Jsi chytrá holka, stejně jako tvoje matka. " Cassie se zamračila: ,, Co jsi udělal mámě ? "
Caius se pousmál: ,, Zatím nic moc, ale neboj budeš se s ní moct setkat. " Na to Cassie popadl a vyvedl ji ven. Spolu se zbytkem zmizeli do lesa.Bella:
Bitva vypadala hodně vyrovnaně, když v tom najednou jeden z vlkodlaků zavyl a armáda se dala na Victorovův povel na ústup. Nechápali jsme co to mělo znamenat, ale Alice se najednou zhroutila k zemi. Všichni jsme k ní přiběhli a Jasper se okamžitě ptal co viděla.
,, Byla to past. Renesmee... " Ani to nedořekla a já pochopila. Hned jsem já, Edward, Aro, Carlisle a Maria vyběhli směr Forks. Doběhli jsme k naší vile a já cítila naprostou bezmoc. Věděla jsem, že jdeme pozdě. Zhroutila jsem se Edwardovi do náruče. ,, Pojďte sem ! " zavolala nás Maria. Přiběhli jsme na druhou stranu domu a tam ležel Jacob. Všimla jsem si rozbitého okna v horním patře. Jacob byl celý poškrábaný. Carslisle k němu okamžitě přiskočil: ,, Jacobe jsi v pořádku ? "
Jacob se pomalu posadil a promnul si hlavu. ,, Asi jo, ale Nessie. Přišli si pro ni a vzali je všechny pryč. " Aro kouknul na ostatní: ,, Měli bychom se vrátit a říct to ostatním. " Přikývli na souhlas, ale Carslisle řekl, že přeci jen Jacoba prohlédne a doprovodí ho domů. Bella a Edward se nabídli, že pomůžou a zkusí najít nějaké stopy. Aro s Mariou se vrátili zpět do Volterry.
Další kapitolka je tu. Doufám, že se líbila a za chvíli půjdeme pomalu do finále.
ČTEŠ
Twilight sága : New world
FantasyUběhlo asi 5 let od střetu Cullenových s Volturiovými. Žijí spokojeným životem,ale to se má brzy změnit. Někdo sestavuje armádu, objeví se nové postavy a všem to naprosto změní životy. A na povrch vyplavou i některá tajemství, která měla zůstat skry...