14. Nový člen

159 6 0
                                    

Samantha se vrátila z každodenní obhlídky terénu zpět do tábora. Hned co přišla k ní přispěchala Mellisa, jedna z vlkodlaků se zprávou: ,, Caius tě volá, prej důležitá porada. "
Samantha jí poděkovala za zprávu a vydala se směrem k jeskyni. Když přišla do sálu, tak už tam všichni byli, včetně Simona. Ihned si stoupla vedle Simona, přičemž si všimla, že tentokrát jsou na poradě i dva vlkodlaci. Caius s Victorem jako vždy stáli v čele téhle porady. 
,, Jsem rád, že jste všichni dorazili. " začal Caius a pokračoval: ,, Jak jistě víte poslal jsem zvěda, který má za úkol sledovat Cullenovy a druhý zvěd je v Itálii. Před pár dny se tady Maia vrátila ze zprávou, že Cullenovi odjeli z Forks do Itálie a ještě se nevrátili a včera jsme dostali zprávu, že zůstávají v Itálii pod ochranou mých bratrů. " to řekl Caius trochu s odporem. ,, Takže co chceš dělat ? " zeptal se Simon. Victor na to odpověděl: ,, Myslím, že jsme to už vyřešili. " Všichni se na sebe překvapeně podívali. ,, Chci vám představit našeho nového člena. " pokračoval Victor. Najednou se otevřely dveře a do místnosti vešla novorozená upírka, mohlo jí být tak kolem 20 let a měla hodně kudrnaté zrzavé vlasy. Byla trochu odtažitá, ale Caius jí pokynul ať přijde k němu. 
,, Tohle je Madison, naše nová členka. " představil ji Caius. ,, A k čemu nám jako pomůže ? " ušklíbla se okamžitě Samantha. Caius se pousmál: ,, Má velmi zajímavou schopnost. Tady Madison totiž dokáže ovlivnit myšlení lidí. " Samantha se na ni pousmála, začínala se jí její schopnost zamlouvat. ,, Takže jaký je teda plán ? " otázal se jeden z přítomných vkodlaků. 
Caius se pustil do vysvětlování: ,, Takže bude to tak, že Madison ovlivní předpovídání Alice, to znamená, že Alice uvidí to co budeme my chtít. Madison to udělá tak, aby Alice viděla našeho zvěda, který propašuje naši armádu do Volterry a uvidí bitvu. Vím moc dobře jak na to všichni zareagují, pošlou Renesmee zpět do Forks, aby byla v bezpečí. Ale na to budeme čekat my tady a získáme Renesmee pro sebe. " zakončil to Caius. ,, Ale co, když nás prokouknou ? Někdo přece s nima musí vést nafingovanou bitvu ne ? " začal Simon. ,, Neprokouknou, samozřejmě že tam někoho pošlu kdo bude předstírat bitvu. No a zbytek společně se mnou bude tady ve Forks. Jakmile se zmocníme Renesmee, dostane druhá strana pokyn se stáhnout a až na to přijdou bude už pozdě. " zasmál se Caius. 

Když skončila porada, šla Samantha se Simonem zpět. Myslím, že ten plán zní dobře. Cullenovi i Volturiovy budou tak zaslepení, že neroznenají realitu. ,, Tak co, jdeme se na to připravit ? " optal se jí Simon. Samantha přikývla a oba se vydali k tréningovému prostoru. 

Volterra:
                    Renesmee zaklepala na dveře, které se vzápětí otevřely a v nich stála Cassie. 
,, Děje se něco ? " optala se. ,, Můžu dál ? Potřebovala bych s tebou mluvit. " řekla Renesmee. Cassie ji pustila dovnitř. Nessie vešla a pozdravila Jane, která seděla na posteli. ,, Já klidně přijdu později jestli ruším. " řekla trochu vystrašeně a ucouvla. ,, Neboj, nerušíš klidně mluv a nemusíš přede mnou couvat. " zasmála se Jane. Cassie ji popostrčila k posteli a Nessie se posadila. ,, Takže co se stalo ? " optala se trochu zděšeně Cassie. Renesmee se nadechla a spustila: ,, Zdál se mi sen. Bylo to tak živé, že mě Caius unesl a pak jakoby všichni umřeli. Viděla jsem to. Nemohla jsem pak už usnout. Myslíte, že bych mohla nějak předpovídat budoucnost ? "
,, To si nemyslím. " odfrkla si Jane. ,, Spíš už toho je na tebe moc a doléhá na tebe stres. " pokračovala dál Cassie. ,, Ale určitě bych si dávala pozor, nikdy nevíš. A řekla jsi to někomu, třeba rodičům ? " pokračovala dál. ,, Blázníš ? Měli by o mě ještě větší strach a hlídali na každém kroku. Řekla jsem si, že bude lepší to říct někomu sobě rovnému. " svěsila Nessie ramena. ,, Všichni rodiče jsou stejní, moje máma je úplně to samé. Někdy mě to vážně štve. " řekla Cassie. 
,, Mám strach, že o všechny přijdu. Copak vy ne ? " začala Nessie. Jane okamžitě sklopila hlavu:
,, U mě už je to stejně jedno. " Cassie se na ni koukla: ,, Tohle neříkej, pořád tu je někdo za koho musíš bojovat. Ano, je pravda že poslední dobou si s mámou nerozumím ale kdybych ji ztratila.." 
Cassie se přitom zlomil hlas. ,, Takhle nesmíme přemýšlet. " vyrušila ticho Jane. ,, Víš co Renesmee raději nám řekni co ten tvůj pejsek ? " zasmála se. ,, Cože, ty chodíš s jedním z těch ? " začala se smát Cassie. ,, Ale no tak, Jacob je náhodou milý. Počkej až ho poznáš. " začala Nessie. 
,, Tak to si tedy počkám. " začala se Cassie smát ještě víc. Renesmee se taky začala smát. Byla mezi nima hodně uvolněná atmosféra a tak aspoň na chvilku zapomněli na blížící se bitvu. 
,, Až tohle skončí, budeš se častěji vídat se svým tátou ? " zeptala se Nessie. Cassie trochu posmutněla: ,, Myslím, že moje máma bude chtít určitě zase zmizet. Někam hodně daleko. 
Ani nevím jestli někdy zažiju ten normální život. " Nessie se na ni koukla: ,, Tak prostě odejdi."
,, To není tak jednoduché víš. " ušklíbla se Cass. ,, Nechme těch smutných myšlenek. " začala zase Jane. Cassie i Renesmee se na ni podívali a začali se znovu smát. Vydrželi si povídat hodně dlouho. Pozdě večer se s nima Nessie rozloučila a šla si lehnout. ,, Možná by sis měla s mámou promluvit a zjistit co se děje. " začala Jane hned co Nessie odešla. ,, Nechci to ještě víc pokazit. " posmutněla Cassie. Jane se na ni hned obořila: ,, Tohle neříkej. Nikdy nevíš co se stane a pak může být pozdě, budeš si to navždy vyčítat. Třeba až teď jsem si uvědomila, že jsem Alecovi tak často neříkala jak ho mám ráda. Ale čas zpátky už nevrátím. " povzdechla si Jane. ,, Asi máš pravdu, hned co bude příležitost si s ní promluvím. " řekla Cassie. S tímhle se s Jane rozloučila a rozhodla se jít do knihovny. 

Cassie:
                Přišla jsem do knihovny a chtěla si číst nějakou knihu, když v tom se tam objevila máma. 
,, Tady si, hledala jsem tě. " řekla směrem ke mně. ,, Byla jsem s Jane a Nessie potřebovala si něco ? " hned jsem se jí ptala zpátky, i když jsem asi tušila proč mě hledala. ,, Chtěla jsem s tebou mluvit. " .... ,, Já s tebou taky. " řekla jsem. Nechala mi teda prostor ať začnu: ,, Víš, chtěla jsem se ti omluvit za to jak jsem po tobě vyjela a taky jsem se chtěla zeptat co s náma bude až tohle skončí. " čekala jsem v její odpověď. ,, Zlato, víš bude lepší když se pak vrátíme zpět do Rumunska nebo se přestěhujeme někam jinam, ale dál odsud, už jen kvůli Marii a tomu všemu kolem. " povzdechla si a koukla na mě. Myslela jsem si v tu chvíli, že se asi rozbrečím, kdybych mohla. ,, Ale to přece nemůžeš, co táta ? To mě od něj chceš zase odloučit ? Chci žít normální život, copak ti na mě nezáleží ? "začala jsem. ,, Ty to nechápeš, jistě že záleží ale nejde to. Nikdy nebudeme žít normální život. A myslím, že to bude pro všechny lepší, i pro tvého otce. " 
,, Ne, nechápu to ! Jasper taky žil normální život, neříkej mi teda že to nejde. Když vyhrajeme tak budeme v bezpečí. Vím, že se něco děje, proč mi nechceš říct co ? Vím moc dobře, že mi něco tajíš ! " už jsem skoro křičela. Máma se nadechovala k odpovědi, ale pak si to zřejmě rozmyslela protože si jen povzdechla a řekla: ,, Moc mě to mrzí. " To už jsem nevydržela a vyběhla jsem z knihovny. Slyšela jsem jak na mně máma volá ať se vrátím ale já běžela dál. Když jsem zahýbala za roh, tak jsem se srazila se svým tátou a Esme. ,, Stalo se něco ? " zeptal se táta starostlivě. 
,, Vůbec nic. " rychle jsem odpověděla a zmizela ven. Tam jsem si sedla na lavičku u fontány a přemýšlela. Nechápala jsem nic. Seděla jsem tam hodně dlouho a koukala na hvězdnou oblohu. 
Náhle jsem jednu viděla padat, zavřela jsem oči a přála si jediné: Chci žít normální život. 

Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat