13. Tréning

151 9 0
                                    

Beatrice:
                    Předevčírem do Volterry přijeli Cullenovi. Aro jim všechno vysvětlil a přemluvil je, aby zůstali. Nabídla jsem jim, že bychom jim mohli dát nějaké lekce. Všichni souhlasili, až na Rosalii které se ani moc nelíbilo, že tu musí být. Všechno bylo takové zvláštní, od té doby co jsme se s Cassie trochu pohádaly, se mi vyhýbá. Trávila čas hlavně s Jane, potom taky s Renesmee a Carslislem. Hodně si spolu povídali a já si uvědomila jak moc jí ubližuji. Jenže jsem jí nemohla nic říct. Zase jsem je tak pozorovala,když vtom se ke mně přikradl Jasper. ,, Proč jsi nikdy Cassie ke Carslieovi nevzala ? " vypadlo z něho hned. Nadechla jsem se k odpovědi: ,, Nemohla jsem a navíc to tak bylo lepší. " Jasper se na mě podíval: ,, Je to její otec ! Cassie mi říkala, že chtěla žít normální život. Proč si jí ho nedopřála ? " Naštvaně jsem se k němu otočila : ,, Budeš mi tady vyčítat něco co jsem dělala pro její dobro. Nešlo to ! Musela jsem ji chránit. " 
,, Před čím ? Nikdo po vás nešel, tohle nebylo pro její dobro. Byla jsi prostě sobecká a moc hrdá na svoje postavení, že jsi ji naprosto ignorovala. " obořil se na mě Jasper. To už jsem ale nevydržela: ,, Hele, ty nemáš vůbec tušení o co tu jde ! Takže se nepleť do mých záležitostí a raději si vyřeš svoje problémy s Mariou! " S těmihle slovy jsem se otočila a nechala ho tam stát. Cestou do sálu jsem nad tím přemýšlela a něco v mé hlavě  mi říkalo, že jsem přeci jen udělala chybu. Jenže jako vždy jsem to nechala být. 

Jasper:
                 Koukal jsem na Beatrice jak odchází. Měla pravdu musím si to s Mariou vyříkat, ale zároveň jsem byl naštvaný z toho jak se chovala ke Cassie. Vždycky chtěla poznat svého otce víc, ale neměla k tomu  možnost. Chtěl jsem se jít podívat po Alice, ale spatřil jsem Mariu. Rychle jsem se k ní rozběhl. Chtěla mi utéct, ale já ji chytil za ruku a přitáhl ji k sobě. ,, Počkej chvilku, chci si promluvit. " Maria se mi podívala do očí a řekla : ,, Taky s tebou chci mluvit. " Dal jsem jí prostor ať začne. ,, Víš, mrzí mě jak jsem se zachovala. Prostě jsem vybuchla, potom všem co mezi náma bylo, mě tohle srazilo na kolena. " Chápal jsem ji. ,, Omlouvám se, měl jsem vám to říct ale byl jsem sobec. " řekl jsem. Maria se na mně usmála : ,, Přijímám tvoji omluvu a jsem moc ráda, že jsi šťastný. " Ale já poznal, že to tak není. Vždycky mezi náma bylo něco víc a proto jsem věděl, že když viděla mě a Alice tak ji to ranilo nejvíc. Objal jsem ji a řekl: ,, Mario, přeměnila si mě na upíra. Zachránila si mi život a spolu jsme trénovaly upíří nováčky. Vždycky k tobě budu cítit něco víc. " Objala mě ještě víc, myslím že kdyby mohla tak se právě teď rozbrečí. Odtrhli jsme se od sebe a ani nevím proč jsem to udělal, ale políbil jsem ji. Bylo to stejné jako předtím, ale přesto jiné. Věděl jsem moc dobře, že miluji Alice ale zároveň jsem něco cítil k Marii. ,, Děkuji, ale myslím že teď by ses měl připravit na tréning a najít Alice. " řekla mi smutně. Pustil jsem ji a ona zmizela do jedné z místností. 

Všichni se sešli v hlavním sále. Beatrice s Mariou všem vysvětlili k čemu slouží zbraň a stříbrný kolík. Cassie trénovala většinou s Renesmee, protože byla jediná taky poloupír. ,, Dávejte si pozor na, když po vás půjde někdo s kolíkem. Pokud vám ho bodnou do srdce je po vás, a pokud vás třeba jen škrábnou nebo bodnou někam jinam, můžete to přežít ale zůstane vám tam jizva. Pistole se používají na vlkodlaky. No a teď vás naučíme nějaké bojové techniky. " zakončila Maria proslov. Úplně nejlépe na tom byli samozřejmě Volturiovi, díky svým tréningům. Cullenovým už se vedlo trochu hůře, kromě Jaspera. Ale všichni to nakonec zvládali dobře, dokonce i Nessie se hodně snažila. Mimo jiné se Cassie, Aro a Edward navzájem zkoušeli číst myšlenky a zdokonalovat se v chránění si myšlenek a nebo dostávání  se přes barikády toho druhého. Nejlépe na tom byla Cassie, která dokázala prolomit jak Arovu tak i Edwardovu barikádu. 

Renesmee:
                          Byl to náročný a dlouhý den, ale byla jsem spokojená. Cassie byla úžasná učitelka, hodně mi toho vysvětlila. Plus jsme se i hodně zkamarádili. Samozřejmě jsem taky tušila, že boj se blíží a neměla jsem vůbec potuchy jak dopadne. Každý se bál. Já se hlavně bála, že ztratím někoho z rodiny. Bála jsem se dokonce i o Jacoba a smečku. Jak moc mi chyběl, ale aspoň mi občas napsal nějaký hezký dopis. Konečně jsem se vracela z tréningu na svůj pokoj. Přemýšlela jsem o dnešním dni. Všichni jsou takoví napjatí. Třeba Cassie se vůbec nebaví se svou mámou a její máma se zase moc nebaví s Carslislem. Aro s Marcusem pořád přemýšlejí kde se stala chyba a proč je Caius zradil. Rosalii je naštvaná, že musí trčet tady ve Volteře. Jediný kdo je zatím v klidu jsou mí rodiče a samozřejmě Emmet, ale ten je v klidu vždycky. No a pak taky Jasper, který se usmířil s tou svojí kamarádkou. Vpadla jsem do pokoje a hned zalezla do koupelny, kde jsem si napustila horkou vodu a jen tak relaxovala. Pak jsem si zalezla do postele a okamžitě usnula. Zdál se mi sen: Byli jsme zpátky doma, ale unesl mě Caius. Ležela jsem na zemi a viděla nějaké dva mrtvé upíry. Ne, rozbrečela jsem se. Najednou jsem stála venku, vedle mě byl Jacob a naproti nám armáda upírů. Ve vzduchu byla cítit smrt. A pak jsem to viděla, ležela jsem na zemi a Caius tam stál kolem něho mrtví vlkodlaci, všude byla krev. Jacob ležel vedle mně a koukal na mě prázdným pohledem. To nee! Křičela jsem a brečela. Neviděla jsem nikoho ze svojí rodiny, ale cosi mi napovídalo, že tam nejsou, že jsou pryč. 
S leknutím jsem se probudila a posadila se na posteli. Chytila jsem se za hlavu a brečela. Bylo to tak skutečné. Cítila jsem to, všichni umřeli. Snažila jsem se uklidnit, že to byl jen sen ale tu noc jsem už neusnula. Ráno jsem se rozhodla, že bych se měla někomu svěřit. Nevěděla jsem komu, ale nakonec mě to napadlo. Rozhodla jsem se to říct Cassie a Jane, takže jsem se tedy vydala za nima. 


Zdravím všechny, další kapitolka je tu. Doufám, že se vám líbila :) 

Twilight sága : New worldKde žijí příběhy. Začni objevovat